Vragenlijst over je kapsel!

  • 4 August 2014
  • 38 reacties
  • 1349 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
  1. Jongen of meisje
  2. Hoe oud ben je?
  3. kort / tot op je schouders / tot je oksels / tot aan je kont
  4. welke kleur?
  5. stijl / krullen / kroes
  6. Wat doe je eraan om je haar in model te brengen? (Niks is ook een antwoord :p)
  7. (Ik denk alleen voor meisjes) Staart / knotje / vlecht / los
Bedankt voor het invullen! 

Voor iedereen die het interesseert, dit zijn mijn antwoorden.
  1. Meisje
  2. 13
  3. tot op mijn schouders
  4. bruin
  5. krullen
  6. klipjes
  7. los (staart is onmogelijk)

38 reacties

Jongen of meisje.    jongen
Hoe oud ben je?      14
kort / tot op je schouders / tot je oksels / tot aan je kont.   kort
welke kleur?    donkerblond 
stijl / krullen / kroes.  nouja lichte slag erin
Wat doe je eraan om je haar in model te brengen? (Niks is ook een antwoord ).  beetje gel
(Ik denk alleen voor meisjes) Staart / knotje / vlecht / los. /
Jongen of meisje
Meisje
Hoe oud ben je?
14
kort / tot op je schouders / tot je oksels / tot aan je kont
Tot aan mijn kont
welke kleur?
Bruin
stijl / krullen / kroes
Krullend en stijl haar
Wat doe je eraan om je haar in model te brengen? (Niks is ook een antwoord )
Een beetje kammen en een soort haarverzorging erin doen, zodat mijn haar niet zo pluist.
(Ik denk alleen voor meisjes) Staart / knotje / vlecht / los
Bedankt voor het invullen! 
Meestal een staart maar soms heb ik het ook wel los
  1. Jongen of meisje meisje
  2. Hoe oud ben je? 14
  3. kort / tot op je schouders / tot je oksels / tot aan je kont Tot iet over mijn schoederss
  4. welke kleur? Blond
  5. stijl / krullen / kroes Stijl (soms een beetje slag doordat ik er laagjes in heb laten knippne)
  6. Wat doe je eraan om je haar in model te brengen? (Niks is ook een antwoord :p) Borstelen, snachts soms in een vlecht of een knot vooral als ik het heb gewassen en soms mousse erin 
  7. (Ik denk alleen voor meisjes) Staart / knotje / vlecht / los Meestal los, soms in een staart (vooral met sporten/gym) en als ik thuis ben zon hoge knot die er eigenlijk niet uitziet 😂
1.Jongen of meisje meisje
2.Hoe oud ben je? 13 (bijna 14)
3.kort / tot op je schouders / tot je oksels / tot aan je kont Tot over mijn oksels
4.welke kleur? donkerblond/bruin
5.stijl / krullen / kroes stijl en een beetje slag
6.Wat doe je eraan om je haar in model te brengen? (Niks is ook een antwoord ) Elke dag borstelen en soms conditioning en maskertje
7.(Ik denk alleen voor meisjes) Staart / knotje / vlecht / los los en op de dagen met gym een staart en met sporten ook een staart
1. Meisje.
2. 17.
3. Tot op mijn schouders.
4. Donkerblond.
5. Stijl.
6. Wassen, föhnen, borstelen en ik heb best dun haar dus ook wel eens wat van dat antipluisspul erin. :)
7. Staartje, knot, vlecht, los: allemaal.
1. Meisje
2. 15
3. Nu tot iets over schouders (ik laat t steeds tot op m'n kont groeien en dan knip ik t af voor een goed doel)
4. Donker blond
5. Stijl/lichte slag
6. Wassen, kammen, borstelen
7. Los mag niet van m'n ouders, dus meestal vlecht, staart of knot (licht aan hoe lang m'n haar op dat moment is)
1. meisje
2. 14
3. tot mijn oksels
4. donker blond
5. golvend-krullend(-stijl) (ik stijl mijn haar)
6. borstelen-stijlen-haarverzorgingsspul
7. los
1.Jongen of meisje? Meisje
2.Hoe oud ben je? 17
3.kort / tot op je schouders / tot je oksels / tot aan je kont? Kort
4.welke kleur? Zwart (wil het binnenkort rood verven ;)
5.stijl / krullen / kroes? Stijl
6.Wat doe je eraan om je haar in model te brengen? (Niks is ook een antwoord ) Goed borstelen, dan wat gel erin om er wat stijl aan te geven en daarna haarlak om het in model te houden.
