Vragenlijst piercings/tattoo’s


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hai hai, ik ben benieuwd of jullie piercings hebben, of jullie piercings leuk vinden en wat jullie ervaringen ermee zijn!

1.- Wat vind je van piercings in het algemeen?
2.- Wat vind je van tattoo's?
3.- Heb je zelf een tattoo of piercing? (gewoon gaatjes voor oorbellen tellen ook mee!)
4.- Zou je in de toekomst nog meer willen?
5.- Als je een tattoo/piercing zou nemen, wat zou je dan doen, en waarom?
6.- Wat vind je ervan dat mensen met piercings of tattoo's sneller worden afgewezen bij sollicitatie's bij bepaalde beroepen?
7.- Wat vind je het leukste? en waarom?
8.- Heb je zelf nog bijzondere ervaringen gehad? (zoals; gaatjes scheef geschoten en drie maanden ontstoken, tongpiercing dichtgegroeid, enzovoort)

Extra opmerkingen/verhalen zijn natuurlijk ook van harte welkom!
Alvast superbedankt voor het invulen!
Liefs van mij

12 reacties

1.- Wat vind je van piercings in het algemeen? Lelijk

2.- Wat vind je van tattoo's? Afschuwelijk lelijk

3.- Heb je zelf een tattoo of piercing? (gewoon gaatjes voor oorbellen tellen ook mee!) Nope

4.- Zou je in de toekomst nog meer willen? Nee zeker geen tatoeage, aangezien de inkt waarmee een tatoeage gezet wordt, kanker verwerkend is.

5.- Als je een tattoo/piercing zou nemen, wat zou je dan doen, en waarom? 

6.- Wat vind je ervan dat mensen met piercings of tattoo's sneller worden afgewezen bij sollicitatie's bij bepaalde beroepen? Terecht, het ziet er niet uit

7.- Wat vind je het leukste? en waarom?

8.- Heb je zelf nog bijzondere ervaringen gehad? (zoals; gaatjes scheef geschoten en drie maanden ontstoken, tongpiercing dichtgegroeid, enzovoort) nee

Bedankt voor jullie reacties!

@Hypnotized, Tof dat je een neuspiercing hebt!!! Dat wil ik ook heel graag :)
Ik vraag me een aantal dingen af:
-Hoe zit dat met een neuspiercing als je mega-verkouden bent? (ik ben allergisch en ongeveer 5 maanden per jaar snotterig en vraag me altijd af of het wel praktisch is)
-Is het echt zo dat ze binnen een uur al dichtgegroeid zijn?
-Krijg je er veel reacties op? Zijn er veel mensen negatief over?

Als je ze zou kunne beantwoorden, zou ik dat supertof vinden 😃. Ik ben gek op piercings, maar heb zelf helaas alleen gaatjes. Ik ga ze binnekort wel stretchen tot tunneltjes, denk ik 🙂.

