Wat is een normale Penis-lengte ?

  • 4 February 2014
  • 32 reacties
  • 13363 Bekeken

Jaa alles jongens zijn wel is onzeker over hun penis ?

Maar wat zijn nou de gemiddelde lengtes ?

En hoe groot is die van jou ?
en hou oud ben je ?


Ik ben 13 en de mijne is 16,5 is dit OK ?

32 reacties

Ik ben even oud en de mijne is ongeveer zo groot als debjouwe dus ik denk dat dat normaal is.
ligt eraan hoe oud je bent, je ballen gaan eerder groeien dan je penis dus je hoeft niet onzeker te zijn.
normaal is denk ik 14 cm
mijne is 20 en ik ben 17
ligt eraan hoe oud je bent, je ballen gaan eerder groeien dan je penis dus je hoeft niet onzeker te zijn.


haha ik wist niet dat je ballen konden groeien..
normaal is mijne 14 
en stijf 19
is bij iedereen verschillend maak je niet druk komt allemaal goed 🙂 je kan niet bepalen hoe groot je piemel word 
De mijne is 20, maar dat komt tegenwoordig ook steeds vaker voor dus is dat normaal. Sowieso is dat verhaal over dat 14cm het gemiddelde is een verhaaltje om mensen met een kleinere zich niet te onzeker laten voelen.

R1
hahah klopt want 14.cm is ook neit bepaald groot voor een gemiddelde :S
16 cm en ben 16 jaar 😛. goed genoeg :rolleyes:
Leeftijd - Gemiddelde lengte penis
12 jaar - 7 tot 10.4 cm
13 jaar - 8,7 tot 13,6 cm
14 jaar - 9,8 tot 14,6 cm
15 jaar - 11,8 tot 15,3 cm
16 jaar - 12,5 tot 15,7 cm
17 jaar - 13,5 tot 15,9 cm
18 jaar - 13,7 tot 16 cm
Zie je, de gemiddeldes hierin zijn al anders en zo vond ik nog wat varrianten op internet.

R1
de gemiddeldes daar zijn wel heel  klein
ik betwijfel of het wel juist is.
klopt zoals ik al zei: het is meer om mensen met kleinere ******* gerust te stellen.

R1
Jaa alles jongens zijn wel is onzeker over hun penis ?

Maar wat zijn nou de gemiddelde lengtes ?

En hoe groot is die van jou ?
en hou oud ben je ?


Ik ben 13 en de mijne is 16,5 is dit OK ?


gemiddelt is rond de 30cm
de mijne is ongeveer 48cm
ik ben  18 jaar.
Laat me niet lachen, dan heb je het wereldrecord te pakken 😛 gemiddeld in Nederland is het rond de 16cm en dan heeft de Nederlandse man ook nog eens in vergelijking met de rest van de wereld gemiddeld gezien 1 van de grootste ter wereld. Volgens mij is de langst gemeten penis boven de 30 cm maar niet boven de 40cm.

Gemiddeld op de leeftijd van 14 jaar heeft de Nederlandse man een lengte van 10 tot 14cm. 
gemiddelt is rond de 30cm
de mijne is ongeveer 48cm
ik ben  18 jaar.
.


Laat me niet lachen, dan heb je het wereldrecord te pakken 😛 gemiddeld in Nederland is het rond de 16cm en dan heeft de Nederlandse man ook nog eens in vergelijking met de rest van de wereld gemiddeld gezien 1 van de grootste ter wereld. Volgens mij is de langst gemeten penis boven de 30 cm maar niet boven de 40cm.

Gemiddeld op de leeftijd van 14 jaar heeft de Nederlandse man een lengte van 10 tot 14cm. 


Ik95 is over het hele forum van deze onzin aan het vertellen. 

R1
inderdaad reviver en jeppo dat slaat echt helemaal nergens op lol 48 cm .. had hij het niet over empire state building ofzo?
Haha, ja dat zou je wel bijna zeggen. Als dat zijn penislengte was dan had hij heel wat records gebroken.

R1
Mijne is in erectie tussen de 14 en 16 cm. Niet heel groot, maar ik doe het er maar mee.
Ik ben trouwens 16.
Dat is gewoon normaal, dus maak je daar maar geen zorgen over.

R1
Jaa alles jongens zijn wel is onzeker over hun penis ?

Maar wat zijn nou de gemiddelde lengtes ?

En hoe groot is die van jou ?
en hou oud ben je ?


Ik ben 13 en de mijne is 16,5 is dit OK ?
ik ben 15 en mijn penisi 15 cm stijf.ik denk dat dat normaal is hoor!
Mijne is in erectie tussen de 14 en 16 cm. Niet heel groot, maar ik doe het er maar mee.
Ik ben trouwens 16.
das heel normaal hoor!
Ik ben 12 en mijn penis is normaal 9 en stijf 12

Reageer