Vraag

vraag voor jongens.

  • 19 October 2018
  • 7 reacties
  • 196 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hai,

ik ben een meisje van 14 en ben onzeker over mijn moedervlekken op mijn hals, borst en rug vooral.

Vinden jullie dit onaantrekkelijk of zouden jullie het niet erg vinden als je vriendinntje t heeft?

Graag leeftijd erbij zetten.

Thanks!

7 reacties

lieve schat, leer alsjeblieft van je lichaam te houden. Als een jongen je echt leuk vind maken die moedervlekken echt niet uit. Ik struggle met hetzelfde probleem so your not alone. En ja ik schaam me soms ook ervoor, maar je bent mooi zoals je bent en je bent uniek. Het kan altijd mooier, knapper beter, dat kan bij iedereen want niemand is perfect!! Maar het is veel belangrijker dat je mooi bent vanbinnen. Daar vallen jongens eerder voor dan voor een lichaam met een paar moedervlekjes meer xxx (15 jaar)
niks aan toe te voegen!!!
@Britt1

dus jij schaamt je ook over je moedervlekken of over je lichaam ?

stel dat t gaat over moedervlekken. Hoeveel heb jij er dan ongeveer? even een schatting van ongeveer.

Ty ! 💓
"Vinden jullie dit onaantrekkelijk of zouden jullie het niet erg vinden als je vriendinntje t heeft? "

Nouja, als je toch al in een relatie zit heeft die theoretische partner er waarschijnlijk geen probleem mee.
Moedervlekken zijn sowieso vrij normaal, dus ik denk niet echt dat mensen er überhaupt moeite mee hebben.
als je eenmaal op iemand bent dan maakt de uiterlijk niet uit 😉
Ik vind het vaak wel sexy, ligt eraan hoe het eruit ziet, ik ben zelf 16 en heb ook moedervlekken en dergelijk op mijn lichaam
Ik ben een jongen, 15 jaar en heb een vriendin.
Als zij een paar moedervlekjes extra of minder had, zou het mij echt niks uitmaken. Want als je echt verliefd bent, maakt dat echt helemaal niks uit.

Reageer