Vraag

Vragenlijst meisjes (afscheiding)


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

ik heb even een vragenlijst gemaakt met 12 vragen voor meisjes over afscheiding. Ik kom dit onderwerp eigenlijk nooit tegen en ben benieuwd naar jullie ‘ervaringen’. Als je geen afscheiding hebt of er niet over wilt praten kan je weg klikken, want dit gaat hier alleen maar over.

  1. Hoe oud ben je?
  2. Hoe oud was je toen je voor het eerst afscheiding kreeg?
  3. Hoe vaak per maand heb je (ongeveer) afscheiding?
  4. Heb je veel last van afscheiding?
  5. Heb je veel, normaal of weinig afscheiding?
  6. Ben je ooit doorgelekt door afscheiding?
  7. Doe je wat tegen de afscheiding?
  8. Is je afscheiding door de tijd heen verminderd of meer geworden?
  9. Is je afscheiding regelmatig (dus het komt om de zoveel tijd opnieuw) of onregelmatig (de ene dag heb je het wel, dan 2 dagen niet, dan 2 dagen wel)?
  10. Wat is jou ervaring met afscheiding?
  11. Heb je tips voor andere mensen qua afscheiding (mag alles zijn)?
  12. Wat vond je van deze vragenlijst?

Dat was het. Bedankt voor je tijd en het invullen!


21 reacties

  1. Hoe oud ben je? 14 jaar en ik word eind augustus 15 jaar.
  2. Hoe oud was je toen je voor het eerst afscheiding kreeg? Volgens mij 13?
  3. Hoe vaak per maand heb je (ongeveer) afscheiding? Ik heb het ongeveer dan een hele week elke dag, dan weer een week niks, dan weer een week elke dag.
  4. Heb je veel last van afscheiding? Ik vind het soms best wel vervelend, aangezien ik me dan erg vies voel en zo. Ook vind ik het heel vervelend als mijn onderbroek vies en een inlegkruisje vind ik wel goed werken, maar niet zo comfortabel. Ik vind het dus allebei niet zo fijn, aangezien ik het allebei niet comfortabel vind, maar dan kies ik toch voor een inlegkruisje. Dan voel ik me namelijk niet zo vies.
  5. Heb je veel, normaal of weinig afscheiding? Volgens mij normaal. (De hoeveelheid dan, als ik ga kijken naar hoe vaak ik afscheiding heb, dan is het denk ik wel veel.)
  6. Ben je ooit doorgelekt door afscheiding? Nee, ik heb echt maar een paar druppels of zo.
  7. Doe je wat tegen de afscheiding? Ik draag inlegkruisjes. Verder probeer ik mijn onderbroeken zo schoon mogelijk te houden. Dus als mijn onderbroek toch vies is, als ik bijvoorbeeld geen inlegkruisje heb gedragen, dan doe ik een schone aan. Anders vind ik een natte onderbroek zo vervelend aanvoelen (en onhygiënisch).
  8. Is je afscheiding door de tijd heen verminderd of meer geworden? Volgens mij gewoon steeds ongeveer evenveel, net zoals altijd.
  9. Is je afscheiding regelmatig (dus het komt om de zoveel tijd opnieuw) of onregelmatig (de ene dag heb je het wel, dan 2 dagen niet, dan 2 dagen wel)? Ik denk wel regelmatig. Namelijk een hele week elke dag wel, dan weer een week helemaal niets, dan weer een week elke dag iets, enzovoort.
  10. Wat is jou ervaring met afscheiding? Ik vind het vaak oncomfortabel en vervelend aanvoelen, maar ik heb het nou al ongeveer een jaar, wat onder andere betekent dat ik elk moment ongesteld kan worden, maar ook dat ik er steeds meer aan gewend raak.
  11. Heb je tips voor andere mensen qua afscheiding (mag alles zijn)? Inlegkruisjes dragen! Het helpt heel goed en het is ook nog eens hygiënischer. Denk er dan wel aan dat je het niet 24/7 draagt, maar alleen als je bijvoorbeeld weg van huis gaat. Het moet ‘daar beneden’ namelijk wel goed kunnen ‘ademen’. Draag het dus liever niet s'nachts, aangezien je s’nachts sowieso al minder afscheiding krijgt en je er s’nachts niet zoveel last van hebt. Je trekt dan gewoon zodra je wakker wordt een schone onderbroek aan. Ben je bang dat je doorlekt? Probeer dan een keer maandverband uit. Dat is hetzelfde als een inlegkruisje, maar dan dikker. Later, als je ongesteld wordt, moet je toch wel maandverband dragen. Dus zo kan je er al een beetje aan gewend raken. Ik weet het… De kans dat je doorlekt is vreselijk, maar dan ook vreselijk klein, maar het kan wel helpen om maandverband te dragen. Ik snap namelijk dat het een heel vervelend gevoel is als je bang bent dat je gaat doorlekken. Dus misschien ben je met maandverband iets meer op je gemak. 
  12. Wat vond je van deze vragenlijst? Ik denk dat het heel goed is, ook voor anderen, om te horen hoe anderen hiermee omgaan. Ik hoop ook dat het jouw een beetje helpt en dat je je vragen hier een beetje mee kwijt kan. Niet alleen jij, maar ook anderen hebben dus waarschijnlijk wel iets aan deze vragenlijst. 