Liefs van mij
1.- Wat vind je van piercings in het algemeen? Ik vind veel piercings wel vet, maar men kan ook overdrijven af en toe.
2.- Wat vind je van tattoo's? Hetzelfde als bij de piercings. Mensen denken soms ook niet al te goed na over tattoo's.
3.- Heb je zelf een tattoo of piercing? (gewoon gaatjes voor oorbellen tellen ook mee!) Geen tattoo, maar ik heb gaatjes in mijn oren en ik heb sinds mijn 16e een ring in mijn linkerneusvleugel.
4.- Zou je in de toekomst nog meer willen? Ja, een grote tattoo van een feniks die mijn rug bedekt, met as op de grond en als (zeer persoonlijke) betekenis "het herrijzen uit de as". Ook zou ik een piercing in aan de rechterkant van mijn onderlip willen hebben. Een ringetje daarin lijkt me heel vet.
5.- Als je een tattoo/piercing zou nemen, wat zou je dan doen, en waarom? Zie antwoord bij vraag 4. Ook zou ik denk ik op mijn bovenarm rozen willen hebben of duiven, in het teken van mijn overleden dierbaren, zoals mijn zusje, oma en mijn moeders tweelingzus.
6.- Wat vind je ervan dat mensen met piercings of tattoo's sneller worden afgewezen bij sollicitatie's bij bepaalde beroepen? Ik snap dat men het niet mag laten zien, dus als iemand ze op een plek heeft die niet verborgen kan worden zouden ze afgewezen mogen worden. Men moet zelf ook nadenken over dit soort dingen voor hij/zij een tattoeage neemt.
7.- Wat vind je het leukste? en waarom? Piercings. Piercings kun je weghalen. Tattoeages blijven voor altijd.
8.- Heb je zelf nog bijzondere ervaringen gehad? (zoals; gaatjes scheef geschoten en drie maanden ontstoken, tongpiercing dichtgegroeid, enzovoort). Nee.
1.- Wat vind je van piercings in het algemeen? Ik vind piercings wel kunnen maar dan moet het wel de juiste soort piercing bij de juiste persoon zijn.
2.- Wat vind je van tattoo's? awesome ik weet al precies welke drie ik wil laten zetten als ik de goede leeftijd heb
3.- Heb je zelf een tattoo of piercing? (gewoon gaatjes voor oorbellen tellen ook mee!) geen piercings en tattoo jammer genoeg ook nog niet
4.- Zou je in de toekomst nog meer willen? zie antwoord 2 :)
5.- Als je een tattoo/piercing zou nemen, wat zou je dan doen, en waarom? 
arcanine en gyarados tattoo omdat ik het ontwerp gewoon weg awesome vind
hand van gravity falls omdat ik de serie geweldig vind
demoon die uit een scheur stapt met een tekst the demon inside er onder. Omdat ik me heel vaak zo voel
6.- Wat vind je ervan dat mensen met piercings of tattoo's sneller worden afgewezen bij sollicitatie's bij bepaalde beroepen? totale bullshit
7.- Wat vind je het leukste? en waarom? tattoos omdat ik heel erg van kunst hou en daar kan je ook je eigen ontwerpen laten zetten
8.- Heb je zelf nog bijzondere ervaringen gehad? (zoals; gaatjes scheef geschoten en drie maanden ontstoken, tongpiercing dichtgegroeid, enzovoort) -
Heeeei

1. Ik vind de meeste piercings wel tof behalve zo'n ring door je neus of heel veel piercings vind ik ook niet zo mooi

2 een kleine tatoo's met een betekenis vind ik wel mooi maar van die hele grote zegmaar niet.

3. Ja,ik heb 3 gaatjes in ieder oor en ik heb een navelpiercing :)

4. Ja, ik wil graag nog een gaatje erbij in mn oor hihu

5. Ik wil nog graag een gaatje erbij in mn oor en ik wil een tattoo van een vlinder op mn pols

6. Dat vind ik gwn oneerlijk. Ze kijken alleen maar naar het uiterlijk ipv het innerlijk.

7. Piercing,want dan kan je steeds een ander sierraad indoen :)

8 ik heb ooit gehad dat mn gaatjes dichtgegroeid waren en dat ik ze opnieyw heb moetwn laten schieten haha

Xxx
1.- Wat vind je van piercings in het algemeen?

piercings vind ik niet mooi, maar het is iemands eigen keuze om te hebben

2.- Wat vind je van tattoo's?

ligt eraan wat voor tattoo, er kunnen sommige zijn met een verhaal en dat vind ik wel mooi

3.- Heb je zelf een tattoo of piercing? (gewoon gaatjes voor oorbellen tellen ook mee!)

nee

4.- Zou je in de toekomst nog meer willen?

nee

6.- Wat vind je ervan dat mensen met piercings of tattoo's sneller worden afgewezen bij sollicitatie's bij bepaalde beroepen?

