Vragen voor jongens over jongens en haargroei

  • 8 August 2014
  • 4 reacties
  • 762 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

Ik ben inmiddels 13 en heb nu toch al erg veel haargroei op een aantal plekken...
Dit is:
Schaamhaar, okselhaar, beenhaar...

moet er ik een van deze weghalen / laten staan of allemaal weg of allemaal laten staan, ik weet namelijk niet hoe andere jongens het hebben, ik zie er heel soms een jongen met okselhaar, en in de kleedkamers van gym zie ik dat er niemand schaamhaar heeft, niet eens omdat ze het hebben weggehaald maar omdat ze het gewoon niet hebben, ben ik gewoon lekker vroeg of zijn zei erg laat?

bedankt alvast voor jullie antwoord!

(natuurlijk mogen meisjes ook antwoorden hoor maar ik weet niet of jullie er iets van af weten????)

byee????!

4 reacties

13 is een hele normale leeftijd oom been-, oksel- en schaamhaar te krijgen. De ene jongen krijgt het op een ander moment dan de andere, dus het kan best zijn dat jij vroeg bent en de andere jongens pas laat.

Wat je er mee wil doen moet je zelf kiezen, jij bent tenslotte degene die het ziet. Als je het zelf mooier vindt om te scheren dan moet je dat doen, en anders kan je het gewoon bijknippen of zo laten. Knippen/scheren kan irritatie en jeuk veroorzaken dus doe vooral wat je zelf het fijnst vindt!
ik ben een meisje maar ik heb ook al schaamhaar
en hoebedoel je dat je ziet dat de andere het niet hebben lopen jullie daar naakt of zo?
Hoi,

Sinds me 13e heb ik al haar groei overal. Me 14e is het erger geworden. Zelf scheer ik me oksels wel en me schaam haar een beetje. Me been haar niet omdat het niet zo erg nog is. Je hoeft je apselut niet te schamen iedereen heeft dat!

gr
boygekte
Badge

Ik ben 13 en heb al okselhaar en schaamhaar schaamhaar scheer ik af en toe en oksels meestal helemaal glad naar dat vind ik fijn wat je zelf fijn vind moet je doen

Reageer