7.(Ik denk alleen voor meisjes) Staart / knotje / vlecht / los? Los, dat andere kan niet, daar is mijn haar te kort voor xD Ik doe soms wel een clip in en dan wat speltjes om te loshangende haren in model te brengen.
Jongen of meisje - Meisje
Hoe oud ben je? - 13
kort / tot op je schouders / tot je oksels / tot aan je kont Tot aan mn kont
welke kleur? - Donkerblond ;)
stijl / krullen / kroes - krullen maar ik stijl het.
Wat doe je eraan om je haar in model te brengen? (Niks is ook een antwoord ) - goed doorborstelen en stijlen.
(Ik denk alleen voor meisjes) Staart / knotje / vlecht / los - staart en los
Jongen of meisje
-meisje
Hoe oud ben je?
-16
kort / tot op je schouders / tot je oksels / tot aan je kont
-momenteel halverwege mijn rug. Ik ben sinds een paar jaar bezig elke 2 jaar mijn haren te doneren. Dus rond de zomer is het weer kort
welke kleur?
-donkerblond, paat lichte plukken en wat bruinige plukken
stijl / krullen / kroes
-stijl
Wat doe je eraan om je haar in model te brengen?
-meestal pak ik alles snel bij elkaar en doe het in een staart/knot. Af en toe los en dan doe ik nisl
Staart / knotje / vlecht / los
-meestal staart of knot. Af en toe los.
Jongen of meisje meisje
Hoe oud ben je? 14
kort / tot op je schouders / tot je oksels / tot aan je kont tot mijn oksels ofs haha
welke kleur? donkerblond
stijl / krullen / kroes krullend haar dat te veeeel spuist :p
Wat doe je eraan om je haar in model te brengen? ik doe er krullenmousse in en een middel om het minder hard te laten pluizen
(Ik denk alleen voor meisjes) Staart / knotje / vlecht / los; op school bijna altijd los, maar af en toe ook een vlecht, in het weekend verschillend
Reputatie 2
Badge +17
  1. Jongen of meisje Jongen
  2. Hoe oud ben je? 14
  3. kort / tot op je schouders / tot je oksels / tot aan je kont kort
  4. welke kleur? blond/donkerblond, 't zit er tussenin haha..
  5. stijl / krullen / kroes Stijl en krullen, allebei een beetje.. Meer stijl.
  6. Wat doe je eraan om je haar in model te brengen? (Niks is ook een antwoord :p) Goed m'n haar wassen o.a. 😉 ^^
Jongen of meisje Meisje
Hoe oud ben je? 13 jaar
kort / tot op je schouders / tot je oksels / tot aan je kont Tot me oksels
welke kleur? Donker blond
stijl / krullen / kroes Slag
Wat doe je eraan om je haar in model te brengen? Mouse of spray/creme tegen pluis
Staart / knotje / vlecht / los Verschilt, bijna elke dag wel anders
Jongen of meisje--- Meisje
Hoe oud ben je?---14
kort / tot op je schouders / tot je oksels / tot aan je kont--- verder dan mijn oksels maar net niet mijn kont
welke kleur?--- donker bruin, bijna zwart
stijl / krullen / kroes---- stijl, maar wil graag krullen!
Wat doe je eraan om je haar in model te brengen? (Niks is ook een antwoord )--- Niet heel veel, gewoon een beetje kammen
(Ik denk alleen voor meisjes) Staart / knotje / vlecht / los--- vaak doe ik het los, als het een beetje vettig is doe ik een staart. Soms als ik mijn bordeau rode (idk hoe je het schrijft) vest aan heb, doe ik ook mijn bordeau rode beanie op, het matcht best goed 🙂
Jongen of meisje
meisje
Hoe oud ben je?
13
kort / tot op je schouders / tot je oksels / tot aan je kont
tot over mijn oksels.
welke kleur?
Bruin
stijl /krullen/kroes
stijl/krullen
Wat doe je eraan om je haar in model te brengen? (Niks is ook een antwoord )
wassen, föhnen met speciale borstel in model kammen hitte beschermingspray gebruiken voor het föhnen, glanz spray gebruiken, soms een elastiekje
(Ik denk alleen voor meisjes) Staart / knotje / vlecht / los
soms los soms in een staart
Jongen of meisje Meisje
Hoe oud ben je? 13
kort / tot op je schouders / tot je oksels / tot aan je kont Tot aan m'n oksels
welke kleur? bruin
stijl / krullen / kroes krullen (moordend elke keer als je het kamt)
Wat doe je eraan om je haar in model te brengen? Anti-klit spray en goed doorborstelen
Staart / knotje / vlecht / los Staart of los

