vragenlijst voor jongens en meisjes met autisme

  • 4 January 2015
  • 37 reacties
  • 1752 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,

Ik zie elke keer op het forum vragenlijsten.
Ik dacht bij mij eigen: dat ga ik ook doen, maar dan voor jongens en meisje die autisme hebben
Hier is de vragenlijst:

1. Ben je een jongen of een meisje?
2. Hoe oud ben je?
3. Wat voor soort autisme heb je?
4. Heb je van die soort de lichte of de zware vorm?
5. Wat vind je er zelf van dat je autisme hebt?
6. Wat vinden anderen dat je autisme hebt?
7. Heb je een relatie? Zo ja, begrijpt hij/zij het dat je autismehebt?

Ik heb zelf de lichte vorm van PPD-NOS.

Alvast bedankt voor het reageren op deze topic.

37 reacties

Badge

1. Ben je een jongen of een meisje?
een jongen
2. Hoe oud ben je?
15
3. Wat voor soort autisme heb je?
geen idee, ze zeiden gewoon autisme
4. Heb je van die soort de lichte of de zware vorm?
weet niet wat je hier mee bedoelt maar ik denk er tussen in want ik kan wel functioneren maar prikkels en sarcasme en grapjes snap ik niet en kan ik niet aan en ik kan moeilijk zonder mijn facoriete knuffel
5. Wat vind je er zelf van dat je autisme hebt?
ik vind de diagnose fijn ik heb hem afgelopen maart gekregen en alle dingen vallen op hun plek, wel vervelend in het dagelijks leven omdat ik mezelf heel vaak niet snap
6. Wat vinden anderen dat je autisme hebt?
ik hou heel goed mijn masker op dus als ik niet op de zorgboerderij ben waar ik heen ga dan merken ze het eigenlijk niet denk ik dan doe ik alsof niks me boeit van prikkels
7. Heb je een relatie? Zo ja, begrijpt hij/zij het dat je autismehebt?
ja, hij denkt zelf ook dat hij autisme heeft en wilt daar ook onderzoek voor doen

Reputatie 1
Badge

Hey,

Ik zie elke keer op het forum vragenlijsten.
Ik dacht bij mij eigen: dat ga ik ook doen, maar dan voor jongens en meisje die autisme hebben
Hier is de vragenlijst:

1. Ben je een jongen of een meisje?

Meisje
2. Hoe oud ben je?

15 bijna 16
3. Wat voor soort autisme heb je?

PDD-NOS Pervasive Developmental Disorder Not Otherwise Specified
4. Heb je van die soort de lichte of de zware vorm?

Lichte
5. Wat vind je er zelf van dat je autisme hebt?

Ik heb het geaccepteerd, ik vind het wel lastig dat ik eigenlijk nergens heen durf zonder iemand anders er bij omdat ik  heel snel een paniek aanval kan krijgen als ik iets moet vragen aan iemand die ik niet ken.
6. Wat vinden anderen dat je autisme hebt?

Ik word er mee gepest en dat maakt mij helaas heel erg onzeker.
7. Heb je een relatie? Zo ja, begrijpt hij/zij het dat je autisme hebt?

Nee op dit moment heb ik geen relatie puur omdat ik geen vreemde mensen durf aan te spreken.

Ik heb zelf de lichte vorm van PPD-NOS.

Alvast bedankt voor het reageren op deze topic.

 

Reputatie 2
Badge

Hey,

Ik zie elke keer op het forum vragenlijsten.
Ik dacht bij mij eigen: dat ga ik ook doen, maar dan voor jongens en meisje die autisme hebben
Hier is de vragenlijst:

1. Ben je een jongen of een meisje? Meisje
2. Hoe oud ben je? 12 jaar
3. Wat voor soort autisme heb je? Mcdd en selectief mutisme
4. Heb je van die soort de lichte of de zware vorm? Nou, licht is het niet
5. Wat vind je er zelf van dat je autisme hebt? Het liefst zou ik mijn leven overdoen zonder autisme
6. Wat vinden anderen dat je autisme hebt? Ze begrijpen het niet
7. Heb je een relatie? Zo ja, begrijpt hij/zij het dat je autismehebt? Nee

Ik heb zelf de lichte vorm van PPD-NOS.