    Sorry dat mijn reactie zo lang is, maar ja… (:

    - Anoniempje_2005

Hoi soyeonx,
 

Om nog even terug te komen op dat je graag met mij privé wilt chatten:
Het is echt verboden om contactgegevens uit te wisselen. (Ik heb er ook al een officiële mail van gekregen…) Dus ik denk dat het verstandig is dat we dit toch maar niet doen. Wat denk je er van om gewoon op deze site zelf over jouw problemen te praten? Dus geen contactgegevens die we uitwisselen, gewoon op deze site zelf een gesprek voeren over andermans problemen, waar dit forum ook voor opgericht is… Kom je dan morgen (donderdag 2 juni 2020) om 15:00 uur online? Dan maak ik een nieuwe topic aan genaamd “gesprek voeren over elkaars problemen”. Ook al wil je het toch liever niet als iedereen mee kan kijken en dat je daarom zegt van laat dan maar, zeg dat dan maar onder die nieuwe topic. Ok? (Als je niet kan om 15:00 uur, zeg dat dan even hieronder.)

 

- Anoniempje_2005

Reputatie 1
Badge
  1. Hoe oud ben je? 13 (eind dit jaar word ik 14)
  2. Hoe oud was je toen je voor het eerst afscheiding kreeg? 12, ik kreeg ongeveer 10 maanden voordat ik voor de eerste keer ongesteld werd afscheiding, toen kreeg ik het de ene week wel en de andere week niet, dat was altijd heel verschillend. Sinds dat ik ongesteld ben heb ik het alleen maar de week na dat ik ongesteld ben, dan stopt het, dan word ik ongesteld en dan weer een week afscheiding.
  3. Hoe vaak per maand heb je (ongeveer) afscheiding? de week na dat ik ongesteld ben geweest.
  4. Heb je veel last van afscheiding? alleen in die ene week, voor de rest ben ik er wel aan gewend dus het ‘stoort’ me niet.
  5. Heb je veel, normaal of weinig afscheiding? ik denk wel een normale hoeveelheid
  6. Ben je ooit doorgelekt door afscheiding? nope
  7. Doe je wat tegen de afscheiding? het enige wat ik er tegen doe is het daar schoon houden, eerst deed ik altijd inlegkruisjes in maar dat doe ik nou niet meer.
  8. Is je afscheiding door de tijd heen verminderd of meer geworden? minder
  9. Is je afscheiding regelmatig (dus het komt om de zoveel tijd opnieuw) of onregelmatig (de ene dag heb je het wel, dan 2 dagen niet, dan 2 dagen wel)? eerst onregelmatig, nu regelmatig
  10. Wat is jou ervaring met afscheiding? het is niks geks, het is gewoon een teken dat het daar onder goed werkt.
  11. Heb je tips voor andere mensen qua afscheiding (mag alles zijn)? niet te veel aan denken, iedereen (de meisjes dan), krijgt dit! je bent niet de enige!
  12. Wat vond je van deze vragenlijst? ik vond het wel leuk om in te vullen hahaha

ik hoop dat je hier iets aan hebt gehad <3

 

xxx

Heyhoi @Anoniempje_2005,

ik denk inderdaad ook niet dat het een goed idee is om contactgegevens uit te wisselen omdat dit absoluut niet mag. Ik wist dit eerst niet. Sorry! 

Maar het idee over de topic: ik vind het een goede oplossing. Ik kom dan rond 15.00 online en dan kijk ik of je de topic hebt aangemaakt. Misschien dat ik 2 of 3 minuutjes later ben, maar ik kom zo snel mogelijk. En bedankt dat je de tijd neemt om met mij te praten. Dat vind ik heel fijn.

