TE grote borsten? Wat vinden jongens hier van?

  • 17 September 2013
  • 30 reacties
  • 19863 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik maak me dus eigenlijk een beetje zorgen. Mijn borsten groeien de laatste tijd echt heel snel. De laatste keer dat ik meette was ik een DD, maar ik pas nu al niet meer in mijn bh. Ik heb nog niet goed gemeten, maar ik verwacht dat ik nu ondertussen al wel een E ben, of er in iedergevalerg dicht tegenaan zit. Nu heb ik bijvoorbeeld hier op het forum vaak jongens zien zeggen "haha als het maar niet groter dan DD of E is". En ja, ik denk dus, shit. Op deze leeftijd ben ik natuurlijk veel bezig met wat jongens van me vinden. Ik weet dat jongens meestal op grote borsten vallen enzo maar ik snap ook dat het uiteindelijk gewoon te groot is.
Nu is het ook nog eens zo dat ik nog maar 14 ben? En de kans is groot dat ik nog lang door blijf groeien. (In het algemeen door groeien, want dat heeft de dokter ooit verteld, of schoolarts ofzo) Maar ik ben dus best bang dat het door blijft gaan. Mijn vaders moeder had namelijk F ofzo, en het is duidelijk dat ik dit van haar heb. Ik ben dus bang dat als het zo doorgaat dat het dadelijk ook echt gewoon te veel van het goede is.
Maar eigenlijk zou ik me al een stuk beter voelen dat jongens dit dus wel leuk vinden ofzo? Dan hoef ik me daar tenminste geen zorgen over te maken xd. Of kan iemand me misschien nog advies geven over whatever hier mee te maken heeft? Alvast bedankt x

30 reacties

wij hebben een klas met jongens die zijn zoooo kinderachtig en die zeggen dan bv zovan ohh dikke tieten laat maar zien hoor. zulke dingen of bv je hempje mag ook wel uit is niet erg, juist wel lekker. 
ze komen ook echt aan je dus is ook niet heel erg fijn....  
maar ze maken soms ook wel is fotos als je in de klas zit van je tieten of kont en die sturen ze dan door.
dus ja dat maakt je wel onzeker.....
Ik ben nu 18 en heb cup G, maar groter worden ze gelukkig niet meer. Heb er wel nog veel last mee gehad qua mensen die denken dat het oke is om aan je te gaan zitten enzo maarja dat is dan maar zo, ben er ondertussen aan gewend.
Hey, ik ben nu 15 jaar en heb cup 75F, ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet kwa kleding en met de gym enzo, dus misschien heb je nog tips? ?
Ik wou dat ik een vriendin had met grote borsten?

Reageer