thc liquid

  • 6 February 2023
  • 4 reacties
  • 101 Bekeken

Badge

Hey, ik heb een vraag, ik vape nu al een paar weken thc (thc liquid) en vind het echt fijn omdat m’n ouders niks door hebben dat ik begaait of stoned ben maar nu begin ik pijn te krijgen aan mijn ribben en buik, ben beetje gaan zoeken op het internet en vind dat ik evali ervan kan krijgen wat dodelijk is, nu is mijn vraag of er nog andere zijn die Thc vapen en dezelfde effecten hebben als mij, alv bedankt👊🏽


4 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Heyy, ik heb daar niet perse ervaring mee, vapen doe k wel

maar ik ben altijd misselijk, vaak na een heftige nicotine kick.

maarja, vind ik wel lekker, meestal ga ik daarvoor, jammer dat is er dan ook misselijk van wordt.

wel schijnt het dat de misselijkheid weg kan gaan door minder een buikademer te worden maar meer via je borst. Misschien werkt het

 

uk hoop dat je er iets aan gehad hebt, joe!

Reputatie 7
Badge +9

Ik zou afkicken, net zoals hierboven. Dat door je borst ademen gaat echt niet helpen. Dat maakt geen verschil want de nicotine fucked nogsteeds met je harses ook al adem je anders.

 

Stoppen met vapen is de beste zet op het bord zegmaar.

Ik zelf vind het best een beetje dom en ook slecht als je gaat vapen, ja okee 1 keertje uit proberen kan dan misschien nog wel, maar verder…

En dat je je nu niet lekker voelt is naar mijn idee dan ook je eigen schuld, THC is nooit goed dus ook niet in een vape, maar ga er van uit dat je dit al wist toen je het ging gebruiken, dan had je misschien beter na moeten denken, dan had je nu geen probleem gehad!

Misschien niet de reactie waar je op hoopte, maar dit is wat ik ervan vind!!!

Reputatie 7
Badge +17

Stoppen met die zooi is idd het beste. Helemaal als je al lichamelijke klachten hebt.

Reageer