Vraag

vraag voor iedereen


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi, 

Ik heb een vraag ben jij ooit knock-out gegaan? Zo ja waardoor kwam dit? Was je volledig bewusteloos? Hoe voelde dit? Ben je een jongen of meisje?

Ben erg benieuwd.

 

Dankjewel.

 

Mette


11 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hoe bedoel je "knock-out gegaan", door iemand, door een aandoening, door een ziekte, of maakt het niet uit?

Bedoel vooral door bijvoorbeeld een klap ofzo 

Reputatie 4
Badge +4

Ik ben een jongen van 16 jaar vroeger toen ik klein was was ik wel een flauw gevallen. Ik was toen flauwgevallen omdat ik toen hard was gevallen en niet kon ademen en dus flauw viel. Ik kan het nog best goed herinneren ik weet dus dat ik toen geen lucht meer kreeg en flauw viel en ineens lach ik bij m’n moeder en werd ik weer wakker het dee geen pijn of iets. 

Reputatie 7
Badge +19

Ja ik ben wel eens knock-out gegaan van een klap… ik was bewusteloos en weet er eigenlijk niet veel meer van. Wat ik wel weet ik dat ik daarna ontzettende hoofdpijn had en dat ik misselijk was. Dat kwam wss door de hersenschudding.

Badge

toen mijn piemel in de deur opening bleef hangen, dit was zo pijnlijk!

Reputatie 6
Badge +3

Hey

ik ben een keer knock-out geslagen. Eerst was er heel even helemaal niet. De herinnering is heel vaag net als wanneer je iets hebt gedaan wanneer je net wakker was. 

Heb een keer gehad dat iemand missloeg met honkbal tijdens gym en tegen m’n hoofd aan knalde met die knuppel

toen viel ik met niet flauw, maar dat was eigenlijk wel beter geweest want het deed echt ontzettend veel pijn

ik was toen helemaal misselijk en duizelig 

Badge

Ja dat ben ik wel eens gegaan ik heb reuma en zat op dat moment in een rolstoel daar was ik erg boos over ik accepteerde het niet ik ging alles gewoon doen zelfs voetballen op het veldje voor ons huis met vrienden maar ik viel van een richel en ging toen out 

Reputatie 1
Badge +1

Hi, 

Ik heb een vraag ben jij ooit knock-out gegaan?          ja

  Zo ja waardoor kwam dit?          ik kan niet tegen bloed, is een soort aandoening ofzo

Was je volledig bewusteloos?          volgens mij wel kan ik niet echt weten he

 Hoe voelde dit?  aan het einde is het een soort ruis alsof je op zee bent met een storm

Ben je een jongen of meisje?        jongen

Ben erg benieuwd.

 

Dankjewel.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Mette18,

 

  1. Ik heb een vraag: ben jij ooit knock-out gegaan? ja, ik denk in totaal iets van 4 keer in mijn hele leven en dan ook nog wel een paar keer sterretjes gezien door vallen of botsen en van die dingen
  2. Zo ja waardoor kwam dit? toen ik uitgleed en met mijn hoofd eerst op een steiger viel en daarna in het water (ik was iets van 8), een keertje toen een regenpijp (waar ik langs omhoog klom) afbrak en ik achterover op de stenen viel toen ik mijn bal van het dak wilde halen (ik was toen 10 ofzo), één keertje door een auto-ongeluk (toen ik bijna 12 was) en als laatste door een val uit een boom (toen ik 13 was)
  3. Was je volledig bewusteloos? uhm, ja elke keer, bij die regenpijp en boom duurde het maar kort (minder dan een minuut, denk ik), toen ik in het water was gevallen was ik bewusteloos en ben door 2 jongens van 14 en 15 mond op mond beademd en hartmassage gehad en toen met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht en na dat auto ongeluk heb ik 8 dagen in coma gelegen, maar dat hadden ze ook expres gedaan omdat dat beter was. Ik was wel al bewusteloos toen ze me uit de auto knipten
  4. Hoe voelde dit? afgezien van hoofdpijn en misselijk weet ik er niet veel meer van. Na die regenpijp en boom mocht ik na controle door een dokter naar huis, maar moest dan  steeds wakker gemaakt worden om te kijken of het allemaal nog goed ging. Na het auto ongeluk heb ik best lang in het ziekenhuis gelegen, maar weet alleen nog van voor het ongeluk dingen en pas van nadat ik uit coma was gekomen, maar meeste denk ik van horen zeggen. Toen ik bijna verdronken was herinner ik me vaag dat ik onder water was en ik licht zag, maar geen idee verder. Ik heb 2 nachtjes in het ziekenhuis gelegen ofzo. Elk jaar heb ik nog contact met die jongens via internet, want het was in het buitenland gebeurd. Als zij mij niet geholpen hadden, was ik er sws niet meer geweest, mijn helden 💗
  5. Ben je een jongen of meisje? ik ben een jongen van nu bijna 15 jaar. Je zou kunnen zeggen dat ik pech heb gehad, maar je kunt ook zeggen dat ik geluk heb gehad…..

Ben erg benieuwd.

 

Gr. MickeyMouse, een muis met 9 levens, ik dacht dat dat meer iets voor katten was...😉

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Mette18,

 

mijn reactie aan jou moet eerst gecheckt worden en dan komt ie hierboven te staan. Dus nog ff geduld..

 

Gr. MickeyMouse 😉

 

Reageer