Transgender ?

  • 14 March 2018
  • 3 reacties
  • 185 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hi. mijn naam is levi maar dat is niet de naam die ik als kind gehad heb. Ik ben als meisje geboren en er waren ook nooit zoveel problemen totdat ik 13 werd. Toen begon het me op te vallen dat ik niet zoals andere meiden ben en ik voel me echt niet ok tussen hun. ook als ik op de vrouwenafdeling loop vind ik echt geen kleding waarin ik me confortabel zou voelen. kortom ik voel me gewoon géén meisje en ik ben al jaren depressief vanwege het idee dat ik een vrouw moet zijn voor de rest van mijn leven.
ik wilde hierover praten met mijn ouders maar ik vroeg me af of er andere transjongeren zijn die zich pas op een vrij late leeftijd ‘anders’ voelden. Ik had altijd zo iets van het is gewoon een fase, maar ik ben nu 17 en ik denk niet dat het nog goedkomt

3 reacties

Hoiii Levi
Je wist het toch eigelijk al op jonge leeftijd (13) Waarschijnlijk ging je toen ongeveer de puberteit en dan ga je meer naar jezelf kijken, dus het is niet gek dat je het toen pas begon te merken. En ook nu je 17 ben kan het nogsteedts dat je je anders voelt, En ik zou het gewoon aan mn ouders vertellen. Als het goed is accepteren hun het!

xxx
Hoi,

Hoe lastig het ook is, ik denk dat het wel fijn voor je is om het te vertellen. Dan kun je steun ontvangen uit je omgeving en wellicht een proces in gang zetten om jezelf lichamelijk in een jongen te veranderen.

Het lijkt me heel erg lastig om in het verkeerde lichaam te zitten, dus ik hoop dat daar verandering in kan komen!

Gr. Pin
Hoi allemaal,
ik vind dit een beetje moeilijk om te zeggen maar ik wil graag een jongen zijn. Ik ben bijna 13 jaar en ik denk dat het dan al te laat is en dat ik de rest voor mijn leven een vrouw moet zijn en dat wil ik niet. Ik vind ook nooit iets bij de meisjes afdeling voor kleren, kortom ik draag jongenskleding en jongensschoenen en dan zie ik een jongen op school lopen met hetzelfde t-shirt of trui en dan schaam ik me. Ik doe ook geen make-up dingen op. Ik wil niet ongesteld worden en ook geen borsten krijgen. Ik wil ook geen lang haar maar kort. Ik zit zelf ook op voetbal (mooiste wat er is) en ik hou ook van jongens dingen. Ik durf het niet tegen mijn ouders te vertellen want ik ben bang voor hun reactie en of ze me zullen snappen. Ik durf ook geen jongen te worden omdat ik bang ben dat ik dan gepest wordt en dat het dan heel lang duurt voordat ik een jongen ben en dan ziet iedereen bij mij borsten en vragen ze: ben je een jongen of een meisje? Ik vind het heel moeilijk en ik zit vaak met mezelf in de knel. Ik wil zo graag een jongen zijn maar ik ben bang voor wat er gaat komen en of ik mijn leven verpest. Kunnen jullie mij helpen?
Alvast heel erg bedankt.

Reageer