En nog bedankt voor het invullen van mijn vragenlijst. Het was heel leerzaam en ik voel me al wat zekerder. Dankjewel!

PS: als je dit leest kan je dan even onder mijn topic ‘Zemmen en afscheiding’ kijken? Ik heb daar nog een aantal vragen gesteld na jou bericht. Alvast bedankt!

Tot morgen!
Groetjes soyeonx.

Heyhoi @anoniempjuhh123,

super erg bedankt voor het invullen van mijn vragenlijst. Ik heb hier veel aan gehad en ben weer een stukje wijzer en zekerder. Bedankt!!

Groetjes, soyeonx.

Hoi soyeonx,


Fijn dat je iets aan mijn antwoorden hebt en dat ik je heb kunnen helpen! Daarom ben ik hier tenslotte. (:
Ps: Ik zal nog even gaan kijken bij jouw topic “Zemmen en afscheiding”. 

- Anoniempje_2005

Reputatie 3
Badge +2

Beste  @Anoniempje_2005 en @soyeonx , 

Wat goed om te lezen dat jullie zoveel aan elkaar hebben via het forum. Wel zou ik jullie even willen wijzen op de forumregel 7.  Zoals jullie zelf al aangeven is het delen van contactgegevens niet toegestaan. Daarbij is het gebruik van het forum als chat ook niet toegestaan: 

 

7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van De Kindertelefoon is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum. Ook het forum als chat gebruiken is niet toegestaan.

 

Groetjes, Willemijn 

 

Hoi Willemijn v H en soyeonx,

Ik wist niet dat het ook verboden was om het forum te gebruiken als chat. Zullen we het dan maar zo doen dat ik je account in de gaten hou als je een nieuwe topic plaatst, zodat ik je op die manier toch zo snel mogelijk kan helpen met je vragen en problemen? Dan gebruiken we het forum gewoon net als de rest, maar let ik er een beetje op als je een nieuwe topic plaatst zodat ik wel zo snel mogelijk kan reageren. Ik hoop dat we dan wel aan de regels voldoen en ik je op een goede manier kan helpen.

- Anoniempje_2005

Heyhoi @Anoniempje_2005,

ik vind het goed. Je hebt me eigenlijk al super erg geholpen en meer dan de helft van mijn vragen zijn beantwoord. Ik zal jou forum ook een beetje in de gaten houden. Ik denk dat we elkaar nog vaak gaan tegenkomen ha ha! Ik wil je in iedere geval bij deze heel erg bedankt voor al je hulp, tijd, steun en begrip! Je bent een goede online, anonieme vriendin :-)

Ik begrijp en respecteer de strenge regels op dit forum. Het is erg logisch dat je geen contactgegevens mag uitwisselen en dit forum niet als chat mag gebruiken.  Verder zal ik dit forum weer volgens de regels gebruiken. Sorry @Willemijn v H voor het ongemak!

Groetjes soyeonx.

Reputatie 1
Badge +1

Hoi,

ik heb even een vragenlijst gemaakt met 12 vragen voor meisjes over afscheiding. Ik kom dit onderwerp eigenlijk nooit tegen en ben benieuwd naar jullie ‘ervaringen’. Als je geen afscheiding hebt of er niet over wilt praten kan je weg klikken, want dit gaat hier alleen maar over.

  1. Hoe oud ben je?12
  2. Hoe oud was je toen je voor het eerst afscheiding kreeg?11
  3. Hoe vaak per maand heb je (ongeveer) afscheiding?6x
  4. Heb je veel last van afscheiding?nee
  5. Heb je veel, normaal of weinig afscheiding?normaal
  6. Ben je ooit doorgelekt door afscheiding?ja
  7. Doe je wat tegen de afscheiding?vaker m'n poes vegen 
  8. Is je afscheiding door de tijd heen verminderd of meer geworden?zelfde altijd
  9. Is je afscheiding regelmatig (dus het komt om de zoveel tijd opnieuw) of onregelmatig (de ene dag heb je het wel, dan 2 dagen niet, dan 2 dagen wel)?regemaat
  10. Wat is jou ervaring met afscheiding?het is nu eenmaal zo 
  11. Heb je tips voor andere mensen qua afscheiding (mag alles zijn)?niet voor schamen het hoort bij meisje zijn 
  12. Wat vond je van deze vragenlijst?saai

Dat was het. Bedankt voor je tijd en het invullen!

 

Heyhoi @Helena,

bedankt voor het invullen van mijn vragenlijst.