~Mayo
meisje
13
onderrug
blond/donkerblond
beetje golvend
borstelen
staart en vlect
1. jongen
2. 12,5
3. tussen middel en lang in
4. donkerblond/bruin
5. stijl
6. beanie op & klaar = kees
1. Meisje
2. 13
3.kort
4. Normaal donkerblond/bruin, maar heb geverfd en nu is t rood.
5. Krullen
6. Ik heb altijd een bandana in, maar dan met het knoopje aan de bovenkant.
1. Meisje
2. 14
3. Tot aan mijn oksels
4. Heel donker bruin
5. Golvend
6. Niks
7. Staartje
1.meisje
2. 17
3. Bijna tot mijn kont
4.licht bruin (geverfd) me eige kleur haar is blond.
5.stijl haar
6.goed door borstelen en dan in staart.
7. Staart . Of heel soms vlecht . Bijna nooit los ofso vind ik vervelend
1.meisje
2.13
3.onderkant van m'n ribben
4.lichtbruin
5.stijl
6.gewoon borstelen , zodat er geen knopen inzitten
7. meestal los . Soms vlecht/staart / 2 vlechten met een (zomer)muts 😉
Meisje
13
Net over me schouders
Donkerblond
Krullen
Andrelon perfecte krul
Altijd verschillend
❤❤xx
1. meisje
2. 13
3. midden van mijn rug ( niet tot aan mijn kont, maar wel stuk voorbij me oksels)
4. blond
5. stijl/golvend
6. goed uitkammen en goed wassen met conditioner
7. meestal los
Hi LiveLoveLaugh,

ik ben 1 van een tweeling, mijn broertje en ik vinden Marcus & (vooral) Martinus leuk en hoe ze er dus uitzien. Ze hebben cool haar en wij hebben het net zo laten knippen. Het is bij ons allebei wel hetzelfde geknipt, maar je kunt het op verschillende manieren stylen. Soms hebben we dus hetzelfde en soms verschillend. Snappen jullie het nog? Marcus en Martinus zijn ook een 1-eiige-tweeling geboren in 2002, net als wij (of ons? kweenie wat goed is).
Plaatjes van die jongens (zangduo uit Noorwegen) en dus hun haar kun je vinden op internet, google https://www.google.nl/search?q=marcus+en+martinus&oq=marcus&aqs=chrome.2.69i57j0l5.6260j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
(als de link niet werkt dan kopiëren en plakken in je browser)

1. Jongen of meisje
- jongen(s)
2. Hoe oud ben je?
- 14 jaar (bijna 15)
3. kort / tot op je schouders / tot je oksels / tot aan je kont
- kort aan zijkanten en achterkant en echt lang bovenop
4. welke kleur?
- donkerblond, we hebben ook wel eens highlights (?) gehad, dat zijn van die lichtere plukjes erdoor, maar nu ff niet
5. stijl / krullen / kroes
- niet helemaal stijl, wel beetje slag erin
6. Wat doe je eraan om je haar in model te brengen? (Niks is ook een antwoord :p)
- meestal doe ik het haar van m'n broertje en hij dat van mij. Gwn omdat we het leuk vinden om aan elkaar te prutsen 🙂 en omdat het makkelijker is. We kunnen het ook bij ons zelf doen. Haar wassen met shampoo en dan nog conditioner erin, uitspoelen en met een handdoek droogmaken, wij houden niet zo van föhnen, dat vinden we zo gay, haha nee grapje want we zijn zelf al gay, maar onze kapper zegt dat veel föhnen niet zo goed is voor ons haar. Dus gewoon van die stylingpastaspul van de kapper erin en met de borstel en je handen in model brengen.
7. (Ik denk alleen voor meisjes) Staart / knotje / vlecht / los
- nee, hoor kan ook bij jongens. Wij hebben ook wel eens een "man bun" = knotje zo van achter bovenop en ook wel eens soort van los dat het er net zo uitziet alsof je net uit bed komt, maar dan blijft het wel zo de hele dag zitten

We zijn dan wel gay en we willen er leuk uitzien, maar we zijn altijd binnen 5-10 minuutjes klaar met haren doen

Meestal als we elkaars haar doen is het een verrassing voor de andere hoe het wordt. Als ik als eerste style moet ik niet al te gekke dingen doen, anders kan m'n broertje gelijk "wraak" nemen :P
Soms doen we precies hetzelfde en dan zelfde kleren aan, dan worden ze op school helemaal gek. Kunnen ze ons helemaal niet meer uit elkaar houden. We lijken sws echt veel op elkaar, meer dan gemiddelde 1-eiige-tweeling en meer dan Marcus & Martinus

Ik vind het wel leuk dat ik een tweelingbroertje heb, want dan kun je zien hoe je lichaam, je haar en je kleding eruit ziet, zoals iemand anders je ook ziet en das soms best anders dan dat je jezelf in de spiegel ziet.

Waarom reageren er zo weinig jongens, ik geloof nog pas 3 en dan ik (en m'n tweelingbroertje dan)
We zien genoeg jongens met leuk haar rondlopen, dus reageer

Reageer