Vraag

wat moet ik hier nou mee


  • Anonymous
  • 0 reacties

Vanavond na het eten liep ik even een stuk met de hond me bikini nog aan ik heb echt geen zin om voor een shirtje dan aan te doen. Maar ik liep dus door het winkelcentrum heen zitten er een paar jongens op zo bankje gaan ze echt aan me vragen wat heb jij dan voor rare navel. Omdat ik zo uitstulpende navel heb vinden ze het heel erg interessant ik zij zo kun je het zien ja kijk nu maar weer naar je ijsje. Maar wat moet ik nou met deze situatie ieder jaar vragen mensen het weer wat is er met je navel aan de hand waarom heb je zo rare navel. Ik dan weer aub kijk er niet na me navel is me navel en ik vindt hem mooi zo schattig uitstulpende navel.


10 reacties

Heyy

 

Probeer je daar inderdaad niet te veel van aan te trekken. De vorm van je navel kan je niet veranderen en iedere navel is nou eenmaal anders. Er is niks mis met je navel en jij vind je navel mooi en dat is helemaal prima👍🏻
 

Groetjes van mij!

Reputatie 3
Badge +1

heeyy 

probeer je er zeker niks van aan te trekken, maar als dat erg moeilijk voor je is, kun je evt ook een zwempak dragen? Ik snap dat je een bikini fijner vindt, maar als je er teveel van aan trekt zou ik als ik jou was een badpak dragen, maar dat is echt jou keus… ;)

Reputatie 3
Badge +2

Negeer dit soort mensen. Iedereen heeft een andere navel en geen één is er perfect. Als je vaak last hebt van dit soort reacties en je stoort je hier wel aan, dan zou ik misschien gewoon een t-shirtje ofzo aandoen. Natuurlijk moet jij je niks aantrekken van andere mensen, maar voor het geval je het lastig vind om dit te negeren. Laat je niet gek maken en doe lekker aan wat je zelf wil ;)

Heyy

 

Probeer je daar inderdaad niet te veel van aan te trekken. De vorm van je navel kan je niet veranderen en iedere navel is nou eenmaal anders. Er is niks mis met je navel en jij vind je navel mooi en dat is helemaal prima👍🏻
 

Groetjes van mij!

Ik vindt me navel zeker mooi maar de reacties en de vragen die ik af en toe krijg dan denk ik echt grrrrrr waarom.

Negeer dit soort mensen. Iedereen heeft een andere navel en geen één is er perfect. Als je vaak last hebt van dit soort reacties en je stoort je hier wel aan, dan zou ik misschien gewoon een t-shirtje ofzo aandoen. Natuurlijk moet jij je niks aantrekken van andere mensen, maar voor het geval je het lastig vind om dit te negeren. Laat je niet gek maken en doe lekker aan wat je zelf wil ;)

Ik probeer me er niks van aan te trekken maar dan zitten er vandaag echt weer van die jongens op het bankje een ijsje te eten en dan zie je ze kijken. En dan komt die vraag weer dan denk je grrrrrr waarom gelukkig vroegen deze jongens niet of ze me navel mochten aan raken. Ik heb 1 keer zo jongen gehad die vroeg letterlijk toen ik de hond aan het uitlaten was mag ik een keer je navel aan raken. Ik zij je wilt wat ja navel aan raken en toen liep die al op mij af nou die jongen heeft even me knietje in zijn onderste regionen gehad. Maar ik doe ook zeker lekker zelf aan wat ik wil je ziet soms echt mensen kijken moet dat nou in je bikini over straat ja boeit mij wat ik heb het warm. 

heeyy 

probeer je er zeker niks van aan te trekken, maar als dat erg moeilijk voor je is, kun je evt ook een zwempak dragen? Ik snap dat je een bikini fijner vindt, maar als je er teveel van aan trekt zou ik als ik jou was een badpak dragen, maar dat is echt jou keus… ;)

Dan blijf ik toch liever voor me bikini gaan ondanks dat ze me steeds weer het zelfde vragen. Wat ik wel weer een plus punt vindt ik heb geen 1 vraag over me tatoeage gehad die ik op me rug heb laten zetten. Ik heb hoe gek het ook klinkt het logo van BMW op me rug laten tatoeëren. 

Ik vindt me navel zeker mooi maar de reacties en de vragen die ik af en toe krijg dan denk ik echt grrrrrr waarom.

Ik snap wat je bedoeld het is ook erg nutteloos dat je van die opmerkingen krijgt.. Je zal dan wel denken waar bemoeien ze zich mee? 
 

Maar probeer die gedachtes toch een beetje te negeren of juist om te draaien. Volgens mij lukt dat je wel goed. Misschien zeggen ze deze dingen wel omdat ze jaloers zijn op je navel😉
 

Groetjes van mij!

Badge

Let er gwn nie op dat is het beste om te doen hoe lastig het ook is:slight_smile:

Ik vindt me navel zeker mooi maar de reacties en de vragen die ik af en toe krijg dan denk ik echt grrrrrr waarom.

Ik snap wat je bedoeld het is ook erg nutteloos dat je van die opmerkingen krijgt.. Je zal dan wel denken waar bemoeien ze zich mee? 
 

Maar probeer die gedachtes toch een beetje te negeren of juist om te draaien. Volgens mij lukt dat je wel goed. Misschien zeggen ze deze dingen wel omdat ze jaloers zijn op je navel😉
 

Groetjes van mij!

Soms denk ik dat ook wel dat ze jaloers zijn slechts 10 procent heeft zo uitstulpende navel en daar hoor ik bij. 

Let er gwn nie op dat is het beste om te doen hoe lastig het ook is:slight_smile:

Dat zal ik toch wel gaan proberen kijk nu reageerde ik er op eigenlijk moet ik gewoon dom door lopen. Ik loop gewoon echt vrij relaxt met een zonnebril op maar ja als ik dan weer zo vraag krijg moet Tessa er weer op reageren. 

Reageer