Vraag

Wannneer was jij droog?


Reputatie 4
Badge +2

Een korte vragenlijst voor iedereen ik ben heel benieuwd wanneer jullie droog waren:

  1. wanneer  was je overdag droog?
  2. wanneer was in de nacht droog?
  3. tot welke leeftijd droeg je Pampers overdag?
  4. tot welke leeftijd droeg je pampers of broekjes voor de nacht?

Ik begin alvast:

  1. pas met  4-5 jaar
  2. nog steeds niet altijd moet ik toegeven 
  3. 5 eigenlijk voor het laatst nu soms opweg Haar vakantie overdag in de auto nog.
  4. Ik draag ze nog steeds iedere nacht, we hebben broekjes en een plaswekker en medicijnen  geprobeerd maar het lukt niet droog te worden. Ik heb er inmiddels vrede mee en kan er prima mee om gaan. Mijn pamper hoor bij mij zegt mijn moeder.

Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden, iedereen was vast veel eerder droog en uit de broekjes of luiers..


12 reacties

Badge

Ik ben misschien een beetje laat maar ik reageer wel

  1. Rond de 9
  2. nog steeds niet (ik ben nu 15)
  3. ook iets van 9
  4. nog steeds (is best chill eigenlijk)
Reputatie 4
Badge +2

Cool bedankt voor jullie eerlijke antwoorden! Ik ben benieuwd of nog meer willen / durven te antwoorden!

 

cool dat jullie zo eerlijk waren te vertellen dat jullie ook nog luiers dragen trouwens.

 

groetjes 

Reputatie 3
Badge +1
  1. Rond 4 jaar
  2. 6 ½ jaar
  3. 3 jaar.
  4. 6 ½ jaar maar ik heb dus nu denk ik soort van fetisj
Reputatie 3
Badge +1

Wanneer was je overdag droog? Best laat toen ik 6-7 was.

Wanneer was in de nacht droog? Nadat ik 10 was eventjes maar vanaf mijn 12e weer terug in de luiers 's nacts.

Tot welke leeftijd droeg je Pampers overdag? Echte Pampers tot mijn 3e daarna luierbroekjes van Huggies tot mijn 7e.

Tot welke leeftijd droeg je pampers of broekjes voor de nacht? Tot 10 en vanaf 12 tot nu toe.

Reputatie 2
Badge
  1. wanneer  was je overdag droog?

rond 2-3 jaar

  1. wanneer was in de nacht droog?

nog steeds niet

  1. tot welke leeftijd droeg je Pampers overdag?

tot 2-3 jaar

  1. tot welke leeftijd droeg je pampers of broekjes voor de nacht?

Pampers heb ik tot ongeveer groep 7 gedragen ‘s nachts, toen ging ik over naar Tena Slip XS en nu heb ik Tena Slip S

 

Reputatie 7
Badge +5

Een korte vragenlijst voor iedereen ik ben heel benieuwd wanneer jullie droog waren:

  1. wanneer  was je overdag droog? Ong. 4
  2. wanneer was in de nacht droog? Ong. 5
  3. tot welke leeftijd droeg je Pampers overdag? Ong.5
  4. tot welke leeftijd droeg je pampers of broekjes voor de nacht? Ong. 4

Ik begin alvast:

  1. pas met  4-5 jaar
  2. nog steeds niet altijd moet ik toegeven 
  3. 5 eigenlijk voor het laatst nu soms opweg Haar vakantie overdag in de auto nog.
  4. Ik draag ze nog steeds iedere nacht, we hebben broekjes en een plaswekker en medicijnen  geprobeerd maar het lukt niet droog te worden. Ik heb er inmiddels vrede mee en kan er prima mee om gaan. Mijn pamper hoor bij mij zegt mijn moeder.

Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden, iedereen was vast veel eerder droog en uit de broekjes of luiers..

