Vraag

wat dragen jullie tijdens het slapen


  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy

Ik droeg eerst altijd een hemd, onderbroek en shirtje tijdends het slapen. Maar ik draag nu geen hemd en geen onderbroek meer. Soms draag ik ipv een shirtje ook een los hemdshirtje. Heeft dit mischien met de pubertijd te maken? En hebben julie dit ook dat je tijdends het slapen steeds minder kleren aanwil?


11 reacties

Reputatie 3
Badge +2

ik draag soms een korte broek, soms een lange chille broek, soms een shirt maar meestal alleen in mn boxer

Reputatie 5
Badge +5

Zolang ik mij kan herinneren slaap ik in mā€™n blootjeĀ 

Reputatie 3
Badge +3

Een groot shirt en een joggingbroek/kort broekje

Ā 

Reputatie 2
Badge

Niks dus naakt lekker fijnĀ 

Vroeger altijd met kleren, sinds de pubertijd inderdaad alleen maar onderbroek.

Ik draag meestal een hemd en een onderbroek soms ook wel eens een wijde shirt met een korte broek.

Ik ben een jongen van 14

ik slaap altijd in mijn pyjama totdat het te warm is dan slaap ik in mijn hemd en slip

Reputatie 7
Badge +5

Helemaal naakt is veel chiller

Reputatie 2
Badge +1

Soms een boxer, maar meestal naakt & zeker met dit weeršŸ„µ

Heyy

Ik droeg eerst altijd een hemd, onderbroek en shirtje tijdends het slapen. Maar ik draag nu geen hemd en geen onderbroek meer. Soms draag ik ipv een shirtje ook een los hemdshirtje. Heeft dit mischien met de pubertijd te maken? En hebben julie dit ook dat je tijdends het slapen steeds minder kleren aanwil?

Hallo

Ā 

Ik droeg eerst ook altijd een onderbroek maar het begon vervelend te zitten en ik moest elke ochtend m'n onderbroek goed trekkenĀ  dus probeerde ik eens naakt te slapenĀ  en het bevalt nog steeds prima

Reputatie 7
Badge +19

Ik draag gwn alleen boxer in de zomer en als t koud is soms ook broek en shirt of soms hoodie

Reageer