Vraag

Vraag aan jongens over kleding

  • 23 January 2023
  • 14 reacties
  • 306 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi Jongens. Ik ben gewoon eens benieuwd. Er zijn veel kleding topics dus misschien is dit overbodig, maar wie van jullie trekt wel eens een rok of kilt of jurk aan ? Wat voor soort? En wat draag je daarbij? En hoe voel je je dan ? Doe je dat alleen thuis of ook buiten? Naar school bijvoorbeeld ? Ik vind het superleuk als jongens dat dragen, dus ben gewoon even benieuwd :)

Sjammetje xxxxx


14 reacties

Haiii ik draag dat eigenlijk nooit, maar dat komt omdat ik al lang geleden een meisje ben geweest en daar echt niks meer mee te maken wil hebben (: byeee

Reputatie 7
Badge +17

Mij staat het niet. Een jongen bij mij in de klas draagt wel eens een kilt en dat ziet er best goed uit.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Sjammetje  ik heb zelf een kilt, camorokje en een trailskirt. Ik vind het al sinds m'n 4e ofzo heel gewoon en het zit lekker. Naar school doe ik dan weer niet, maar wel buiten hier en naar mijn hobby ook wel en zeilen gaat prima in die trailskirt.  Bij de kilt horen een vestje blouse en  donkere kniesokken en high tops, bij de camo gewoon alle schoenen en shirtjes en wat dan ook ;) net als bij de trailskirt. Die gaat meestal natuurlijk wel samen met iets langere sokken en outdoor schoenen. Voel me er helemaal top bij! :)

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Ik zelf draag dat niet. Ik zou me daar niet echt comfortabel bij voelen. Maar wel tof als andere jongens dat wel doen

Yo @Sjammetje !

Zelf draag ik dat niet.Ik zou me daar ook niet prettig in voelen.

Maar als andere jongens dat doen prima natuurlijk!Ik vind daar niks ergs aan ofzo...😉

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Sjammetje,

 ik was vorig jaar bij een Marokkaanse vriend (hij zit in mijn klas) en toen was er een feestje en hij had mij meegenomen na school. Dus, hij zegt, iedereen doet een djelabba aan, ik heb ook wel eentje voor jou. Een djelabba is zo'n lange mannenjurk.

Ik ga het denk ik nooit vergeten die eerste keer dat ik 'm aan heb gehad…..we gingen eerst naar zijn kamer om ons om te kleden. Hij doet zijn spijkerbroek en shirt uit, dus doe ik dat ik ook maar alvast. Dan doet ie zijn onderbroek uit, dus ik zeg, moet je bloot in die jurk? Nee, niet bloot, maar je moet eigenlijk een loszittende onderbroek aan…..dus jij eigenlijk ook, zegt ie tegen mij. Uhm, oké, zeg ik, heb jij er eentje voor mij dan? Ik ga zo pakken zegt ie, dus ik doe mijn strakke boxer alvast uit. Wij zien elkaar wel vaker bloot, dus dat voelde niet raar. Hij ging beneden (zijn kledingkast staat daar ergens) zo'n onderbroek voor mij halen en die heb ik toen aangetrokken en ook een wit t-shirt van hem, omdat die djeballa een beetje doorschijnend is  en iets donkers eronder kun je dan zien.

Zijn moeder had ons al geroepen, want als iedereen er was konden ze beginnen. Idk, een soort openingsritueel ofzo, dus wij naar beneden. We zijn nog niet eens halverwege de trap van de zolder naar beneden en ik voel iets ‘opkomen’ onder die djeballa Ik ben niet gewend dat mijn piep zo langs die redelijk ruwe stof van die losse onderbroek schuurt, dus ik zeg tegen Mo (zo noem ik hem maar even), kunnen we ff terug naar jouw kamer. Hij zegt, hoezo, ze zitten op ons te wachten. Ik laat die djeballa zien, die in een tent veranderd is en hij moet lachen en zegt ok, ik snap het.

Wij naar zijn kamer en hij zegt hoe lang duurt het voordat ie weer ….is.….ik zeg idk….dus hij denkt na en pakt zijn onderbroek (strakke boxer) die hij net uit had gedaan van de vloer en zegt doe die eronder aan….dus ik die djeballa weer uit en die losse onderbroek (nou ja, zo los zat ie toen niet meer), dan eerst die boxer van hem, mijn nog st*ve piep erin gefrommeld en die losse onderbroek er weer overheen en wij voorzichtig naar beneden. Ik had gezegd ‘loop jij maar voorop, dan kan ik achter jou schuilen’. 

