Voor het laatst in broek of bed geplast

  • 2 June 2020
  • 9 reacties
  • 1293 Bekeken

Heyyy

 

even een vraagje aan jullie ik heb laatst in mijn broek en bed geplast waneer ik jullie dit over komen?

 

hoe het ging in bed geplast: ik stond op maar moest ontzettend nodig plassen maar ik dacht ik kijk nog even een filmpje maar ik viel halverwege weer in slaap ik had een pyjama van vingino aan want het was koud en ik stond op en toen ging het fout ik rende de trap af met mijn hand tussen mijn pyjama broek richting mijn kruis maar voelde mijn grijze pyjama broek al nat worden en daar stond ik dan als 13 jarige had ik in mijn broek geplast! 
 

broek geplast  ik was in de stad maar moest al plassen op het station maar daar waren geen wc’s dus ik hield het op maar moest zonodig in de trein al da5 ik steeds dacht niet in mijn broek plassen!! Maar toen kwamen we op het station aan waar ik moes5 zijn weer geen wc’s daar ik dacht grrrrr… Dus ik loop meer de stad in zie ik daar eindelijk een friettentje met een wc erbij was ik er eindelijk maar ik had geen geld bij dus toen kreeg je weet het antwoord meneer u mag geen gebruik maken van de wc… Maar ik stond5 daar al van been naar been te springen en kruisbeeld liep ik verder in de stad maar ik zag daar een openbaar toilet dus ik stond voor de deur wc dicht…. Ik heb het toen maar laten lopen ik schaamde me dood.

 

wie heeft dit ook ooit meegemaakt vertel ook waarom bye👊


9 reacties

Badge

Ik had een paar jaar geleden een keer in mijn legging geplast in het bos, van mijn moeder kon ik die beter even uitdoen en onderbroekje ook omdat die plas niet goed is tegen je huid zei ze. Dus ik liep daar in mijn blote billen, en een paar voorbijgangers keken wel even aandachtig. Je kon mijn spleetje ook zien, die was toen nog kaal dus niet zo erg. Maar wel irritant. 

Reputatie 3
Badge +1

nou kijkk :) ik was dus tien jaartjess oud en ik was aan het slapen, en in de droom zat ik op de wc en ja toen werd wakker en t was helemaal nat ja dat was ett

Ik had een paar jaar geleden een keer in mijn legging geplast in het bos, van mijn moeder kon ik die beter even uitdoen en onderbroekje ook omdat die plas niet goed is tegen je huid zei ze. Dus ik liep daar in mijn blote billen, en een paar voorbijgangers keken wel even aandachtig. Je kon mijn spleetje ook zien, die was toen nog kaal dus niet zo erg. Maar wel irritant. 

Hoe oud was je toen? Ongeveer

Bed: ik ben een bedplasser dus ik had vannacht nog in mijn bed geplast, ik werd wakker en ik voelde het alweer

 

broek: gister:disappointed_relieved: , ik moest heeeel nodig, ik kwam uit school en toen liep het zo in mijn broek ik schaamde me dood, en het erge is dat dit me ook vaker overkomt:sweat:

Reputatie 3
Badge +3

Bed: ik ben een bedplasser dus ik had vannacht nog in mijn bed geplast, ik werd wakker en ik voelde het alweer

 

broek: gister:disappointed_relieved: , ik moest heeeel nodig, ik kwam uit school en toen liep het zo in mijn broek ik schaamde me dood, en het erge is dat dit me ook vaker overkomt:sweat:

Ben je al is bij de dokger geweest dat klinkt als een blaas probleem

Ja, het is niks medisch ofzo, voor het bedplassen draag ik luiers en de ongelukjes overdag gebeuren niet zo vaak

broek: echt al jaren niet meer
bed: paar maanden terug nog, is tegenwoordig wel een stuk beter maar ik heb echt een hele tijd last gehad van bedplassen, heb nu al jaren van die tabletjes die ik slik waardoor ik 's nachts minder plas aanmaak maar vergeet ze soms en dat gaat soms fout als ik veel gedronken heb/niet voordat ik ging slapen ben gaan plassen

 
(onnodige quote verwijderd door Kindertelefoon)

 

Broek: een of twee jaar geleden

bed: 2 maanden geleden ofzo

Badge

Smartthing waardoor kwam dat dan?

 

Reageer