slecht, een piercing geeft geen beeld van de persoonlijkheid. echter kan ik het ergens wel begrijpen dat iemand die zijn gezicht vol met piercings heb word afgewezen voor bijvoorbeeld de kassa
1.- Wat vind je van piercings in het algemeen? Leuk en mooi
2.- Wat vind je van tattoo's? Mooi
3.- Heb je zelf een tattoo of piercing? (gewoon gaatjes voor oorbellen tellen ook mee!) Nee 😂
4.- Zou je in de toekomst nog meer willen? Jazekerrr een neuspiercing, medusa ( boven je lip) en tattoo 😍
5.- Als je een tattoo/piercing zou nemen, wat zou je dan doen, en waarom? Ik vind het mooi 😍
6.- Wat vind je ervan dat mensen met piercings of tattoo's sneller worden afgewezen bij sollicitatie's bij bepaalde beroepen? Onzin! Het gaat er toch om hoe de persoon zijn werk doet !
7.- Wat vind je het leukste? en waarom? ???
8.- Heb je zelf nog bijzondere ervaringen gehad? (zoals; gaatjes scheef geschoten en drie maanden ontstoken, tongpiercing dichtgegroeid, enz ?nope
1. Vind ze wel gaaf, maar tot bepaalde maten
2. Tattoo's die bescheiden zijn en met een betekenis vind ik wel mooi
3. Ja links en rechts in mn ogen
4. Ja, in mn ogen
5. Boven in mn oren een piercing en miss op mn pols een kleine tattoo
6. Bij sommige beroepen snap ik het wel, wegens bepaalde piercings kan zmorgen voor gevaar bij fabrieken. Maar verder vind ik het niet kunnen dat iemand daar op afgerekend wordt
7. Piercing. Is makkelijker te verwijderen en vind ik gwn leuker
8. Ne

Hai hai, ik ben benieuwd of jullie piercings hebben, of jullie piercings leuk vinden en wat jullie ervaringen ermee zijn!

1.- Wat vind je van piercings in het algemeen? Leuk, ik heb er zelf een paar
2.- Wat vind je van tattoo's? Goed als het niet te groot is, klein met een betekenis
3.- Heb je zelf een tattoo of piercing? (gewoon gaatjes voor oorbellen tellen ook mee!) Ja, ik heb 2 helix piercings, 1 industrial piercing, 3  gaatjes aan elke kant, navel piercing en 2 tepel piercings
4.- Zou je in de toekomst nog meer willen? Ja, ik zou graag nog een tong piercing willen
5.- Als je een tattoo/piercing zou nemen, wat zou je dan doen, en waarom? Ik heb ze al en omdat ze heel mooi zijn
6.- Wat vind je ervan dat mensen met piercings of tattoo's sneller worden afgewezen bij sollicitatie's bij bepaalde beroepen? Naaiend, mensen die afgewezen worden kunnen ook hele goeie medewerkers zijn, naast hun uiterlijk
7.- Wat vind je het leukste? en waarom? Mijn tepel piercings
8.- Heb je zelf nog bijzondere ervaringen gehad? (zoals; gaatjes scheef geschoten en drie maanden ontstoken, tongpiercing dichtgegroeid, enzovoort) Ja, 2 van mijn gaatjes zijn dichtgegroeid

Extra opmerkingen/verhalen zijn natuurlijk ook van harte welkom!
Alvast superbedankt voor het invulen!
Liefs van mij

 