Alvast bedankt voor het reageren op deze topic.

 

Hey,

Ik zie elke keer op het forum vragenlijsten.
Ik dacht bij mij eigen: dat ga ik ook doen, maar dan voor jongens en meisje die autisme hebben
Hier is de vragenlijst:

1. Ben je een jongen of een meisje? Meid
2. Hoe oud ben je? 17
3. Wat voor soort autisme heb je? PDD-NOS
4. Heb je van die soort de lichte of de zware vorm? Een lichte vorm
5. Wat vind je er zelf van dat je autisme hebt? Licht er aan maar is vaak wel kut
6. Wat vinden anderen dat je autisme hebt?

Zeg het iegelijk nooit dat ik het heb dus weinig mensen weeten er van dus meestal wel  positief 
7. Heb je een relatie? Zo ja, begrijpt hij/zij het dat je autismehebt? Nee maar je merkt wel aan mij dat ik autisme heb bij dingen in dagelijks keven

Ik heb zelf de lichte vorm van PPD-NOS.

Alvast bedankt voor het reageren op deze topic.

Gr Bren

Reputatie 3
Badge +3

Hey,

Ik zie elke keer op het forum vragenlijsten.
Ik dacht bij mij eigen: dat ga ik ook doen, maar dan voor jongens en meisje die autisme hebben
Hier is de vragenlijst:

1. Ben je een jongen of een meisje? jongen
2. Hoe oud ben je? 14
3. Wat voor soort autisme heb je? licht autisme
4. Heb je van die soort de lichte of de zware vorm? licht maar wel concentratie problemen
5. Wat vind je er zelf van dat je autisme hebt? ik zou liever het niet hebben maar oke
6. Wat vinden anderen dat je autisme hebt? ze gaan er goed mee om
7. Heb je een relatie? Zo ja, begrijpt hij/zij het dat je autismehebt? -

Ik heb zelf de lichte vorm van PPD-NOS.

Alvast bedankt voor het reageren op deze topic.

thx voor het maken van deze vraagjes!

 

Reputatie 7

Hey,

Ik zie elke keer op het forum vragenlijsten.
Ik dacht bij mij eigen: dat ga ik ook doen, maar dan voor jongens en meisje die autisme hebben
Hier is de vragenlijst:

1. Ben je een jongen of een meisje?  meisje
2. Hoe oud ben je?  12
3. Wat voor soort autisme heb je?  ad(h)d
4. Heb je van die soort de lichte of de zware vorm?  lichte/middelmatige
5. Wat vind je er zelf van dat je autisme hebt?  apart maar normaal
6. Wat vinden anderen dat je autisme hebt?  niks want ik zit op een speciale school
7. Heb je een relatie? Zo ja, begrijpt hij/zij het dat je autismehebt?  nee
8. heb je hulpmiddelen?  ja een bijtketting

  1. gebruik je medicijnen?  ja LTO3
    Ik heb zelf de lichte vorm van PPD-NOS.

    Alvast bedankt voor het reageren op deze topic.

 

Reputatie 2
Badge +2

1. Ben je een jongen of een meisje? ik ben een meisje :)
2. Hoe oud ben je? ik ben momenteel 14 over 3 weken 15
3. Wat voor soort autisme heb je? ik zit op het specterum, meer weet ik niet heel erg
4. Heb je van die soort de lichte of de zware vorm? zware of lichte vorm is lastig te zeggen, ik raak wel heel snel in de stress van de kleinste dingen en heb het vooral daar heel moeilijk mee, maar met een geluidsdempende koptelefoon aangepast rooster en zorgen dat ik altijd wel iemand bij me heb waar ik het goed mee kan vinden ( wat helaas niet veel mensen zijn ) lukt het me redelijk om mee te komen, maar ik heb er zelf wel veel last van.
5. Wat vind je er zelf van dat je autisme hebt? ik kan er niks aan doen en het was ergens wel fijn om een reden te hebben voor wat dingen, nogsteeds word ik gek van mezelf als ik weer iets helemaal fout doe omdat het te snel gaat en ik dingen niet kan verwerken, en wil ik zo graag dat ik "normaal mee kon doen” maar ja 
6. Wat vinden anderen dat je autisme hebt? niet veel mensen weten het, toen ik in het diagnose process zat zei wel iedereen, ach nee maak je geen zorgen, jij hebt dat niet, dat zorgde dat de diagnose toch harder aankwam
7. Heb je een relatie? Zo ja, begrijpt hij/zij het dat je autisme hebt? ik heb niet echt een relatie maar ik zit in de talking stage omdat het een lange afstand is, Ze heeft zelf ook autisme dus eigenlijk hoef ik vaak dingen zelf niet eens echt uit te leggen, dat is wel echt heel fijn, dat je iemand hebt die je gewoon begrijpt. wel gaat het daardoor wel eens fout omdat ik niet de enige ben die in de stress schiet als er iets gebeurt maar zij ook, en dat bots wel vaak, maar door dat begrijpen we elkaar steeds beter en wordt het steeds een stukje leuker :)
 

