Vraag

Vragenlijst meisjes

  • 29 June 2020
  • 9 reacties
  • 307 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

ik heb even een vragenlijst gemaakt met 12 vragen voor meisjes over afscheiding. Ik kom dit onderwerp eigenlijk nooit tegen en ben benieuwd naar jullie ‘ervaringen’. Als je geen afscheiding hebt of er niet over wilt praten kan je weg klikken, want dit gaat hier alleen maar over.

  1. Hoe oud ben je?
  2. Hoe oud was je toen je voor het eerst afscheiding kreeg?
  3. Hoe vaak per maand heb je (ongeveer) afscheiding?
  4. Heb je veel last van afscheiding?
  5. Heb je veel, normaal of weinig afscheiding?
  6. Ben je ooit doorgelekt door afscheiding?
  7. Doe je wat tegen de afscheiding?
  8. Is je afscheiding door de tijd heen verminderd of meer geworden?
  9. Is je afscheiding regelmatig (dus het komt om de zoveel tijd opnieuw) of onregelmatig (de ene dag heb je het wel, dan 2 dagen niet, dan 2 dagen wel)?
  10. Wat is jou ervaring met afscheiding?
  11. Heb je tips voor andere mensen qua afscheiding (mag alles zijn)?
  12. Wat vond je van deze vragenlijst?

Dat was het. Bedankt voor je tijd en het invullen!


9 reacties

Badge +1
  1. Hoe oud ben je? 13§
  2. Hoe oud was je toen je voor het eerst afscheiding kreeg? 11-12 denk ik
  3. Hoe vaak per maand heb je (ongeveer) afscheiding? Bijna altijd ofz idk haha
  4. Heb je veel last van afscheiding? Mwaahhh soms 
  5. Heb je veel, normaal of weinig afscheiding? Normaal
  6. Ben je ooit doorgelekt door afscheiding? Nope
  7. Doe je wat tegen de afscheiding? Nee niet echt.. mezelf goed schoon houden
  8. Is je afscheiding door de tijd heen verminderd of meer geworden? Minder
  9. Is je afscheiding regelmatig (dus het komt om de zoveel tijd opnieuw) of onregelmatig (de ene dag heb je het wel, dan 2 dagen niet, dan 2 dagen wel)? Gwn wisselt een beetje 
  10. Wat is jou ervaring met afscheiding? Idk haha tis d’r gwn haha
  11. Heb je tips voor andere mensen qua afscheiding (mag alles zijn)? Nee niet echt
  12. Wat vond je van deze vragenlijst? Prima

Hoi soyeonx,

Hier zijn mijn antwoorden van de vragenlijst:

  1. Hoe oud ben je? Ik ben nu 15 jaar oud.
  2. Hoe oud was je toen je voor het eerst afscheiding kreeg? Volgens mij 14.
  3. Hoe vaak per maand heb je (ongeveer) afscheiding? Elke dag helaas… 
  4. Heb je veel last van afscheiding? Op het begin vond ik het heel erg vervelend, maar nu raak ik er steeds meer gewent aan. Ik voel me soms alleen wel niet helemaal fris. Verder heb ik er niet zoveel problemen mee. 
  5. Heb je veel, normaal of weinig afscheiding? Ik denk normaal. 
  6. Ben je ooit doorgelekt door afscheiding? Nee, nog nooit. 
  7. Doe je wat tegen de afscheiding? Ik doe vaker een schone onderbroek aan en soms doe ik een inlegkruisje in, maar verder doe ik er niet veel tegen.
  8. Is je afscheiding door de tijd heen verminderd of meer geworden? Ik denk niet echt veranderd. Wel is het gelijkmatiger geworden. Soms was het dat ik een dag heel veel had en de volgende dag maar een beetje, en nu is het elke dag  ongeveer evenveel.
  9. Is je afscheiding regelmatig (dus het komt om de zoveel tijd opnieuw) of onregelmatig (de ene dag heb je het wel, dan 2 dagen niet, dan 2 dagen wel)? Ik heb het elke dag ongeveer evenveel. Vroeger was het zo dat ik dan heel veel had en dan weer heel weinig, maar nu is het allemaal een beetje gelijkmatiger geworden. (Zie ook mijn antwoord bij vraag 8.)
  10. Wat is jou ervaring met afscheiding? Op het begin vond ik het heel erg vervelend, nu wen ik er steeds meer aan. Soms vind ik het wel vervelend dat ik het voel zitten (als ik geen inlegkruisje in heb). Dan voel ik me een beetje onhygiënisch. 
  11. Heb je tips voor andere mensen qua afscheiding (mag alles zijn)? Inlegkruisjes dragen, soms iets vaker je onderbroek verwisselen en het vooral “daar beneden” schoon houden. (Was het alleen met water, geen zeep!)
  12. Wat vond je van deze vragenlijst? Ik vond het een duidelijke vragenlijst en ik hoop dat veel mensen zich iets fijner voelen zodra ze  ook weten hoe het bij anderen gaat.


    Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen!

    - Anoniempje_2005
Badge

 

  1. Hoe oud ben je? 13
  2. Hoe oud was je toen je voor het eerst afscheiding kreeg? 12 denk ik 
  3. Hoe vaak per maand heb je (ongeveer) afscheiding? Bijna elke dag 
  4. Heb je veel last van afscheiding? Geen last van maar heb het wel veel 
  5. Heb je veel, normaal of weinig afscheiding? Normaal denk ik 
  6. Ben je ooit doorgelekt door afscheiding? nee
  7. Doe je wat tegen de afscheiding? Nee
  8. Is je afscheiding door de tijd heen verminderd of meer geworden? Ik heb het vaker 
  9. Is je afscheiding regelmatig (dus het komt om de zoveel tijd opnieuw) of onregelmatig (de ene dag heb je het wel, dan 2 dagen niet, dan 2 dagen wel)?  Hou ik niet bij 
  10. Wat is jou ervaring met afscheiding? Lekker ze gang laten gaan ik doe er niks aan 
  11. Heb je tips voor andere mensen qua afscheiding (mag alles zijn)? Eigelijk niet 
  12. Wat vond je van deze vragenlijst? Interessant ben er achtergekomen dat ik er totaal niet op let

Hoi,

ik heb even een vragenlijst gemaakt met 12 vragen voor meisjes over afscheiding. Ik kom dit onderwerp eigenlijk nooit tegen en ben benieuwd naar jullie ‘ervaringen’. Als je geen afscheiding hebt of er niet over wilt praten kan je weg klikken, want dit gaat hier alleen maar over.

  1. Hoe oud ben je?
  2. Hoe oud was je toen je voor het eerst afscheiding kreeg?
  3. Hoe vaak per maand heb je (ongeveer) afscheiding?
  4. Heb je veel last van afscheiding?
  5. Heb je veel, normaal of weinig afscheiding?
  6. Ben je ooit doorgelekt door afscheiding?
  7. Doe je wat tegen de afscheiding?
  8. Is je afscheiding door de tijd heen verminderd of meer geworden?
  9. Is je afscheiding regelmatig (dus het komt om de zoveel tijd opnieuw) of onregelmatig (de ene dag heb je het wel, dan 2 dagen niet, dan 2 dagen wel)?
  10. Wat is jou ervaring met afscheiding?
  11. Heb je tips voor andere mensen qua afscheiding (mag alles zijn)?
  12. Wat vond je van deze vragenlijst?

Dat was het. Bedankt voor je tijd en het invullen!

  1. 14 jaar
  2. ik denk na de eerste keer dat ik ongesteld was, dus 12/13
  3. soms de hele week en soms bijna niet
  4. af en toe
  5. ik denk normaal
  6. nee
  7. soms inlegkruisjes maar dat doe ik alleen als ik heel veel heb.
  8. meer denk ik
  9. onregelmatig
  10. het is natuurlijk en iedereen heeft het dus niet perse negatief.
  11. Het is niet vies ofzo het is gewoon je vagina die zichzelf schoonmaakt, dus je hoeft er niet onzeker over te zijn want ieder meisje heeft het. Als je er meer last van hebt zo ik inlegkruisjes halen.
  12. interessant 
Reputatie 3
Badge +3

Heeyy, @soyeonx 

Eindelijk een vragenlijstje over een ander onderwerp!

