Vraag

Te dik

  • 13 January 2019
  • 6 reacties
  • 110 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii,

ik Vind mezelf al heel lang te dik en daardoor ga ik steeds minder eten. Op school eerste ik niks meer en het begint nu ook op te vallen bij m’n vrienden enzo. Ik weet alleen niet echt of ik hulp moet zoeken, want ik geef niet over en ook qua BMI ben ik gwn op gezond gewicht.

wat vinden jullie ervan??

6 reacties

Hey,

als je BMI prima is ben je zeker niet te dik!

Minder eten helpt niet om af te vallen. Doordat je minder eet gaat je lichaam de voedingstoffen die je wel binnenkrijg goed opslaan waardoor je niet afvalt. Maar als je daarna weer normaal gaat eten kom je aan omdat je lichaam dat dan allemaal opslaat.


Groetjes,
hey,

ten eerste. minder eten is echt niet iets dat meteen gaat helpen en is alleen maar slechter voor je lichaam.

daarnaast ben je gezond volgens het BMI, daardoor moet je niet bang te zijn om dik te zijn en gewoon weer normaal gaan eten.
als je echt onzeker ben dan kan je zeker proberen af te vallen, maar minder eten is niet de juiste oplossing, ik zou eerder alleen nog maar water drinken verplaats frisdranken, en gezonder eten verplaats minder, veel bewegen helpt ook. afvallen gebeurt ook niet in 2 weken dus die verwachten moet je ook niet hebben.

ik wens je super veel succes
Reputatie 1
Badge +2
heyy,
Ik snap je idee echt helemaal, maar het idee dat je te dik bent zit echt in je eigen hoofd! Probeer gw om gezond te eten, en niet al te veel te snoepen. Maar zolang jou gewicht niet te hoog is hoef je absoluut niet af te vallen. Als jij een keer zin hebt in een stuk chocolade of taart mag dat echt wel. En dit is iets waar ik je echt voor wil waarschuwen! Alsjeblieft, ga niet door met zo min mogelijk eten! Uit eigen ervaring weet ik dat het echt slecht voor je is en op een gegeven moment wordt je er echt ziek van. Ik heb zelf boulimia omdat ik te ver doorging met lijnen. Ook op dezelfde manier als jij, maar het is echt niet goed voor je! Als je te ver doorgaat kan het bijv zijn dat je niet meer ongesteld wordt, je haar wordt dunner, je hebt het de hele dag koud, je kan hartstoornissen krijgen, je bent de hele dag moe en valt flauw.
Dus alsjeblieft!! Denk echt na voordat je er te ver in gaat...
Goodluck! XXX
Ik vond mezelf ook te dik en dat was ik ook!

Ga sporten als je er echt mee zit, verlies geen gewicht maar eet veel eiwitten en sport die spieren er maar aan!
Niet alleen wordt je sterk maar ook krijg je een sexy lichaam en maak je je minder zorgen over je uiterlijk!

Ik doe het zelf ook, het werkt top, doe wat pushups als ik me verveel, wat pullups aan de trap als ik uit school kom enz enz

Ben niet bang dat je teveel spieren krijgt want dat is biologisch gezien niet mogelijk bij meiden!

veel succes
Door niet te eten word het niet beter. Als je je echt te dik voelt, zeker niet stoppen met eten maar moet je gewoon letten op je eten daarmee bedoel ik dat je in plaats van bv. choco een keer kaas eet op je boterham. Als je dus gewoon gezonder eet en een beetje sport (hoeft niet veel zijn, gewoon naar school fietsen ofzo is genoeg). Dan ga je zelf zien dat het vanzelf gaat. Ik truggelde namelijk ook met jou idee en bij mij heeft het geholpen. Voel je gewoon zeker over jezelf en zit lekker in je vel.

Groetjes ik
Veel succes!!!

Reageer