Ik geloof dat ik er bij zijn familie mee weg ben gekomen, maar hij maakte er de hele avond en nu nog soms grapjes over tegen mij

Achteraf dacht ik, waarom heb ik mijn eigen boxer er niet gewoon onderaan gedaan, maar ja, we hadden haast en ja, toen hij mij zijn onderbroek gaf dacht ik verder ook niet na.

Voordat ik naar huis ging, heb ik lekker mijn eigen kleren weer aangedaan en nog wel gevraagd of ik zijn onderbroek niet ff mee moest nemen om thuis te wassen, ,,,,,,,want er zat wel een beetje DNA van mij, in de vorm van een natte plek in door al dat gedoe, maar hij zei ‘is niet erg ik gooi 'm straks wel in de was’

Ik heb daarna nog een paar keer bij hem thuis zo'n djeballa aan gehad en omdat ik er op voorbereid was, ging het allemaal goed.

Op zich zit het niet verkeerd zo'n jurk. Het is gewoon even wennen, maar ik loop liever bloot, zoals op het strand. Dan schuurt er niks.

Ik heb geen andere rokjes of kilts aangehad, maar ik ben wel zo nieuwsgierig dat als een jongen die een kilt draagt aan mij zou vragen of ik het eens wil proberen dat ik dat dan wel doe, denk ik.

 Btw, is het nou echt zo dat je onder een kilt geen onderbroek aan mag/moet of is dat een fabeltje. Ik heb geen moeite met bloot zijn, maar dan moet ik wel leren hoe je dan moet gaan zitten om niet de aandacht van iedereen te trekken.. Ik bedoel, thuis zit ik vaak met één been over de leuning van de bank en met een kilt lijkt me dat niet echt verstandig

 

Gr. MickeyMouse

 

 

Reputatie 7
Badge +17

@MickeyMouseWat een verhaal. Lag wel ff dubbel, zag het zo voor me. 😄 Daarom draag ik ook altijd strakke boxers. Bij een beetje wrijving gaat die zo omhoog. 🍆 😂

In Schotland is het nog wel traditie om niks onder een kilt te dragen maar je mag idd rustig een onderbroek aan.

Hier ga ik onder mn dekbed speciaal even voor op de foon :D. Haha @MickeyMouse  en @tim16 .  leuke inbreng van jou ! Best mooi denk ik. Xd. En over die kilt en niks eronder aan….we hebben @Julian12  die er 1 heeft en vaak draagt…...ask him 😉

Trusten!

Sjammetje xxxx

Pffff wat een verhaal @MickeyMouse !!Haha, maar wel grappig😅

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi. Haha ja nou, onder de kilt heb ik wel een slip of boxertje aan hoor @Sjammetje  en @MickeyMouse 🤣😉

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +14

@Julian12,

ok nice dat je gwn een boxer aan kan doen, maar dat is geen garantie dat alles goed gaat zoals je kunt lezen toen ik voor het eerst die djeballa aan had

Is een kilt eigenlijk uit één stuk met een soort van elastiek om je middel of zo uit 2 helften die een beetje over elkaar gaan, want dan heb je nog een soort split die open kan gaan staan?

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +17

@MickeyMouse  ik heb er 1 zoals deze in het filmpje. Een omslag dus. Ik heb ook ong deze hele  outfit.  Ietsje anders qua kleur natuurlijk maar lijkt wel en dan nog de “kidsversie” dus iets kleuriger sokkenbandje en dasje en sjerp. Met bijv kerst heb ik die aan 😊

 

Groetjes liefs Julian X

PS en andere schoenen, ik heb er high tops bij met donkere veters :)

@Julian12  super super vet prachtig mooi! Ik stel mij voor hoe kail dat staat bij een jongen van 13 .Ik vind bij jongens de benen ook veel mooier uitkomen met een rok(je) of kilt. Wat cool dat jij dit draagt. Zou het graag zien 😍😍 . Zouden meer jongens moeten durven en doen xd 

Sjammetje xxxxx

Ik heb nog nooit iemand een rok of kilt zien dragen bij ons op school onder de jongens. Zou het zelf ook niet willen, ik ben meer een skinny jeans boy :)

Reageer