Voorhuid kan nog niet helemaal naar achteren?

  • 19 December 2015
  • 7 reacties
  • 1075 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 18 jaar en zit al een aantal jaren te twijfelen of het nou normaal is of niet. en met niet helemaal naar achteren bedoel ik dat maximaal 1/3 van de eikel zichtbaar is. het is erg vervelend tijdens seks want ik moet heel voorzichtig zijn omdat het anders te hard naar achter wordt getrokken en het dan ontzettend veel pijn doet (uiteraard komt het niet door dat het meisje niet nat genoeg is). maarja als iemand hier dus meer over weet, misschien tips over het uitrekken, of moet ik naar de huisarts, of is het misschien normaal om dat nog niet helemaal te kunnen?

7 reacties

Elbojoloco,

Wat een nare situatie. Ikzelf ben een meisje, maar ik heb misschien wel ideeën.

Tekst verwijderd, in strijd met forumregel 10.

Ik hoop dat ik je voldoende geïnformeerd hebt, als je nog vragen hebt hoor ik het wel! Succes.
bedankt voor je uitgebreide reactie, ik heb niet het idee dat het toompje te kort is, want ik kan normaal aftrekken en een erectie zelf doet nooit pijn, het is echt puur als de (te lange en te strakke) voorhuid te ver naar achteren wordt getrokken het pijn doet omdat het te ver uitgerekt wordt. Dus dan maar elke dag uitrekken?
Ik begrijp je zin niet helemaal, zou je het nog eens willen uitleggen?
heb geen pijn tenzij de huid echt te ver naar achteren getrokken wordt, daarom denk ik dat het probleem bij de voorhuid licht en niet het toompje.
Heb je zover je weet niet een "te" lange voorhuid? Je zou eventueel ook maandag even de huisarts op kunnen bellen en vragen naar informatie. Dit probleem zal vast niet gevaarlijk of erg zijn, maar voor alle zekerheid zou je even na kunnen vragen wat het precies is. Je kunt ook online met een seksuoloog chatten. Zij hebben er vast en zeker wat meer verstand van dan mij. Heel veel succes.
Ik had vroeger (1jr gelede haha) ook zoiets je zag maar een klein stukje enzo en naar achter was moeilijk en beetje pijnlijk totdat ik een zalfje kreeg voor je voorhuid (krijgen superveel jongens) en dan wordt je voorhuid soepeler en ik ging ook nog eens aftrekken onder de douche en daar was ie hor
Maar kweenie want op je 18e heb je denk ik geen te strakke voorhuid meer maar zo klinkt het wel
bij mij kan ik wel het velletje over eikel doen als hij slap is, maar bij stijf doet het erg pijn. moet ik dan als me lul nog slap is t velltje eroverheen doen en dan stijf laten worden? of is dat niet goed/kan me eikel afknellen?

Reageer