Vraag

Te kort geknipt

  • 20 April 2019
  • 4 reacties
  • 258 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo😡
mij ben net terug van de kapper en ik vroeg of ze 2cm wilde af knippen maar er is z’n 20cm van af😡😡😡😭😭😭 ik zie er uit als een kleuter
ik vind dit totaal biet mooi
ik heb me geld al terug gekregen maar ik vind
dit te kort😭😭😭
help meeeeeeee!!!!!
hoe word mijn haar snel langgggg en hoe lang gaat dat duren
want anders ga ik me zelf echt doden want dat wil ik zo graaaggggg😫🔫🔫🔫🔫

4 reacties

Hey,

Ik heb ook wel eens gehad dat ik terugkwam van de kapper en m'n kapsel niet leuk vond. Ik merkte dat ik even nodig had om er aan te wennen en meestal had ik er na een week of 2 wat meer vrede mee (en dan was het ook weer iets langer).

Misschien is het in het begin vooral een kwestie van wennen en kun je over een tijdje ook wat leuke dingen aan je kapsel ontdekken.

Ik weet niet hoe kort je haar nu is, want 20 cm is een behoorlijke lengte, maar als je haar nu kort is, kun je best experimenteren. Je kan er gel in doen, je haar nat maken en het op een bepaalde manier kammen/föhnen. Misschien vind je zo iets waar je vrede mee hebt.

Ook kun je op Pinterest kijken naar kapsels en een bord maken met leuke dingen.

Met dit warme weer is het ook geen schande om met een pet op te lopen. Misschien vind je dat iets?

Tot slot de altijd helpende gedachte: het groeit weer terug!

Gr. Pin
hey,

ik lees ook dat je veel problemen heb thuis, en je hierdoor liever dood wilt dan leven.
weet iemand in je omgeving dat je deze gedachtes heb? zou je dit durven te bespreken met mensen?

als je het bespreekt met iemand en proffesionele hulp zoekt kan je van deze gedachtes afkomen
Hey!

Niet fijn dat dat is gebeurd. Er valt momenteel niets meer aan te doen dan wachten. Probeer niet te panikeren, het zal echt wel teruggroeien.
Je kunt proberen eens wat vaker een pet, muts (zo'n "binnenmuts", geen wintermuts),... te dragen. Je kunt ook experimenteren met nieuwe kapsels. Als je dit wil kun je ook kijken om haarextensions te kopen.

Probeer voorlopig gewoon te genieten van je nieuwe look, en je er niet te veel zorgen over te maken.
Ga de volgende keer dan naar een andere kapper, waar je ook duidelijk aantoont hoeveel er af moet.

Je zegt dat je jezelf wilt doden. Dat is een zware uitspraak. Ik vraag me af of je dit nu zegt uit woede en schrik van het kapsel, of als je al langere tijd met suïcidale gedachten zit? Zou je het dan zien zitten om daar een nieuw topic over te maken zodat we je er gerichter mee kunnen helpen?

Groetjes
Lot

nou ik heb thuis veel problemen waardoor ik steeds meer aan het denken ben op zelfmoord
ik heb al een paar pogingen geprobeerd maar het is niet gelukt
Hey!

Niet fijn dat dat is gebeurd. Er valt momenteel niets meer aan te doen dan wachten. Probeer niet te panikeren, het zal echt wel teruggroeien.
Je kunt proberen eens wat vaker een pet, muts (zo'n "binnenmuts", geen wintermuts),... te dragen. Je kunt ook experimenteren met nieuwe kapsels. Als je dit wil kun je ook kijken om haarextensions te kopen.

Probeer voorlopig gewoon te genieten van je nieuwe look, en je er niet te veel zorgen over te maken.
Ga de volgende keer dan naar een andere kapper, waar je ook duidelijk aantoont hoeveel er af moet.

Je zegt dat je jezelf wilt doden. Dat is een zware uitspraak. Ik vraag me af of je dit nu zegt uit woede en schrik van het kapsel, of als je al langere tijd met suïcidale gedachten zit? Zou je het dan zien zitten om daar een nieuw topic over te maken zodat we je er gerichter mee kunnen helpen?

Groetjes
Lot

Reageer