Reputatie 4
Badge +2

Cool bedankt allemaal voor jullie eerlijke reacties! Waneer er nog meer mensen op het vragenlijstje willen reageren dan graag :-)

@Thijsss hoe oud ben je nu als ik vragen mag?

Inmiddels ben ik zelf een jaartje ouder, maar draag nog altijd ‘s nachts luiers.

Overdag nog heel af en toe, waarschijnlijk in de voorjaarsvakantie op wintersport weer tijdens de autorit en misschien op de piste zoedat het geen pieste wordt.

Groetjes!

Reputatie 2
Badge



@Thijsss hoe oud ben je nu als ik vragen mag?

 

Hoi Hoi!

Ik ben net 16 geworden, en ik draag ook altijd tijdens lange autoritten (ik val nog wel eens in slaap) of vliegreis. 

 

Reputatie 2
Badge

wanneer was je overdag droog?

Toen ik 3 was

wanneer was in de nacht droog?

Nooit helemaal geweest,

tot welke leeftijd droeg je Pampers overdag?

3 jaar

tot welke leeftijd droeg je pampers of broekjes voor de nacht?

Nog altijd broekjes doordeweeks dat gaat nu redelijk goed met drink schema, weekend bij mijn vriend geniet ik van het leven en gaan de luiers met plakkers om, weekend is elke ochtend met een natte luier wakker worden

 

 

Reputatie 4
Badge +2

Hallo Kelster!

heel erg bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen lijstje! Hierbij wil ik iedereen die toevallig nog langs dit topic komt uitnodigen om ook nog te antwoorden. Ook wanneer je op een ‘gewone’ leeftijd droog was natuurlijk!

Maar @Kelster ijkt zo non-chalant met de ‘weekend luier met plakstrips’ om te gaan. Vind je het niet erg om in het weekend dan toch een luier om te hebben? Of heb je er vrede mee en vind je het fijn om dan even geen zorgen te hoeven maken en gewoon de luier te kunnen gebruiken?

Groetjes!

Reputatie 2
Badge

Hoi @Anoniemste meisje 

 

Tsja nonchalant...... Ik ben eigenlijk nooit droog geweest, ik slaap zo vast dat ik niet wakker wordt wanneer ik moet plassen. Ik heb dus een hele tijd al gewone luiers gedragen, dat het nu met broekjes kan door een schema beschouw ik al als een overwinning zeker als ze zo vaak droog zijn als nu.

 

Mijn vriend werkt veel en vaak verweg en verdiend behoorlijk goed, hij krijgt het dan ook regelmatig in het wekend zo spontaan in zijn bol om lekker te gaan uiteten of vind het heerlijk om met mij op de bank te gaan netflixen met hapjes enzo. Bij bijde hoort gewoon wat te drinken en daar past dat schema niet in. En uiteindelijk lig je toch de meeste tijd buiten bewustzijn onder de dekens, is dat het waard om al die leuke lekkere gezelligheid te laten? Absoluut niet.

 

En tuurlijk het is raar en heel beschamend, zeker als hij in de ochtend een geile bui heeft en in mijn billen wil knijpen of een beetje wil vingeren (jakkie met zijn hand in mijn plas stiekem had ik wat laten lopen want we knuffelden zo fijn  en had dus geen zin om uit bed te gaan dus mijn luier was echt warm warm oooh ik schaamde me kapot), maar dat is iets daar moet je je overheen zetten. Iedereen heeft zo zijn of haar problemen, mijn vriend bijvoorbeeld is behoorlijk dyslectisch. Je zou kunnen zeggen goh lezen en schrijven dat kan je toch al in groep 5? Ja klopt maar de meesten kunnen in groep 5 ook hun bed droog houden haha iedereen heeft wel wat

Reputatie 6
Badge +2
  1. wanneer  was je overdag droog? 11
  2. wanneer was in de nacht droog? 12
  3. tot welke leeftijd droeg je Pampers overdag? 4
  4. tot welke leeftijd droeg je pampers of broekjes voor de nacht? 11

Reageer