Wat is er mis met me?


hoi. ik voel me de laatste tijd echt niet lekker :(
Ik word vaak duizelig (echt dat ik bijna omval) ik heb ook vaker hoofdpijn en ik ben super snel moe
Ik zie ook erg bleek zei mijn moeder. herkent iemand dit? en weet iemand wat dit betekend?

17 reacties

Hoi,

Dit zou aan enorm veel dingen kunnen liggen. Je kunt psychisch niet helemaal lekker in je vel zitten (bv stress), maar het kan ook lichamelijk zijn.

Basic vraag: Eet en drink je voldoende?

Verder als het aan blijft houden, zou ik even een bezoekje brengen aan de huisarts. Die weet vast wel wat er is en anders kan die testen uitvoeren om de oorzaak wel te vinden.

Houd goed je grenzen in de gaten en luister hier ook naar door als het nodig is een stapje terug te doen!

Gr. Pin
Er zijn erg veel dingen waar dat aan kan liggen.
Als het niks te maken heeft met voeding , dan is het meest waarschijnlijk iets in de richting van pfeifer of bloedarmoede.
Echter raad ik jou aan, voordat jij je erover zorgen gaat maken, de huisarts te bezoeken.
Zoals al gezegd door de enige echte @Pin zal deze na wat testjes zekerheid kunnen brengen en waarschijnlijk een oplossing.
- Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon -

@Pin
Hoi ik eet voldoende 🙂 dankje voor het antwoord
Ik heb dat vaak ook maar wat ik meestal doe naar buiten wandelen en muziek luisteren meschien helpt dat ook bij jou
Of ga naar de huisarts ☺
Ik zou inderdaad eventjes een bezoekje aan de huisarts brengen. Als er dan toch niks aan de hand is, weet je dat ook weer.

Gr. Pin
Dit zijn vooral symptomen van bloedarmoede of Pfeiffer, wat het handigst is om bijvoorbeeld met 1 van je ouders naar de huisarts te gaan om je te laten bloedprikken of andere testjes die ze doen. Deze testjes zijn echt niet pijnlijk of gevaarlijk en hoef je dus ook niet bang voor te zijn. Uit deze testen kunnen ze zien wat er mis is en krijg je daar vaak een medicijn voor waardoor het hopelijk beter gaat. Succes ermee!!
Hoi Ik ga morgen een bloedtestje doen :S wens me suc6!
Succes! Laat je het weten als je er uitslag van hebt?
Gr. Pin
Hoi mensen! niks in mn bloed. moet morgen wel terug naar de dokter voor hartslag! ik heb een hartmeet app en ik was in rust. en mn hart ging tekeer!! dus ik ging meten. 103!!!! 😮 in rust!! ik ga dit ook vertellen aan de dokter ben echt benieuwd
Nouja, misschien is het handig om het vaker te polsen voordat jij je er druk over maakt.
Je kunt dat dus nog een paar keer met de app doen, maar het handmatig doen zou ook wat onzuiverheden weg kunnen laten.
Je kunt het in je hals meten of op je pols.
Dus niks in je bloed. Dat is op zich wel goed nieuws.

Vandaag dus terug voor je hartslag. 103 is inderdaad wel hoog, maar een app is niet super betrouwbaar. Ik zou dus de dokter even afwachten. Je kunt het inderdaad wel gewoon zeggen.

Gr. Pin
Hoi mensen. ben weer naar de huisarts geweest. ze vertrouwde het niet omdat ik echt niet lekker ben. de bedoeling was om over 4 weken naar het ziekenhuis te gaan. maar de huisarts vond dit te lang duren en heeft een spoedafspraak gemaakt. dus nu nog even af wachten hoe het ziekenhuis bezoek verloopt.
Aan de ene kant wel fijn dat je nu sneller terecht kunt, maar aan de andere kant ook wel weer vervelend dat je huisarts het nodig vindt er spoed achter te zetten. Wat vind je daar zelf van?

Ik hoop dat er niks vervelends uit de onderzoeken komt!

Gr. Pin
Hoi! ik vind het zelf wel spannend 😮. maar ik kan zo echt niet langer
Hoi ik heb de uitslag > Ik heb vitamine D ernstig tekort. de ondergrens is 50. alleen ik had 28.. Ik moet ook naar een psycholoog
voor stress enz bedankt voor jullie hulp 🙂!
Dan heb je inderdaad wel een tekort!
Fijn dat je nu weet wat het is en dat het niks engs is. Goed dat je nu ook hulp krijgt!

Succes!
Gr. Pin

Reageer