Groetjes soyeonx.

Reputatie 1
Badge +1

Heyhoi @Helena,

bedankt voor het invullen van mijn vragenlijst.

Groetjes soyeonx.

Geen probleem hihi xx

Badge

Hoi,

ik heb even een vragenlijst gemaakt met 12 vragen voor meisjes over afscheiding. Ik kom dit onderwerp eigenlijk nooit tegen en ben benieuwd naar jullie ‘ervaringen’. Als je geen afscheiding hebt of er niet over wilt praten kan je weg klikken, want dit gaat hier alleen maar over.

  1. Hoe oud ben je? 12 jaar
  2. Hoe oud was je toen je voor het eerst afscheiding kreeg? 11 ofzo 
  3. Hoe vaak per maand heb je (ongeveer) afscheiding? ​​​​​​elke dag
  4. Heb je veel last van afscheiding? ja
  5. Heb je veel, normaal of weinig afscheiding? ​​​​​​weet ik niet, denk wel veel. 
  6. Ben je ooit doorgelekt door afscheiding? nee
  7. Doe je wat tegen de afscheiding? soms een inlegkruisje in
  8. Is je afscheiding door de tijd heen verminderd of meer geworden? meer
  9. Is je afscheiding regelmatig (dus het komt om de zoveel tijd opnieuw) of onregelmatig (de ene dag heb je het wel, dan 2 dagen niet, dan 2 dagen wel)? regelmatig, elke dag.
  10. Wat is jou ervaring met afscheiding? het stinkt en het plakt. Heel vies vind ik, maarja je kunt er niks aan doen. So be it!
  11. Heb je tips voor andere mensen qua afscheiding (mag alles zijn)? Als je er last vab hebt, kun je een inlegkruisje in doen.
  12. Wat vond je van deze vragenlijst? prima vragenlijst 

Dat was het. Bedankt voor je tijd en het invullen!

 

Badge
  1. Hoe oud ben je?13
  2. Hoe oud was je toen je voor het eerst afscheiding kreeg? 12/13(denk half jaar geleden ongeveer)
  3. Hoe vaak per maand heb je (ongeveer) afscheiding? Denk 1 weekje per maand
  4. Heb je veel last van afscheiding?nope 
  5. Heb je veel, normaal of weinig afscheiding?denk normaal
  6. Ben je ooit doorgelekt door afscheiding? Nope aleen  door mijn onderbroek maar dan maar heel klein beetje
  7. Doe je wat tegen de afscheiding?  Niks 
  8. Is je afscheiding door de tijd heen verminderd of meer geworden?meer
  9. Is je afscheiding regelmatig (dus het komt om de zoveel tijd opnieuw) of onregelmatig (de ene dag heb je het wel, dan 2 dagen niet, dan 2 dagen wel)?wel regemaatig om de  maand 1 week ongeveer
  10. Wat is jou ervaring met afscheiding? Gwn dat het in mijn onderbroek zit
  11. Heb je tips voor andere mensen qua afscheiding (mag alles zijn)? Als je er veel lasr van heb kan je inleg kruisje indoen voor de rest niks
  12. Wat vond je van deze vragenlijst? 👍

Heyhoi @lotte1233,

bedankt voor het invullen van mijn vragenlijst!

Groetjes soyeonx.

Reputatie 2
Badge +1

1. 14 jaar 

2.  ongeveer 12/13

3. Elke dag! Verschilt dan wel in hoeveelheden

4. Het is een beetje irritant Maar ik heb er mee leren leven! Ook draag ik als het wat erger is maandverbandje die erg klein en dun zijn speciaal hiervoor (die bedoelt zijn op elke AG te dragen)

5. Normaal rondom de periode van ongesteld worden heb ik dan wel echt veel

6.  Nee!

7. Die dagelijkse kleine maandverbandjes die ik heir voor heb beschreven

8. Meer

9.heb ik nooit naar gekeken

10. Ik vind het niet comfortabel, het voelt raar en is irritant

11. Ik zou die maandverbandjes gebruiken het is ook niet duur dus een voordeel. Ik zou je er niet zorgen over gaan maken.

12. Het waren goeie vragen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt. 

Heyhoi @Anoniempjeeee1,

heel erg bedankt voor het invullen van mijn vragenlijst. Het heeft heel erg geholpen!

Groetjes soyeonx.

