Vraag

vallen jongens ook op lange meisjes?

  • 8 December 2020
  • 12 reacties
  • 449 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

ik ben 182 en dus best wel lang als meisje… vallen jongens wel op meisjes met deze lengte?


12 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Heey

ik denk jongens die langer dan 182 cm zijn sws wel maar dat verschild heel erg per jongen.  Er zullen ook vast jongens tussen zitten die kleiner zijn die lange meiden leuk vinden :)

ik ben zelf 150 dus zou niet per definitie op een meisje van 182 vallen maarjaa als ik 175 was ofzp dan mis wel.  
Het gaat eigenlijk ook niet om lengte. Als je verliefd word op iemand dan boeit het niet.

Badge

Tuurlijk ik vind het persoonlijk heel leuk als meisjes wat langer zijn

Er zijn, zeker in Nederland, genoeg lange vrouwen en meisjes. Het is echt niet zo dat zij allemaal single zijn. Dus het antwoord op jou vraag is: ja natuurlijk vallen (sommige) jongens ook op lange meisjes.

Badge

ik ben 182 en dus best wel lang als meisje… vallen jongens wel op meisjes met deze lengte?

Nee ik ben 1,83 

en ik vind lange meisjes wel aantrekkelijk, maar zij moet dan wel een beetje verlegen zijn en een lage stem hebben. you catch me?  Want lang zijn harde stem en echt te veel opvallen enz… no no no tats noot goood.

 

ik ben 182 en dus best wel lang als meisje… vallen jongens wel op meisjes met deze lengte?

Nee ik ben 1,83 

en ik vind lange meisjes wel aantrekkelijk, maar zij moet dan wel een beetje verlegen zijn en een lage stem hebben. you catch me?  Want lang zijn harde stem en echt te veel opvallen enz… no no no tats noot goood.

En als jij dikke boo-ting heb dan ben je perfect, then i can claim you

haha dankje! beetje verlegen??!! haha nou ik denk wel meer dan een beetje maar dat is waarschijnlijk omdat ik nooit een vriendje heb gehad… ( wat is boo-ting? haha sorry ben niet de slimste...)

Reputatie 5
Badge +6

Ik ben zelf toch veel te lang voor m’n leeftijd (13, 1.87)  dus een meisje boven de 1.80 zou ik geweldig vinden

Verschilt per persoon 

Voor iedereen is er iemand of je nu lang, klein, dik of dun bent. Dus ja, er zijn zeer jongens die op lange meisjes vallen. De vraag is dan meer of jij op kleinere jongens valt, want dan heb je inderdaad dus minder keus

Voor mij ben je een kleintje met 182, xd ik ben zelf bijna 2m. Voor iedere jongen verschilt het, maar ik den zolang de jongen zelf niet 20cm kleiner is het niet veel uitmaakt.

Ik ben zelf in de 1,90. Ik vind het juist aantrekkelijker als een dame wat langer is, zolang ze maar niet langer dan mij is :)wil wel de grootste zijn natuurlijk ;)

Badge

ik ben 182 en dus best wel lang als meisje… vallen jongens wel op meisjes met deze lengte?

Ik ben 1,90 dus ja ik wel vindt lange meiden wel leuk!

Badge

ik heb dit probleem dus ook ben zelf jongen maar ik ben juist klein.

zijn er meisjes die daar op vallen??

Reputatie 7
Badge +17

Oud topic, maar ja, ik vind lange meisjes best aantrekkelijk.

Reageer