Te dik

  • 23 April 2018
  • 1 reactie
  • 127 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik ben een meisje van 16 jaar, 1,60 lang en ik weeg 81 kilo. Dat is 20- 25 kilo teveel. Ik voel mij enorm onzeker over mijn uiterlijk en niet alleen dat. Ik ben aan mijn limiet gekomen. Vroeger ben ik heel erg gepest over mijn postuur en grote borsten, waar ik mij tot heden nog steeds voor schaam. Mijn omgeving ( ouders, familie en schoonfamilie ) ondersteunen mij niet echt.

Ik krijg soms rot opmerkingen door de omgeving die ik heb. De enige die mij ondersteund is mijn vriend, we sporten samen en letten samen op onze voeding. Maar wanneer ik me rot voel, door opmerkingen of simpel weg omdat ik een rot dag heb, ga ik emotie eten. En dat is dus hartstikke slecht.
Ik ben van plan via de huisarts een diƫtiste in te schakelen die mij kan helpen met de juiste voeding.

Ik ben nu op een punt dat mijn onzekerheid over mijn lichaam alles belemmerd. Zowel mijn intieme leven als het normale leven. Na het eten kots ik het liefst alles eruit, maar ik weet na depressie en een angststoornis, dat ik ook liever geen eetprobleem erbij wil hebben.

Sorry voor al dit geklaag, maar ik ben het zo zat.

Groetjes Nightowl

1 reactie

In ieder geval een goede start en een goed plan.
Minus het willen kotsen...

Is jouw vriend zich ook bewust van het emotieeten en andere problemen die daarover gaan?

Reageer