Vraag

Vragenlijst alcohol

  • 27 December 2019
  • 11 reacties
  • 285 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal, 

Een week geleden heb ik mijn eerste biertje gedronken. Ik vond dit wel leuk, maar niet echt heel bijzonder ofzo. Ik snap ook niet dat sommige mensen zeggen dat ze een feestje pas geslaagd is als er alcohol is. Aangezien bijna iedereen op het forum onder de 18 is ben ik wel benieuwd naar jullie ervaringen met alcohol 😄😂

1. Hoe oud ben je?

2. Heb je al eens alcohol gedronken? Zo ja, hoe oud was je?

3. Vind je dat er op een feestje per sé alcohol hoort? Waarom wel/niet?

4. Hoeveel glazen alcohol heb je maximaal op een middag/avond gedronken?

5. Ben je wel eens dronken geweest? Zo nee, lijkt je dat leuk, waarom wel/niet?

6. Hoe vaak per maand drink je alcohol?

 

 


11 reacties

Hallo Zeeleeuw77 :)

1. Hoe oud ben je? 13

2. Heb je al eens alcohol gedronken? Zo ja, hoe oud was je? Nee

3. Vind je dat er op een feestje per sé alcohol hoort? Waarom wel/niet? Nee, een feestje kan ook leuk zijn zonder alcohol.

4. Hoeveel glazen alcohol heb je maximaal op een middag/avond gedronken? 0

5. Ben je wel eens dronken geweest? Zo nee, lijkt je dat leuk, waarom wel/niet? Nog nooit, en ik wil ook niet dronken worden aangezien ik geen zin heb in een kater van hier tot tokio.

6. Hoe vaak per maand drink je alcohol? 0 keer

-Dr8gon99

 

 

1. Hoe oud ben je? 18

2. Heb je al eens alcohol gedronken? Zo ja, hoe oud was je? 13

3. Vind je dat er op een feestje per sé alcohol hoort? Waarom wel/niet? nee, helpt niks is alleen dom als het gedronken word omdat het bier is en niet omdat het als lekker word beschouwd

4. Hoeveel glazen alcohol heb je maximaal op een middag/avond gedronken? 23

5. Ben je wel eens dronken geweest? Zo nee, lijkt je dat leuk, waarom wel/niet? zeer zeker

6. Hoe vaak per maand drink je alcohol?  4/5

 

 

 

1. Hoe oud ben je? 15

2. Heb je al eens alcohol gedronken? Zo ja, hoe oud was je? Ja eerste x was 14

3. Vind je dat er op een feestje per sé alcohol hoort? Waarom wel/niet? Nee maar is wel gezellig 

4. Hoeveel glazen alcohol heb je maximaal op een middag/avond gedronken? 2 flessen wijn 1.5 amereto fles en 2 flugel shotjes 

5. Ben je wel eens dronken geweest? Zo nee, lijkt je dat leuk, waarom wel/niet? Ja ben dronken geweest door de drank die ik net heb opgenoemd ik drink nooit meer op een lege maag! Ik dacht dat alles droomde en kon me echt van halve avond niks herinneren 

6. Hoe vaak per maand drink je alcohol?

Elke ✨🥂donderdag🥂✨ is zoizo wijnen met me stiefmoeder en soms in weekend met vrieden 

Badge

Hoi allemaal, 

Een week geleden heb ik mijn eerste biertje gedronken. Ik vond dit wel leuk, maar niet echt heel bijzonder ofzo. Ik snap ook niet dat sommige mensen zeggen dat ze een feestje pas geslaagd is als er alcohol is. Aangezien bijna iedereen op het forum onder de 18 is ben ik wel benieuwd naar jullie ervaringen met alcohol 😄😂

1. Hoe oud ben je? 15

2. Heb je al eens alcohol gedronken? Zo ja, hoe oud was je?  15

3. Vind je dat er op een feestje per sé alcohol hoort? Waarom wel/niet? niet persé, het is wel leuk, vaak gedraag ik me dan wat losser, relaxter

4. Hoeveel glazen alcohol heb je maximaal op een middag/avond gedronken? 5

5. Ben je wel eens dronken geweest? Zo nee, lijkt je dat leuk, waarom wel/niet? ja, was leuk

6. Hoe vaak per maand drink je alcohol? 1 keer mss

 

 

 

Badge

1. Hoe oud ben je?  13

2. Heb je al eens alcohol gedronken? Zo ja, hoe oud was je?  Ja, 13

3. Vind je dat er op een feestje per sé alcohol hoort? Waarom wel/niet?  Ja, het hoort er gewoon bij, iedereen wilt het, en het word dan gezelliger

4. Hoeveel glazen alcohol heb je maximaal op een middag/avond gedronken? 1 hele fles wijn, en een keer sterke drank halve fles

5. Ben je wel eens dronken geweest? Zo nee, lijkt je dat leuk, waarom wel/niet? Ja, op school, ik had halve fles op, was ik heeelemaal dronken, moest ook kotsen op de WC, toen in pauze tweede helft, kwam conciërge, had een of andere brugger be verraden, anderhalve dag geschorst, anderhalve dag in kamertje zitten met opdrachten, ik kreeg wel snoep en drinken, want de alcohol moest zogenaamd uit mijn lichaam, enn ik moest corveeën :P

6. Hoe vaak per maand drink je alcohol? 3 keer ofzo

1. Hoe oud ben je?  17

2. Heb je al eens alcohol gedronken? Zo ja, hoe oud was je? Ja, 16

3. Vind je dat er op een feestje per sé alcohol hoort? Waarom wel/niet? Niet per se, maar kan het wel gezellig maken. De meeste feestjes waar ik ben geweest was geen alcohol en dat was ook zeker niet nodig.

