Vraag

vraag voor jongens waar zijn jullie allemaal behaard

  • 17 January 2020
  • 12 reacties
  • 599 Bekeken

Badge

Een vraag voor de jongens. Zijn jullie ook erg behaard over jullie lichaam waar en hoe zit dat bij jullie. ik ben zelf ook heel erg behaard overal .ZET JULLIE LEEFTIJD EN DE PLEKKEN WAAR JULLIE BEHAARD ZIJN GRAAG OP DEZE TOPIC IK BEN HEEL BENIEUWD NAAR JULLIE REACTIES.


12 reacties

Hi Dave020,

ik ben 17 en heb eigenlijk nauwelijks lichaamsbeharing. Ik heb haar op m’n hoofd en wenkbrauwen ofc en ook wel wat schaamhaar en okselhaar. Schaamhaar haal ik weg. Verder heb ik alleen van die ieniemienie, bijna onzichtbare haartjes op m’n armen enzo. Ik heb me nog nooit moeten scheren, want heb alleen wat donshaartjes en geen echt snorretje of baardharen.

 

Mijn twin heeft hetzelfde en andere broer(tje)s hebben ook bijna geen lichaamshaar. Onze oudere broer scheert zich wel af en toe. Denk, 1 x per week ofzo. Hij heeft ook wel wat meer schaamhaar, als ie het laat staan. Dat zit in de familie, denk ik.

 

Groetjes,

M&M’s

Ik ben 14 (bijna 15) en werk van boven naar beneden; ik heb mijn haren op mijn kop en mijn wenkbrauwen en wimpers😇, en als ik srs ben want daar hoop je op, ik heb zo’n donssnorrtje wat ik niet van plan ben weg te halen tot op mijn hele baardplekdinges gwn een donsbaard zit, okselhaar wat ik 1x in de zoveel tijd zal scheren, haar op mijn armen maar dat is niet heeeeeeel goed zichtbaar, nog heel blond en licht haar op mijn buik en borst en wel duidelijk haar onder mijn navel dat strookje tot mijn schaamhaar wat ik nooit wegscheer maar inkort met een simpel mesje, ik heb beenhaar en ook op mijn ass

Heyo

Ben 14 jaar oud en heb haar op me hoofd , wenkbrauwen , wimpers ,beetje snor

Schaamstreek dus ballen en boven pik heb ook wel wat haar tussen me aars en me zak en konthaar :( ( laatste schaam ik me nogal voor)

Benen armen en oksels

Heyo,

Ik heb overal haar;  hoofd, lichaam, wenkbrauwen, wimpers, neus. Ja net als een normaal mens. Niet zoveel als een aap hoor! hahaha:joy:

See Ya!

Spookyzx.

Badge

ik ben 13 en ik ben overal behaard ik heb heel veel haar op me been en ik heb veel haar op mijn armen ik heb al een snor die je goed ziet en mijn baard begint al en ik ben behaard op me buik  en ik ben ook behaard bij oksels en heb schaamhaar en ik heb veel meer plekken haar

Reputatie 7
Badge +5

Ik heb alleen haar op m’n bolletje, geen been- en armhaar ook nog geen sprietje schaamhaar

Reputatie 4
Badge +3

Hey ik ben wel een meisje maar heb haar op mijn hoofd,wenkbrauwen oksels schaamhaar(naar mijn dijen) armen gelukkig blond en aardig wat beenhaar 

Badge +1

Een vraag voor de jongens. Zijn jullie ook erg behaard over jullie lichaam waar en hoe zit dat bij jullie. ik ben zelf ook heel erg behaard overal .ZET JULLIE LEEFTIJD EN DE PLEKKEN WAAR JULLIE BEHAARD ZIJN GRAAG OP DEZE TOPIC IK BEN HEEL BENIEUWD NAAR JULLIE REACTIES.

12 ik haar op m’n ballen, oksels beetje heel beetje op mijn gezicht dus een snor ,armen ,benen beetje overal eigenlijk 

Reputatie 7
Badge +17

Hoofd halflang haar stijl,  geen baard of snor haar, klein beetje okselhaar maar scheer ik,  lijf niks,  kruis scheer ik, benen alleen wat miniem dus eigenlijk glad. 

Grtjs liefs Julian x

Reputatie 4
Badge +4

Hoi.

ik ben een jonge van 16 en heb haar op deze plekken wenkbrauwen,wimpers,we wenkbrauwen,snor en beetje baard maar haal ik allemaal weg ik heb tussen m’n borst en op m’n buik zelf Niet super veel ofzo.

het loopt door tot m’n schaamhaar dus m’n penis en ballen.

ik heb ook veel haar bij m’n anus en op m’n kont zelf is het blond haar ik heb trouwens ook oksel haar.

Reputatie 2
Badge +1

mag ik als meisje ook reageren? 

ik heb haar op mijn hoofd, wimpers, wenkbrauwen, (ik vind) te veel okselhaar, armhaar, (is dit een woord?) beenhaar en veeeeeeeeeeel te veel schaamhaar

Reputatie 2
Badge +1

mag ik als meisje ook reageren? 

ik heb haar op mijn hoofd, wimpers, wenkbrauwen, (ik vind) te veel okselhaar, armhaar, (is dit een woord?) beenhaar en veeeeeeeeeeel te veel schaamhaar

geen zorgen, sommige jongens zoals ik vind schaamhaar wel mooi staan, maar als jij het niet wilt zou je kunnen scheren :D

Reageer