Vragenlijst gewicht leeftijd lengte

  • 25 August 2016
  • 41 reacties
  • 1229 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik ben een beetje onzeker over mijn gewicht en probeer af te vallen dus vandaar deze vragenlijst:
Leeftijd:
Lengte:
Kilo's:
Voor mij is het:
14
1.70 m
48 kilo

41 reacties

Leeftijd: 14
Lengte: 1.70m
Kilo's: 67

Je hoeft je geen zorgen te maken, in de puberteit veranderd alles, dat komt vanzelf weer goed!

Gr. Pin
Wow jij hieft echt niet aftevallen rosie ik ben ook 1,70 maar ik ben veel zwaarder. Check je bmi op een gezondheids website je zult zien dat jij zelfs te licht bent.
Live_meisje, mijn bmi mag misschien zeggen maar ik ben echt heel dik 😕
Achter mag moest nog dat..
Leeftijd: 16
Lengte: 1,65
Kilo's: 50
14, 1,65, 45kg
14
1.79
Meisje
62
Leeftijd:15
Lengte: 181 m
Kilo's: 63

maar jij hoeft echt niet af te vallen
volgens mij ben je al est licht van gewicht
BTW met jou lengte en gewicht kan je niet dik zijn
Helaas kan dat wel sportfreak en ik ben echt niet te licht.
@Rosie
Dat moet je mei dan even uitleggen heb je vet dat geen gewicht heeft?
ik zag btw bij bij mijn lengte dat ik de komma was vergeten 😃 lol
1,81
Lol, vet dat geen gewicht heeft? xD Ik heb geen idee maar ik ben wel dik en dat weet ik zeker
Hallo Rosie,

Je BMI is 16,6

Dit is dus een flink ondergewicht

BMI zegt niet altijd wat, ligt ook heel erg aan je bouw, maar ik kan meteen al zeggen dat je ondergewicht hebt zonder BMI te berekenen.

Je zult echt eens even wat beter moeten gaan eten.

Tips:

  • Probeer je stemming te laten bepalen door meer dan alleen je lichaamsgewicht.
  • Er is geen goed of slecht voedsel; het is belangrijk om gevarieerd te eten.
  • Laat het idee los dat een ideaal gewicht automatisch leidt tot een gelukkig leven.
  • Erken dat je een eetprobleem hebt.
  • Probeer erover te praten met mensen uit je omgeving.
  • Besef dat je niet de enige bent en zoek contact met lotgenoten
  • Zoek meer informatie over eetstoornissen op internet, in de bibliotheek of de boekhandel. Hoe meer je weet over de gevolgen van anorexia, hoe meer motieven je hebt om iets aan je eetprobleem te gaan doen.
  • Zoek contact met mensen die, net als jij, gemotiveerd zijn om van hun eetstoornis af te komen.
  • Houd een eetdagboek bij waarin je precies opschrijft wat je gegeten hebt. Schrijf ook de gedachten en gevoelens op die je daarbij had. Zo krijg je meer inzicht in je eetgedrag. Het kan ook handig zijn om dit eetdagboek mee te nemen naar de intakegesprekken.
  • Zoek professionele hulp.

Bronvermelding: -www.novarum.nl

Foto om het duidelijk te maken: Eetstoornis






Extra link: http://www.museumboerhaave.nl/onderwijs/museumjeugduniversiteit-geweest/museumjeugduniversiteitarchief/kun-je-eetstroornissen-voorkomen

Gr.
Hopelijk luister je naar B.P
Al heb ik misschien ondergewicht, het betekend niet dat ik een eetstoornis heb 🙂 lief dat jullie je zorgen maken maar ik weet wat ik doe.
Al heb ik misschien ondergewicht, het betekend niet dat ik een eetstoornis heb 🙂 lief dat jullie je zorgen maken maar ik weet wat ik doe.

Waarom begin je deze topic dan, als je weet wat je moet doen, niet om vervelend te doen?

