Vraag

Was het een droom?

  • 5 March 2018
  • 3 reacties
  • 141 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Toen ik klein was ik weet niet precies de leeftijd maar volgensmij 6 of 7 had ik een droom of het was geen droom ik weet het echt niet..maar het ging zo ik moest naar de wc en het was nacht iedereen lag al te slapen ik ging naar de wc en toen ik terug kwam pakte iets onder het bed mij vast en trok me mee dat is al raar want ik lag alleen met me hoofd en handen niet onder het bed en ik lag lanug uit en zo breed is mijn bed niet dus ja.. toen pakte ik met me handen de bedrand vast en trapte als een gek op wat mij vast had toen die uindelijk los liet stond ik heel snel op en sprong ik in mijn bed maar het rare is ik werd niet wakker ik bleef op mijn bed zitten en viel niet meer in slaap...dus ik weet niet als het nu een droon is of niet ik ben nu 14 en zit er nog steeds me weet iemand mis als het echt kon zijn of mis iets anders?

3 reacties

Ik denk dat het een droom is wat het klinkt nogal onwaarschijnlijk. Misschien had je de dag daarvoor een enge film gezien ofzo.
Omdat het al lang geleden is, kan het ook zijn dat het verhaal door de jaren heen een beetje is veranderd en de droom dus net iets anders was, dan je je nu nog herinnert.
Ik denk ook dat het slechts een droom is.
Dat is in ieder geval het meest voor de hand liggend in deze situatie.
Wss is het een droom, het kan ook zijn dat je gewoon het gedeelte vergeten bent van toen je ging slapen

Reageer