4. Hoeveel glazen alcohol heb je maximaal op een middag/avond gedronken?  4/5 denk ik

5. Ben je wel eens dronken geweest? Zo nee, lijkt je dat leuk, waarom wel/niet?  Jawel maar niet extreem. M’n ouders hadden het gelukkig niet door maar werd wel misselijk daarna.

6. Hoe vaak per maand drink je alcohol? Nog niet eens 1 keer per maand

Reputatie 1
Badge +3

. Hoe oud ben je? 16

 

2. Heb je al eens alcohol gedronken? Zo ja, hoe oud was je? Ja 13

 

3. Vind je dat er op een feestje per sé alcohol hoort? Waarom wel/niet? Nee kan ook leuk zijn zonder alcohol

 

4. Hoeveel glazen alcohol heb je maximaal op een middag/avond gedronken?

 

5. Ben je wel eens dronken geweest? Zo nee, lijkt je dat leuk, waarom wel/niet? Nee 

 

6. Hoe vaak per maand drink je alcohol? Iets van 2 of drie keer 

1. Hoe oud ben je? 17

2. Heb je al eens alcohol gedronken? Zo ja, hoe oud was je? ja, toen ik jong was mocht ik soms slokjes van mn ouders en vanaf mn 14e mocht ik af en toe een eigen glas

3. Vind je dat er op een feestje per sé alcohol hoort? Waarom wel/niet? nee, als je met de juiste mensen bent heb je geen alcohol nodig

4. Hoeveel glazen alcohol heb je maximaal op een middag/avond gedronken? uhm ik denk 2-3, ja best weinig dus

5. Ben je wel eens dronken geweest? Zo nee, lijkt je dat leuk, waarom wel/niet? nee wel een beetje aangeschoten, ik denk dat ik dan echt heel veel koppijn zou krijgen

6. Hoe vaak per maand drink je alcohol? 1-2 keer

Reputatie 3
Badge +1

 

 

1. Hoe oud ben je? 15 jaar

2. Heb je al eens alcohol gedronken? Zo ja, hoe oud was je? ja, serieus vanaf dat ik 14 was

3. Vind je dat er op een feestje per sé alcohol hoort? Waarom wel/niet? nee, maar het is wel lekker

4. Hoeveel glazen alcohol heb je maximaal op een middag/avond gedronken? Ik denk 5 ofzo

5. Ben je wel eens dronken geweest? Zo nee, lijkt je dat leuk, waarom wel/niet? Aangeschoten en dat was toen niet handig. Ik doe voor mijn voetbalclub veel omroepen door de omroepinstallatie. Ik had een middag bij het omroepen wat biertjes gedronken. Mensen hebben dat gehoord zeiden ze. Ze hoorden dat mijn stem uit de luidsprekers slomer en niet helemaal stabiel was.😅 Dat was best beschamend achteraf.

6. Hoe vaak per maand drink je alcohol? 1-2 keer per week

Reputatie 4
Badge +4

1. Hoe oud ben je? 14

2. Heb je al eens alcohol gedronken? Zo ja, hoe oud was je? Ik drink zelden of nooit , soms glaasje bubbels op een feestje of speciale gelegenheid .

3. Vind je dat er op een feestje per sé alcohol hoort? Waarom wel/niet? Geen probleem mee maar ik doe niet mee .

4. Hoeveel glazen alcohol heb je maximaal op een middag/avond gedronken? 1 of 2

5. Ben je wel eens dronken geweest? Zo nee, lijkt je dat leuk, waarom wel/niet? Nee , heb een hekel aan dronken mensen .

6. Hoe vaak per maand drink je alcohol? Enkele keren per jaar , haha .

 

Badge

 

1. Hoe oud ben je? 8

2. Heb je al eens alcohol gedronken? Zo ja, hoe oud was je?  8

3. Vind je dat er op een feestje per sé alcohol hoort? Waarom wel/niet? ja sws lekker in de keet drinken en feeste

4. Hoeveel glazen alcohol heb je maximaal op een middag/avond gedronken?  halve fles rum, 3 bier 3 tiete

5. Ben je wel eens dronken geweest? Zo nee, lijkt je dat leuk, waarom wel/niet? ja sws is fk chill veel beter dan skaff zijn

6. Hoe vaak per maand drink je alcohol?

420x per jaar 69x max per week

 

 

Reageer