1.- Wat vind je van piercings in het algemeen? Sommige piercings vind ik wel mooi
2.- Wat vind je van tattoo's? Als ze een betekenis hebben vind ik wel mooi.
3.- Heb je zelf een tattoo of piercing? (gewoon gaatjes voor oorbellen tellen ook mee!) Ik heb een tatoeage laten zetten toen mijn oma was overleden, ze was gek op witte duiven, dus heb ik een tatoeage laten zetten van een witte duif. En heb een tepel piercing.
4.- Zou je in de toekomst nog meer willen? Misschien wel.
5.- Als je een tattoo/piercing zou nemen, wat zou je dan doen, en waarom? Weet nog niet.
6.- Wat vind je ervan dat mensen met piercings of tattoo's sneller worden afgewezen bij sollicitatie's bij bepaalde beroepen? Dom.
7.- Wat vind je het leukste? en waarom? Maakt niet uit
8.- Heb je zelf nog bijzondere ervaringen gehad? (zoals; gaatjes scheef geschoten en drie maanden ontstoken, tongpiercing dichtgegroeid, enzovoort)

Badge

1.- Wat vind je van piercings in het algemeen? 

ik vind ze zelf wel mooi behalve die door het midden van de neus gaat en van die piercings die zeg maar echt van die gaten zijn voor de rest vind ik ze vaak wel mooi. 


2.- Wat vind je van tattoo's?

ik vind ze niet altijd mooi maar ik vind tatoo's met een betekenis helemaal mooi.


3.- Heb je zelf een tattoo of piercing? (gewoon gaatjes voor oorbellen tellen ook mee!)

ik heb zelf in allebei de oren 1 piercing voor oorbellen


4.- Zou je in de toekomst nog meer willen?

ja ik wil graag nog een ringetje/knopje in mijn oor


5.- Als je een tattoo/piercing zou nemen, wat zou je dan doen, en waarom?

ik wil graag nog in de bovenkant van mijn oor een ringetje/knopje en ik wil graag nog een mooie vlinder tatoo op mijn arm (voor mijn overleden bff)


6.- Wat vind je ervan dat mensen met piercings of tattoo's sneller worden afgewezen bij sollicitatie's bij bepaalde beroepen?

uhmm…..

slecht eigenlijk dat mensen op hun uitenlijk worden afgewezen.


7.- Wat vind je het leukste? en waarom?

dingen met een betekenis omdat dan vaak ook nog emotionele waarde heeft.


8.- Heb je zelf nog bijzondere ervaringen gehad? (zoals; gaatjes scheef geschoten en drie maanden ontstoken, tongpiercing dichtgegroeid, enzovoort)

ja, mijn gaatjes zijn scheef geschoten dus ze scheurde dus nu moet ik ze laten dicht groeien anders scheurde mijn hele oor uit

