Vraag

Wat doen jullie onder een Jurk of Rokje??

  • 12 June 2021
  • 2 reacties
  • 321 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Heyy.

Ik vind jurkjes en rokjes wel leuk om te dragen, maar ik weet niet zo goed wat ik er dan onder moet doen.

Want ik ga met de fiets naar school en dan is het best wel irritant.

 

Duss ik ben benieuwd wat andere onder een jurkje of rokje doen.

Tnxx

Groetjesss


2 reacties

Reputatie 2
Badge +1

heehoii!

ik snap je probleem haha:) zelf doe ik hier niet echt iets bijzonders mee, gewoon een onderbroek aan en een jurkje/rokje eroverheen. 's winters of als het kouder is doe ik een panty aan en dan zie je sowieso minder. 

wil je dat je jurkje/rokje minder opwaait? dan is het misschien handig om aan de onderkant 2x2 magneetjes te hangen. die zijn best zwaar en houden het wat meer naar beneden. doe dan aan de voorkant en aan de achterkant een magneetje en ze klikken op elkaar en doe dit op twee plaatsen. 

verder is het natuurlijk wel altijd handig om een hand op je jurkje/rokje te houden als er veel andere mensen bij zijn of ook gewoon voor jezelf!

 

succes ermee <3

xx Girl2006

Reputatie 7
Badge +19

Ik draag zelf heen jurkjes en rokjes hahah maar mn zus wel en die heeft soms zon zwart strak legging broekje eronder. Kan je vgm gwn voor €3 bij de zeeman halen ofzo. Ik noem het een wielrennersbroekje.

Dit bedoel ik: https://www.wehkamp.nl/pieces-short-london-zwart-16713861/?MaatCode=3800&gclid=EAIaIQobChMI3uOolf-R8QIVS7rVCh3lkABkEAQYAiABEgI4wvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Reageer