 

Reputatie 1
Badge
  1. Hoe oud ben je? 14
  2. Hoe oud was je toen je voor het eerst afscheiding kreeg? Eh denk 12/13
  3. Hoe vaak per maand heb je (ongeveer) afscheiding? Bijna elke dag verschil wel per dag hoe veel en hoe 
  4. Heb je veel last van afscheiding? Soms 
  5. Heb je veel, normaal of weinig afscheiding? Ligt aan de tijd in de maand 
  6. Ben je ooit doorgelekt door afscheiding? Nee 
  7. Doe je wat tegen de afscheiding? Ik doe er niks tegen wel doe ik soms inleg kruisjes in 
  8. Is je afscheiding door de tijd heen verminderd of meer geworden? Meer geworden 
  9. Is je afscheiding regelmatig (dus het komt om de zoveel tijd opnieuw) of onregelmatig (de ene dag heb je het wel, dan 2 dagen niet, dan 2 dagen wel)?Gewoon verschillend per dag en week 
  10. Wat is jou ervaring met afscheiding? Ja het hoort er bij het is niet altijd chil maar ja 
  11. Heb je tips voor andere mensen qua afscheiding (mag alles zijn)? Als je er last van heb doe een inlegkruisje in 
  12. Wat vond je van deze vragenlijst? Prima

Heyhoi @Dropzuur,

bedankt voor je tijd en het invullen van mijn vragenlijst!

Groetjes soyeonx.

Reputatie 1
Badge +2

Hoi,

ik heb even een vragenlijst gemaakt met 12 vragen voor meisjes over afscheiding. Ik kom dit onderwerp eigenlijk nooit tegen en ben benieuwd naar jullie ‘ervaringen’. Als je geen afscheiding hebt of er niet over wilt praten kan je weg klikken, want dit gaat hier alleen maar over.

  1. Hoe oud ben je?13
  2. Hoe oud was je toen je voor het eerst afscheiding kreeg? 12
  3. Hoe vaak per maand heb je (ongeveer) afscheiding? lastig te zeggen ene dag meer dan andere 
  4. Heb je veel last van afscheiding? ja wat is last het hoort erbij en went wel
  5. Heb je veel, normaal of weinig afscheiding?normaal denk ik 
  6. Ben je ooit doorgelekt door afscheiding?ja ik had een x heel veel en moest fietsen en toen ik thuis kwam was m'n jeans klam ervan geworden 
  7. Doe je wat tegen de afscheiding? Probeer dan vaker naar de wc te gaan om m'n poes te vegen 
  8. Is je afscheiding door de tijd heen verminderd of meer geworden?zelfde
  9. Is je afscheiding regelmatig (dus het komt om de zoveel tijd opnieuw) of onregelmatig (de ene dag heb je het wel, dan 2 dagen niet, dan 2 dagen wel)? lastig te zeggen nogmaals
  10. Wat is jou ervaring met afscheiding?in het begin irritant maar wat ik aangaf je weet niet beter of het is er of soms niet 
  11. Heb je tips voor andere mensen qua afscheiding (mag alles zijn)?Maak je niet te druk elke girl heeft het of krijgt het en veeg vaker je poes op de wc dan blijft je onderbroek redelijk schoon want inlegkruisjes zijn niet zo goed voor je poes dan ademt het niet zo goed gaat het stinken 
  12. Wat vond je van deze vragenlijst? wel okey opzich 

Dat was het. Bedankt voor je tijd en het invullen!

 

Badge +1
  1. Hoe oud ben je? 12
  2. Hoe oud was je toen je voor het eerst afscheiding kreeg? 10/11 ofz 
  3. Hoe vaak per maand heb je (ongeveer) afscheiding? Altijd wel
  4. Heb je veel last van afscheiding? Soms 
  5. Heb je veel, normaal of weinig afscheiding? Tussen veel en normaal in 
  6. Ben je ooit doorgelekt door afscheiding? Ja vaak 
  7. Doe je wat tegen de afscheiding? Gwn schoonmaken 
  8. Is je afscheiding door de tijd heen verminderd of meer geworden? Hetzelfde gebleven 
  9. Is je afscheiding regelmatig (dus het komt om de zoveel tijd opnieuw) of onregelmatig (de ene dag heb je het wel, dan 2 dagen niet, dan 2 dagen wel)? Regelmatig 
  10. Wat is jou ervaring met afscheiding? Vies haha
  11. Heb je tips voor andere mensen qua afscheiding (mag alles zijn)? Denk alsjeblieft niet dat het raar is want het is hartstikke normaal!!!
  12. Wat vond je van deze vragenlijst? Leuk!!!

Reageer