TE grote borsten? Wat vinden jongens hier van?

  • 17 September 2013
  • 30 reacties
  • 19862 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik maak me dus eigenlijk een beetje zorgen. Mijn borsten groeien de laatste tijd echt heel snel. De laatste keer dat ik meette was ik een DD, maar ik pas nu al niet meer in mijn bh. Ik heb nog niet goed gemeten, maar ik verwacht dat ik nu ondertussen al wel een E ben, of er in iedergevalerg dicht tegenaan zit. Nu heb ik bijvoorbeeld hier op het forum vaak jongens zien zeggen "haha als het maar niet groter dan DD of E is". En ja, ik denk dus, shit. Op deze leeftijd ben ik natuurlijk veel bezig met wat jongens van me vinden. Ik weet dat jongens meestal op grote borsten vallen enzo maar ik snap ook dat het uiteindelijk gewoon te groot is.
Nu is het ook nog eens zo dat ik nog maar 14 ben? En de kans is groot dat ik nog lang door blijf groeien. (In het algemeen door groeien, want dat heeft de dokter ooit verteld, of schoolarts ofzo) Maar ik ben dus best bang dat het door blijft gaan. Mijn vaders moeder had namelijk F ofzo, en het is duidelijk dat ik dit van haar heb. Ik ben dus bang dat als het zo doorgaat dat het dadelijk ook echt gewoon te veel van het goede is.
Maar eigenlijk zou ik me al een stuk beter voelen dat jongens dit dus wel leuk vinden ofzo? Dan hoef ik me daar tenminste geen zorgen over te maken xd. Of kan iemand me misschien nog advies geven over whatever hier mee te maken heeft? Alvast bedankt x

30 reacties

Hoi ik zou je hier niet zo druk over maken als je een leuke jongen tegen komt valt hij op jou en niet op je borsten
Ligt ook aan je lengte hoe het staat. Ben je lang dan vind ik grote borsten niet misstaan
Tieten zijjn Tieten toch 😃 klein mag maar groot ik altijd leuk maar kijk wel uit voor inkijkt jongen gaan echt kijken haha
Bedankt voor jullie reacties jongens! Hier heb ik al veel aan ^^.

En @JeffreyNL, gelukkig dat ik dan niet klein ben. De laatste keer dat ik meette was ik 174 cm, dus dat is dan nog fijn haha. 
Nou als een meisje borsten heeft is het altijd mooi ongeacht hoe groot ze zijn
Bedankt voor jullie reacties jongens! Hier heb ik al veel aan ^^.

En @JeffreyNL, gelukkig dat ik dan niet klein ben. De laatste keer dat ik meette was ik 174 cm, dus dat is dan nog fijn haha. 



Je bent dus best lang dus grote borsten mistaan je vast niet 😉 Don't worry about that!
Er kan ook weefsel in zitten, als je te dik bent heb je dat.
Hierin vertel je niet of je overgewicht hebt.
@Safia ik heb geen overgewicht, mijn gewicht is normaal voor mijn lengte en leeftijd en ben niet dik
Als je lang bent en dun wees dan gewoon blij met je grote vriendjes 😉
Haha oke thanks x
De gemiddelde selectie van een jongen: (op volgorde van belangerijk heid, groten deels van boven naar beneden :p
1 mooi gezicht
2 borsten
3 geen dikke buik/kont
4 benen
5 pofkut (klinkt hard maar zo noemen wij een vrouwen kruis dat heel erg naar voren staat)

Tip:
Groten borsten?==> geen heel sexy/korte kleren
Kleine.borsten?===> sexy/korte kleren
Ik heb hetzelfde probleem!
Ik ben net 13 en ik heb cup 75C ....
ik zelf val niet op zulke hele grote borsten maar ik ken er genoeg die dat wel doen dus maak je maar geen zorgen
Persoonlijk vind ik grote borsten heel geil :)
DD en E cup vind ik het geilst en zeker op langere meiden.
Als ik op jou school zat , zal ik wel op je vallen.
Lang met rondingen geweldig
Ik vind het wel aantrekkelijk, als je maar niet al te veel inkijk hebt, kleine borsten vallen ook wel in de smaak bij mij.

Tiete zijn tiete, je kan ze eventueel nog verkleinen als ze uit de groei zijn haha. 
Je hoeft je geen zorgen te maken, jongens vinden het mooi! Maar je moet ze niet te veel gaan showen, want dan krijg je al snel een "****" status (sorry voor het woord, maar nu weet je wel wat ik bedoel). Succes ermee, en bij jouw lichaam lijkt het me erg mooi staan!

xx

(oh ik zie nu dat ik wel erg laat reageer)
Wooow cup DD of E is wel erg groot voor een meisje van 14. Maarja, jij kan er natuurlijk niks aan doen maar ik heb nog nooit gehoord of gezien dat een meisje van 14 al cup E heeft.
Heey meid niks mis mee hoor de jongens zijn meestal op deze leeftijd erg puberraal en als je ooit een vriendje hebt dan gaat het hem vast om het innerlijk (mag ik hopen)
Hoi jongens, bedankt voor jullie reacties 🙂. Ik ben ondertussen 15 en heb nu cup 75F xd. Ik hoop echt dat ze niet veel groter meer worden want ik begin ook rugklachten te krijgen. Maarja, ik heb ondertussen een vriendje (hij is 18, dus het puberale gedoe over borsten is al iets minder volgens mij, ik weet niet precies hoe dat zit haha) maar die is er heel blij mee. Dat geeft me al wat meer zelfvertrouwen erover. Behalve het feit dat ik ze gewoon lelijk vind dan. Nouja in ieder geval bedankt iedereen die heeft gereageerd 🙂
Ik ben nu 15 en ben maar 1,61.... Heb bijna E, ik ben er heel onzeker over vooral omdat ik zo klein ben.... 
Je moet er niet onzeker over zijn, zelf kijk ik niet echt naar het uiterlijk van een meid, alleen naar het karakter en persoonlijkeheid + lengte (maar das omdat ik zelf lang ben)
Ja jongens willen meestal dikke tieten enzo maar snappen niet hoe vervelend het kan zijn, en ook niet hoe onzeker het sommige meisjes maakt....
of dan roepen ze ohhhh dikken tieten en dan voel je je echt heeeel onzeker...
En waar wordt je dan onzeker over
ja of ze wel goed genoeg zijn ofzo... je gaat dan snel heel onzeker denken, ja is moeilijk uit te leggen 
Wat van gevoel geeft het je, want het is nergens voor nodig.
Jij bent zoals jij bent. Laat die jongens toch roepen wat ze roepen willen.

Reageer