Badge

1.-Wat vind je van piercings in het algemeen? 𝗘𝗰𝗵𝘁 𝗰𝗼𝗼𝗹! 𝗠𝗮𝗮𝗿 𝗺𝗲𝗻𝘀𝗲𝗻 𝗸𝘂𝗻𝗻𝗲𝗻 𝗼𝗼𝗸 𝗼𝘃𝗲𝗿𝗱𝗿𝗶𝗷𝘃𝗲𝗻..
2.- Wat vind je van tattoo's? 𝗞𝗹𝗲𝗶𝗻𝗲 𝘁𝗮𝘁𝘁𝗼𝗼𝘀 𝗼𝗽 𝗷𝗲 𝗽𝗼𝗹𝘀 𝗼𝗳 𝘀𝗰𝗵𝗼𝘂𝗱𝗲𝗿 𝗼𝗳𝘇 𝘇𝗶𝗷𝗻 𝗹𝗲𝘂𝗸, 𝗺𝗮𝗮𝗿 𝗼𝘃𝗲𝗿 𝗷𝗲 𝗵𝗲𝗹𝗲 𝗹𝗶𝗰𝗵𝗮𝗮𝗺 𝘃𝗶𝗻𝗱 𝗶𝗸 𝗻𝗶𝗸𝘀
3.- Heb je zelf een tattoo of piercing? (gewoon gaatjes voor oorbellen tellen ook mee!) 𝗜𝗸 𝗵𝗲𝗯 𝗼𝗼𝗿𝗯𝗲𝗹𝗹𝗲𝗻!
4.- Zou je in de toekomst nog meer willen? 𝗝𝗮, 𝗺𝗮𝗮𝗿 𝗶𝗸 𝗸𝗮𝗻 𝗻𝗶𝗲𝘁 𝘇𝗼 𝗴𝗼𝗲𝗱 𝘁𝗲𝗴𝗲𝗻 𝗽𝗶𝗲𝗿𝗰𝗶𝗻𝗴𝘀 𝗲𝗻 𝗼𝗼𝗿𝗯𝗲𝗹𝗹𝗲𝗻, 𝗱𝘂𝘀 𝗺𝗶𝘀𝘀𝗰𝗵𝗶𝗲𝗻 𝗹𝗮𝘁𝗲𝗿𝗿
5.- Als je een tattoo/piercing zou nemen, wat zou je dan doen, en waarom? 𝗜𝗸 𝘇𝗼𝘂 𝗴𝗿𝗮𝗮𝗴 𝗲𝗲𝗻 𝗵𝗲𝗹𝗶𝘅 𝘄𝗶𝗹𝗹𝗲𝗻 𝗶𝗻 𝗺𝗻 𝗼𝗼𝗿, 𝗲𝗻 𝗺𝗶𝘀𝘀𝗰𝗵𝗶𝗲𝗻 𝗲𝗲𝗻 𝗸𝗹𝗲𝗶𝗻𝗲 𝘁𝗮𝘁𝘁𝗼𝗼. 𝗘𝗲𝗻 𝗾𝘂𝗼𝘁𝗲 𝗼𝗳𝘇
6.- Wat vind je ervan dat mensen met piercings of tattoo's sneller worden afgewezen bij sollicitatie's bij bepaalde beroepen? 𝗥𝗮𝗮𝗿, 𝗺𝗲𝗻𝘀𝗲𝗻 𝘇𝗼𝘂𝗱𝗲𝗻 𝗻𝗶𝗲𝘁 𝗯𝗲𝗼𝗼𝗿𝗱𝗲𝗲𝗹𝗱 𝗺𝗼𝗲𝘁𝗲𝗻 𝘄𝗼𝗿𝗱𝗲𝗻 𝗱𝗼𝗼𝗿 𝗷𝗲 𝘂𝗶𝘁𝗲𝗿𝗹𝗶𝗷𝗸
7.- Wat vind je het leukste? en waarom? 𝗛𝗲𝗹𝗶𝘅 𝗶𝗻 𝗷𝗲 𝗼𝗼𝗿, 𝘄𝗮𝗻𝘁 𝗱𝗮𝘁 𝘃𝗶𝗻𝗱 𝗶𝗸 𝘄𝗲𝗹 𝗺𝗼𝗼𝗶 𝗵𝗮𝗵𝗮
8.- Heb je zelf nog bijzondere ervaringen gehad? (zoals; gaatjes scheef geschoten en drie maanden ontstoken, tongpiercing dichtgegroeid, enzovoort) 𝗷𝗮𝗮, 𝘁𝗶𝗷𝗱𝗲𝗻𝘀 𝗵𝗲𝘁 𝗼𝗼𝗿𝗯𝗲𝗹𝗹𝗲𝗻 𝘀𝗰𝗵𝗶𝗲𝘁𝗲𝗻 𝘁𝗿𝗼𝗸 𝗶𝗸 𝗺𝗻 𝗼𝗼𝗿 𝘄𝗲𝗴, 𝘄𝗮𝗮𝗿𝗱𝗼𝗼𝗿 𝗵𝗲𝘁 𝗼𝗻𝘁𝘀𝘁𝗼𝗸𝗲𝗻 𝗶𝘀 (𝗶𝗸 𝘄𝗮𝘀 𝗶𝗲𝘁𝘀 𝘃𝗮𝗻 6 𝗼𝗳𝘇 𝗵𝗮𝗵𝗮
 

Reageer