Vraag

tips voor te dunne jongen

  • 30 June 2020
  • 4 reacties
  • 284 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

Ik vind een meisje leuk en het gaat best prima tussen ons dus het zou met geluk iets kunnen worden. Echter ben ik heel erg dun, ik weet niet precies het gewicht maar ik ben 1,84cm en zal niet zwaarder zijn dan 60kg ofzoiets :(

Heeft iemand tips? Zo ja, laat het weten please.

Mvg helppls


4 reacties

Denk dat het belangrijkste is, dat je op je houding te let. Rug recht, schouders naar achter. Daarnaast kan je kleding ook veel doen. Al draag je strakke/nauwsluitende kleding, zal dat alleen maar accentueren dat je wat dunner bent. Maar als er inderdaad een klik is tussen jou en je crush, zal je uiterlijk niet veel uitmaken. 

Ik heb wel even je bmi berekent, je zit +- op het randje van ondergewicht. Dit kan ongezond en schadelijk zijn. Als je wilt aankomen kan je misschien een een persoonlijk plan maken bij een diëtist. Max 3 uur valt onder de basisverzekering en voor kinderen van onder de 18 geldt geen eigen risico. Dit is dus volledig op kosten van je zorgverzekering en hoef je niets voor te betalen. Bron

 

Groetjess

Reputatie 1
Badge

Hey Hoi!

 

Het is nu al laat maar ik probeer je nog een goede uitleg te geven, het is bij mij nu al 01:30 😂.

Ik wil er voor iedereen zijn en zag dat jij nog snel een post hebt gedaan!

 

Je hoeft je ten eerste een zorgen maken over dat het Meisje dat misschien op je is niet op je zal vallen omdat je dun bent. Ik zelf ben namelijk ook heel dun en niet gespierd, ik ben alleen lang en heb een mooie kop dat kan wrs alles redden. Ik heb namelijk een vriendin.

Je kan het al raden maar ik help haar vrij veel, ze is namelijk net zoals jij bang dat ze (in jou geval te dun) te dik is. 

Er is hier een hele goede meter voor waar je gewoon even je Lengte, Gewicht en Leeftijd in moet vullen: https://www.hartstichting.nl/gezond-leven/bmi

 

Het is heel triest om te zeggen maar ik heb ondergewicht.  Ik heb een BMI van 18 terwijl ik 13 ben. Ik doe er alles aan om aan te komen maar het lukt niet. Ik eet genoeg, ik sport genoeg, ik drink genoeg, ik leef gezond. Maar ik kom niet aan. Ik heb me nu dus ook laten vertellen dat dit dus HELEMAAL niks uit maakt. Ik weet niet of dit klopt want het is door een vriend van mij gezegd. Ik zou het ook wel begrijpen dat het niks uit maakt want ik leef gezond maar ook ongezond. Ik eet voor mijn gevoel veel te veel snoep 😂🤣. Daarnaast als er iets ongezonds op tafel staat dan eet ik er ook gewoon lekker veel van eten.  

 

Ik wil gewoon zeggen: Wees niet onzeker, je bent goed genoeg. Waarom heb je anders een misschien wel toekomstige vriendin!

 

Nou veel succes verder met haar fixen he! je kan het. Ik hoop het echt voor je!

 

Slaperige groet, JustShy

Hoi helppls,

Ik ben een meisje van 14 en word eind augustus 15. Zelf heb ik ook een beetje ondergewicht. Ik ben 1,50 cm (ik weet het… heel klein voor een 14 jarige) en week 36,1 kg. Mijn dokter heeft mij ooit als tip gegeven om minstens 2 verschillende soorten fruit per dag te eten en gewoon veel vette dingen. Dus veel slagroom, veel kaas of andere vette dingen.

Maar je bent nog niet van me af! Want ik heb nog iets… Haha! Je linkte je gewicht met dat meisje dat je leuk vindt. Dat moet je niet doen! Als ze je echt leuk vindt, dan maakt het haar niets uit hoe lang, hoe dik, hoe dun of hoe zwaar je bent! Ik weet dat je dit wel vaker te horen krijgt en dat het een beetje standaard is, maar het is wel belangrijk en dit moet je niet vergeten!

Ik hoop dat je iets aan mijn tips hebt. 

- Anoniempje_2005

Heel erg bedankt voor de tips/adviezen allemaal, ik kan nu met meer zekerheid naar school :)

Reageer