Tatoo's en piercings wat voor meisjes?

  • 1 September 2019
  • 6 reacties
  • 266 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal, mijn vraag aan jullie is..
vinden jullie tattoo's aantrekkelijk bij meiden?

En wat vinden jullie van piercings op jonge leeftijd? daarmee bedoel ik dus 13-14 jaar waarbij je bijvoorbeeld een tongpiercing, navelpiercing of neuspiercing neemt. Hoe denken jullie erover? En zouden jullie ouders het accepteren?

6 reacties

hey

het maakt mij niks uit of iemand een piersing neemt.

bij sommige mensen staat het beter dan bij een ander. maar dat licht denk ik ook aan wat voor houding je hebt.

ik heb alleen niks met die piersing die in het midden stukje van je neus zit. dat vind ik gewoon niet netjes of zo. ik heb niks met die...

mijn ouders zouden het niet accepteren waardoor ik het bijna zou willen doen šŸ˜‚
alleen om ze dwars te zitten.

maar let wel op of het bij je toekomstige droom werk is toegestaan.

groetjes
blue
hey

ik vind als iemand zacht aardig is en "braaf" dat het niet zo aantrekkelijk

maar bij wat stoerdere meiden vind ik het wel mooi... zolang ze niet 100% tatoage woord. en ze wel een betekenis voor ze hebben.

groetjes
blue
Dat verschilt natuurlijk per persoon en iedereen vindt andere dingen leuk
Echter kan ik mij voorstellen dat de meeste mensen het niet zo super vinden als je er uit ziet als het achterste tafeltje van een klaslokaal.
Hey hoi,

Ik vind zelf als meisje dat piercingen aantrekkelijk zijn. Niet al te groot maar bijvoorbeeld op de foto vind ik wel leuk bij een meisje. Zelf zou ik graag een neus helix, double helix (oor) en upper lobe willen hebben. (alleen vinden mijn ouders dat niet leuk dus moet ik wachten tot ik zelf mag kiezen) tattoo's ben ik geen fan van. Klein is ok maar dames met hun armen vol met tattoo's, neh vind ik niet mooi. Dan denk ik meteen aan iemand die vet rebels is ofz. Maar dat is mijn mening.

xx Darlingyou
Voor mij zijn piercings niet echt aantrekkelijk... ook met tattoos overdrijf je best niet. Ik denk dat dit bij de meeste jongens wel zo is, maar het blijft je eigen keuze 😉 zorg dat je later geen spijt hebt van je keuzes 🙂
Heyo,

Ik vind piercings zelf niet mooi of aantrekkelijk. Zoals Blue zei staat het wel mooi bij mensen die stoerder zijn. Maar het blijft natuurlijk de keuze van diegene zelf.

Over tatoeages. Ik heb er zelf 1 nu. Maar dat is er een met betekenis. En dat vindt ik dan wel mooi bij een ander. Ook bij meisjes dus. Alleen er zijn jongens en meisjes die zowat hun hele lichaam tatoeƫren, dat vind ik dan weer niks.

See ya!
Spookyzx.

Reageer