Hier komen mijn antwoorden :)

  1. Hoe oud ben je? 14 jaar
  2. Hoe oud was je toen je voor het eerst afscheiding kreeg? 11 jaar
  3. Hoe vaak per maand heb je (ongeveer) afscheiding? Bijna elke dag
  4. Heb je veel last van afscheiding? Nee eigenlijk niet
  5. Heb je veel, normaal of weinig afscheiding? Ik denk normaal maar soms wat meer of minder
  6. Ben je ooit doorgelekt door afscheiding? Ja
  7. Doe je wat tegen de afscheiding? Ja, ik heb meestal een inlegkruisje 
  8. Is je afscheiding door de tijd heen verminderd of meer geworden? Hetzelfde gebleven
  9. Is je afscheiding regelmatig (dus het komt om de zoveel tijd opnieuw) of onregelmatig (de ene dag heb je het wel, dan 2 dagen niet, dan 2 dagen wel)? Ja het is eigenlijk bijna elke dag bij mij
  10. Wat is jou ervaring met afscheiding? Ik heb er in principe geen last van 
  11. Heb je tips voor andere mensen qua afscheiding (mag alles zijn)? Ik vind het fijn om inlegkruisjes te gebruiken, maar je moet ze wel soms wisselen.
  12. Wat vond je van deze vragenlijst? Goed dat het een x een ander onderwerp is!

Heyhoi @we're all mad here,

bedankt voor het invullen van mijn vragenlijst!

Groetjes soyeonx.

  1. Hoe oud ben je? 15
  2. Hoe oud was je toen je voor het eerst afscheiding kreeg? ik denk 13 
  3. Hoe vaak per maand heb je (ongeveer) afscheiding? verschilt per maand, maar best vaak over het algemeen
  4. Heb je veel last van afscheiding? ik vind het niet echt fijn nee
  5. Heb je veel, normaal of weinig afscheiding? geen idee, ik weet niet wat normaal is
  6. Ben je ooit doorgelekt door afscheiding? nee
  7. Doe je wat tegen de afscheiding? inlegkruisjes
  8. Is je afscheiding door de tijd heen verminderd of meer geworden? meer
  9. Is je afscheiding regelmatig (dus het komt om de zoveel tijd opnieuw) of onregelmatig (de ene dag heb je het wel, dan 2 dagen niet, dan 2 dagen wel)? vrij regelmatig
  10. Wat is jou ervaring met afscheiding? ik heb niet echt een ervaring, het is er gewoon. Heb wel veel vieze onderbroeken gehad voordat ik inlegkruisjes droeg😬
  11. Heb je tips voor andere mensen qua afscheiding (mag alles zijn)? eh... het enige wat ik doe is inlegkruisjes gebruiken. Ik weet er verder ook nauwelijks iets over.
  12. Wat vond je van deze vragenlijst? wel leuk

Bedankt voor het invullen @anonymousemeisje!

  1. Hoe oud ben je? 17
  2. Hoe oud was je toen je voor het eerst afscheiding kreeg? Ongeveer 13
  3. Hoe vaak per maand heb je (ongeveer) afscheiding? Bijna elke dag
  4. Heb je veel last van afscheiding? Nee
  5. Heb je veel, normaal of weinig afscheiding? Normaal, sommige dagen meer
  6. Ben je ooit doorgelekt door afscheiding? Nee
  7. Doe je wat tegen de afscheiding? Inlegkruisje, veel water drinken en onder de douche goed spoelen ZONDER ZEEP
  8. Is je afscheiding door de tijd heen verminderd of meer geworden? Meer
  9. Is je afscheiding regelmatig (dus het komt om de zoveel tijd opnieuw) of onregelmatig (de ene dag heb je het wel, dan 2 dagen niet, dan 2 dagen wel)? Het verschilt per dag, ook de hoeveelheid verschilt
  10. Wat is jou ervaring met afscheiding? Het is normaal en iedereen heeft het
  11. Heb je tips voor andere mensen qua afscheiding (mag alles zijn)? Hou het goed schoon, draag katoenen ondergoed en drink genoeg water 
  12. Wat vond je van deze vragenlijst? Leuk!

Reageer