Vragenlijst gewicht leeftijd lengte

  • 25 August 2016
  • 41 reacties
  • 1231 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik ben een beetje onzeker over mijn gewicht en probeer af te vallen dus vandaar deze vragenlijst:
Leeftijd:
Lengte:
Kilo's:
Voor mij is het:
14
1.70 m
48 kilo

41 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hey hey ik ben zelf 1.55 en weeg 49 kilo op dit moment.dit is het zwaarste dat ik ooit heb gewogen maar dit was erg belangrijk voor mijn gezondheid. Woog normaal 45 en dat is net te licht. Als ik jou was zou ik me geen zorgen maken zoals de andere l hebben gezegt kan het komen door de puberteit

Leeftijd:14

Lengte:170

Gewicht: 46 kg

Reputatie 1
Badge

Leeftijd: 13

Lengte: 1.65

Kilo's: 39

 

Badge

Leeftijd: 13

lengte: 1.75 denk ik

kilo’s :  ik denk 42

Het klinkt misschien te veel,die kilo's, maar in de puberteit krijg je als meisje veel vetten
Het klinkt misschien te veel,die kilo's maar in de puberteit krijg je als meisje veel vetten
13 jaar
1.58 (denk ik)
47 kilo
12 jaar
1.73 ofzo
55 kilogram
Hoi, ik ben een beetje onzeker over mijn gewicht en probeer af te vallen dus vandaar deze vragenlijst:
Leeftijd:
Lengte:
Kilo's:
Voor mij is het:
14
1.70 m
48 kilo


hey,
voor mij is het
14 jaar
1.66
67 kilo

jij hebt gewoon normaal BMI, en volgens mij zelfs er nog onder!!!
je hoeft je geen zorgen te maken hoor
12 jaar
1.63
42kg
Jongen - 18
1,87
53kg
(Jongen) 15
1,83m
Rond de 50 kilo
leeftijd: 14
Lengte: 1,73
Gewicht: 47
Leeftijd: Ik ben van 1997.
Lengte: 170
Kilo's: 55
Leeftijd: 16 ( bijna 17 )
Lengte: 1,69
Kilo's: 55kg
Het probleem bij het rijtje en de cijfers die iedereen hier opnoemt is dat spiermassa meer weegt dan vet. Dus een 18 jarige van 1.70 kan 97 kilo wegen en gwn gezond zijn , omdat hij misschien heel veel sport en daardoor zo veel spiermassa heeft ontwikkeld. Een zelfde persoon met zelfde gewicht kan ook gewoon te zwaar zijn. Dat is dus het probleem van alleen lengte , leeftijd en gewicht te zeggen als er meer variabelen zijn. ( ik ben niet expres bepaalde woorden die door sommige als lastig worden beschreven te gebruiken aangezien het zo voor mij makkelijker is)
15 jaar
1.54 lang
48 kilo
15
1.67
46
Leeftijd: 14
Lengte: 1,74
Kilo's: 46

Ik ben veels te licht, maar ik ben de laatste tijd veel gegroeit en mijn gewicht is achter gebleven..
Dit waren alle opties en de uitslagen:

Leeftijd: 15
Lengte: 185
Gewicht: 55 Kg

Normaal - Te licht


Leeftijd: 18
Lengte: 167
Gewicht: 95 Kg

Te zwaar


Leeftijd: 13
Lengte: 145
Gewicht: 62 kg

Normaal - Te Zwaar


Leeftijd: 15
Lengte: 152
Gewicht: 48 Kg

Normaal


Leeftijd: 19
Lengte: 176
Gewicht: 86 Kg

Te Zwaar


Leeftijd: 15
Lengte: 171
Gewicht: 49 kg

Te licht


Leeftijd: 17
Lengte 167
Gewicht: 66 kg

Normaal




Dit is de 6de:

Deze vond jij toch normaal? (klein beetje te zwaar?)

Leeftijd: 15
Lengte: 171
Gewicht: 49 kg

Dit is jouw gewicht en leeftijd:

14
1.70 m
48 kilo




Precies hetzelfde alleen (extra) bij elk 1 cijfertje toegevoegd zodat je het niet zou merken.

Jij vind onbewust dat jij (tegenover de rest) een normaal gewicht hebt.

(Eigenlijk heb je erg veel ondergewicht)

Hopelijk opent dit een beetje je ogen. :8

Groetjes en benieuwd naar je reactie.
De 1ste wel normaal
De 2de te zwaar
De 3de te zwaar
De 4de tussen normaal en zwaar in.
De 5de te zwaar
De 6de normaal tegen te zwaar aan.
De 7de te zwaar.

Oke.. Ik merk zelf ook wel dat ik veel te zwaar heb gekozen & ik wil ook niemand beledigen dit is gewoon hoe ik er over denk al ik echt iets moet kiezen, hoe je eruit ziet speelt natuurlijk ook mee (: dat over m'n spelling is trouwens fijn, ik kan het zelf niet zo goed controleren maar doe mijn best.
Je spelling valt wel mee.

Maar als je nu eens fatsoenlijk nadenkt.

Welke categorieën zou je geven aan deze gegevens (exclusief geslacht)?

De categorieën:

Te Zwaar, Te Licht, Normaal gewicht


Leeftijd: 15
Lengte: 185
Gewicht: 55 Kg


Leeftijd: 18
Lengte: 167
Gewicht: 95 Kg


Leeftijd: 13
Lengte: 145
Gewicht: 62 kg


Leeftijd: 15
Lengte: 152
Gewicht: 48 Kg


Leeftijd: 19
Lengte: 176
Gewicht: 86 Kg


Leeftijd: 15
Lengte: 171
Gewicht: 49 kg


Leeftijd: 17
Lengte 167
Gewicht: 66 kg


Succes

Gr.
Ik was gewoon onzeker en nieuwschrierig, fijn als jullie dat begrijpen (sorry voor mijn verschrikkelijke spelling.. Ik doe het niet expres)
Ik zeg dat ik weet wat ik doe en dat is ook zo, dit topic heb ik gemaakt uit nieuwschriegheid. En nope ik vind dat niet normaal (van die misselijkheid) vandaar dat ik vroeg of mensen me konden helpen 🙂 het hoeft niet meteen een eetstoornis te zijn en sportfreak leuk dat je blijkbaar weet wat ik denk maar je zit er deze keer toch echt naast, het is nogmaals nieuwschriegheid. Dat betekend natuurlijk niet dat ik niet dik ben.
@ B.P ik denk dat ze dit topic wilde maken om uiteindelijk te kunnen zeggen zie je wel ik ben dik(wat sws onzin is maarja hoe laat je haar daarin geloven)

Reageer