Vraag

Tips voor sportoefeningen

  • 19 July 2021
  • 8 reacties
  • 93 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik wil sportoefeningen doen

 

Laat hier weten welke ik kan doen


8 reacties

Kan je voor mij oefeningen opzoeken

(...)

(Ben een jongen van 16)

Eh, nee?

Ik ben nu een paar jaar een begeleider geweest van een groep brugklassers, maar dit zou hen ook zonder al te veel moeite gelukt zijn.

Zeker als je zo oud bent als jij en probleemloos het internet kan navigeren om deze website te vinden moet het geen probleem  zijn om dit op te zoeken.

Ik wil velen graag helpen, maar van luiheid wordt ik niet super blij.

 

Ga sit-ups doen als je een six-pack wilt en zoek vooral zelf andere oefeningen op.
Dit lijkt mij allemaal redelijk vanzelfsprekend.

Kan je voor mij oefeningen opzoeken

Hoe ben je op het forum gekomen? Via internet. Nu zit daar boven zo een hele mooie zoekbalk waarin forum.kindertelefoon.nl staat. In diezelfde zoekbalk (eventueel op een ander tabblad) kan je ook ‘oefeningen voor sixpack en spieren’ intikken.

Guess what? Dan krijg je allemaal resultaten met websites en video’s over hoe je een sixpack en spieren kan trainen. Succes!

Sidenote: voeding is ook niet onbelangrijk (zeker voor een sixpack), maar daar kan je ook genoeg informatie over vinden op internet.

@MensPersoon

Kan je voor mij oefeningen opzoeken

 

De bedoeling is een sixpack te krijgen en spieren,....

De oefeningen maken niet uit

 

In het begin makkelijk en naar het eind meer uitdagend 

 

Alvast bedankt 

Grtj ano

@MensPersoon 

de oefeningen maken niet uit maar in het begin niet te moeilijk. Na een tijdje mag het moeilijker zijn.

Het doen is te vermageren  en spieren te krijgen (bv six pack of arm spieren,...)

 

Alvast bedankt 

 

Grtj ano36

 

hoi ano,

Als je thuis wil trainen zoek dan gewoon op YouTube op “workout at home” en je zult gewoon resultaten krijgen die je dan na kunt doen (als het lukt, je moet jezelf niet slopen). 
 

Als je dat niet wilt kun je altijd gewoon wat push-ups doen (handig: zoek op hoe je die juist doet), sit ups doen, en squats (ook handig om de form goed te leren). 
 

Je kunt altijd gewoon naar buiten gaan om een stukje tr hardlopen natuurlijk, daar zullen je benen en conditie wel getest worden.

 

zorg ervoor dat je het goed doet , en je je niet te hard uitslooft want dat kan voor blessures zorgen. Begin licht en bouw het op.

 

groet, jort

Bedoel eigenlijk oefeningen voorthuis

Hy

 

Ik wil gaan sporten, of sportoefeningen dan maar welke raden jullie me aan of bestaan daarvoor apps.

 

Ps als je sportoefeningen heeft zeg doen hoe ik het moet doen.(voor thuis)

 

(Ben een jongen van 16)

 

Zeg ook of je zelf sport en welke oefeningen jullie doen en hoelang al. En het al effect heeft gehad

 

Grtj

Is het niet iets makkelijker om dit zelf op te zoeken?
 

Er zijn zat sporten en veel oefeningen, dus het heeft niet bijzonder veel nut als elk van ons een random rijtje op gaat zitten noemen.
Als je zelf het zoekwerk niet wilt doen, dan moet je ons op z'n minst vertellen wat voor soort oefeningen je wilt doen of met welk doel.

Nu kunnen we je een zweefrol aanraden, maar ook de vlinderslag.
Niet super handig dus.

Reageer