Uit de puberteit sinds overlijden tante??

• 14 december 2013
  • 3 reacties
  • 269 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hey,
Bijna 3 maanden geleden overleed mijn tante. Ik heb het er nogsteeds heel moeilijk mee, maar kan me moeilijk uiten. Ik heb gelukkig lieve ouders en vriendinnen, maar ik blijf maar DOORGAAN. Met school, met sociale dingen. En opzich is afleiding fijn, maar ik maak alles zo raar mee. Ik ben in de puberteit maar het lijkt wel even over. Ik word nog wel stront chagie als ik ongesteld ben, maar voor het overlijden van mijn tante maakte ik alles VEEEEEL intenser mee. Nu laat ik alles gebeuren. Ik kan nogsteeds boos worden enzo, maar het voelt gewoon anders. Heeft iemand een idee hoe dit kan? En kan ik niet omdat ik het niet goed verwerk depressief worden??

3 reacties

Uit de puberteit ben je nog lang niet. Zowel geestelijk en lichamelijk verdander je nog flink tot je 18e! Een heftige gebeurtenis kan dit misschien een klein beetje vertragen maar zeker niet stoppen.

Wat je zelf zegt klopt: Als je het overlijden van je tante niet goed verwerkt dan kun je in een depressie raken en/of psygische klachten krijgen. Probeer er met iemand over te praten of om het samen met iemand te verwerken!

Ik wens je veel sterkte en succes de komende tijd.
Hai Johannn.,
Bedankt voor je reactie! Ik ben inmiddels weer uit die ''leegte''. Ik heb inderdaat psychische problemen gekregen, maar daar wordt ik voor geholpen. Het komt (hopelijk) wel goed.
Thanks.
oh jeetje ik bedoel natuurlijk ''inderdaad'' beetje moe haha

Reageer