kuzz

Badge

1. Ben je een jongen of een meisje? Jongen
2. Hoe oud ben je?          14
3. Wat voor soort autisme heb je?    Gewone autisme 
4. Heb je van die soort de lichte of de zware vorm?   Middel/Zware.
5. Wat vind je er zelf van dat je autisme hebt?   ik moet er mee leren leven en krijg het tot nu goed voor elkaar.
6. Wat vinden anderen dat je autisme hebt?    ze makken af en toe een opmerking van doe Nie zo autistisch, maar ja dan denk ik doe niet zo dom veder lukt wel.
7. Heb je een relatie? Zo ja, begrijpt hij of zij het dat je autisme hebt?   nee helaas heb ik geen relatie, maar zou graag een relatie aangaan met een meisje. 

Reputatie 2
Badge +1

1. Ben je een jongen of een meisje? - non-binair
2. Hoe oud ben je? - 17
3. Wat voor soort autisme heb je? - asperger
4. Heb je van die soort de lichte of de zware vorm? ligt eraan wat je licht en zwaar noemt. Als je bedoelt of ik goed kan masken, ja, maar dat eist ook z’n tol dus als ik me heel erg bij iemand thuis voel, kan ik ook ‘heel erg autistisch’ reageren
5. Wat vind je er zelf van dat je autisme hebt? wel prima eigenlijk, zonder dat zou ik mezelf niet zijn :)
6. Wat vinden anderen dat je autisme hebt? soms vinden ze mijn gedrag wel raar of vervelend, maar meestal niet
7. Heb je een relatie? Zo ja, begrijpt hij/zij het dat je autismehebt? geen relatie

Badge

1. Ben je een jongen of een meisje? Jongen

2. Hoe oud ben je? 12

3. Wat voor soort autisme heb je? Weet ik niet

4. Heb je van die soort de lichte of de zware vorm? Gemiddeld 

5. Wat vind je er zelf van dat je autisme hebt? Jammer maar ik kan er mee leven

6. Wat vinden anderen dat je autisme hebt? Ik zit met alleen maar autisten op school en heb alleen autistische vrienden dus ik weet niet 

7. Heb je een relatie? Zo ja, begrijpt hij/zij het dat je autismehebt? Ja hij heeft ook autisme

1. Ben je een jongen of een meisje?  Non-Binair
2. Hoe oud ben je?  16
3. Wat voor soort autisme heb je?  ADD en PDD-NOS
4. Heb je van die soort de lichte of de zware vorm? Middelmatig
5. Wat vind je er zelf van dat je autisme hebt?  Best k*t
6. Wat vinden anderen dat je autisme hebt? Geen flauw idee
7. Heb je een relatie? Zo ja, begrijpt hij/zij het dat je autismehebt?  Nee ik heb geen relatie

Reputatie 7
Badge +8

1. Ben je een jongen of een meisje? Jongen (demiboy)
2. Hoe oud ben je? 13
3. Wat voor soort autisme heb je? Licht autisme
4. Heb je van die soort de lichte of de zware vorm? Zie 3
5. Wat vind je er zelf van dat je autisme hebt? Wel ok
6. Wat vinden anderen dat je autisme hebt? Wel ok denk ik
7. Heb je een relatie? Zo ja, begrijpt hij/zij het dat je autisme hebt? Niet iedereen begrijpt het.

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reageer