Vind je misselijk worden van al het eten dat je eet normaal? :8

Gr.
@ B.P ik denk dat ze dit topic wilde maken om uiteindelijk te kunnen zeggen zie je wel ik ben dik(wat sws onzin is maarja hoe laat je haar daarin geloven)
Ik zeg dat ik weet wat ik doe en dat is ook zo, dit topic heb ik gemaakt uit nieuwschriegheid. En nope ik vind dat niet normaal (van die misselijkheid) vandaar dat ik vroeg of mensen me konden helpen 🙂 het hoeft niet meteen een eetstoornis te zijn en sportfreak leuk dat je blijkbaar weet wat ik denk maar je zit er deze keer toch echt naast, het is nogmaals nieuwschriegheid. Dat betekend natuurlijk niet dat ik niet dik ben.
Ik was gewoon onzeker en nieuwschrierig, fijn als jullie dat begrijpen (sorry voor mijn verschrikkelijke spelling.. Ik doe het niet expres)
Je spelling valt wel mee.

Maar als je nu eens fatsoenlijk nadenkt.

Welke categorieën zou je geven aan deze gegevens (exclusief geslacht)?

De categorieën:

Te Zwaar, Te Licht, Normaal gewicht


Leeftijd: 15
Lengte: 185
Gewicht: 55 Kg


Leeftijd: 18
Lengte: 167
Gewicht: 95 Kg


Leeftijd: 13
Lengte: 145
Gewicht: 62 kg


Leeftijd: 15
Lengte: 152
Gewicht: 48 Kg


Leeftijd: 19
Lengte: 176
Gewicht: 86 Kg


Leeftijd: 15
Lengte: 171
Gewicht: 49 kg


Leeftijd: 17
Lengte 167
Gewicht: 66 kg


Succes

Gr.
De 1ste wel normaal
De 2de te zwaar
De 3de te zwaar
De 4de tussen normaal en zwaar in.
De 5de te zwaar
De 6de normaal tegen te zwaar aan.
De 7de te zwaar.

Oke.. Ik merk zelf ook wel dat ik veel te zwaar heb gekozen & ik wil ook niemand beledigen dit is gewoon hoe ik er over denk al ik echt iets moet kiezen, hoe je eruit ziet speelt natuurlijk ook mee (: dat over m'n spelling is trouwens fijn, ik kan het zelf niet zo goed controleren maar doe mijn best.
Dit waren alle opties en de uitslagen:

Leeftijd: 15
Lengte: 185
Gewicht: 55 Kg

Normaal - Te licht


Leeftijd: 18
Lengte: 167
Gewicht: 95 Kg

Te zwaar


Leeftijd: 13
Lengte: 145
Gewicht: 62 kg

Normaal - Te Zwaar


Leeftijd: 15
Lengte: 152
Gewicht: 48 Kg

Normaal


Leeftijd: 19
Lengte: 176
Gewicht: 86 Kg

Te Zwaar


Leeftijd: 15
Lengte: 171
Gewicht: 49 kg

Te licht


Leeftijd: 17
Lengte 167
Gewicht: 66 kg

Normaal




Dit is de 6de:

Deze vond jij toch normaal? (klein beetje te zwaar?)

Leeftijd: 15
Lengte: 171
Gewicht: 49 kg

Dit is jouw gewicht en leeftijd:

14
1.70 m
48 kilo




Precies hetzelfde alleen (extra) bij elk 1 cijfertje toegevoegd zodat je het niet zou merken.

Jij vind onbewust dat jij (tegenover de rest) een normaal gewicht hebt.

(Eigenlijk heb je erg veel ondergewicht)

Hopelijk opent dit een beetje je ogen. :8

Groetjes en benieuwd naar je reactie.
Leeftijd: 14
Lengte: 1,74
Kilo's: 46

Ik ben veels te licht, maar ik ben de laatste tijd veel gegroeit en mijn gewicht is achter gebleven..
15
1.67
46
15 jaar
1.54 lang
48 kilo

Reageer