Vraag

string

  • 17 August 2020
  • 4 reacties
  • 419 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Ik heb dus vandaag voor het eerst een string gekocht maar nu heb ik toch 2 vragen. (Het is wel gwn zo'n katoenen string)

-Ben ik niet te jong voor een string? (ik ben 13)

-En hoe vertel ik dit aan mijn moeder? Want die string moet toch ooit in de was

Hopelijk kunnen jullie mij helpen xxx


4 reacties

Te jong voor een string zul je zeker niet zijn.
Draag vooral wat jij fijn vindt.
Het is gewoon ondergoed, wat niet zo heel spannend is.
 

De kwestie met jouw moeder is iets minder makkelijk op te lossen, omdat wij jouw moeder natuurlijk niet kennen.
Je zou het er met haar over kunnen hebben, maar ik vraag mij af of dat nodig zal zijn.
Je kunt het namelijk ook in de was doen zonder er iets over te zeggen.
Zij zal toch ook allerlei ondergoed hebben, dus misschien vindt zij het helemaal niet zo vreemd.
Zoals ik al aangaf is het erg lastig om deze te beantwoorden, maar het kan ook liggen aan mijn gebrek aan ervaring.

Wat MensPersoon al zegt, het is niks geks.

Maar je zou bijvoorbeeld kunnen zeggen dat je ze hebt gekocht om ondergoedlijntjes door je kleding heen te voorkomen.

Reputatie 4
Badge +3

dankjulliewel xx

 

Ik heb dus vandaag voor het eerst een string gekocht maar nu heb ik toch 2 vragen. (Het is wel gwn zo'n katoenen string)

-Ben ik niet te jong voor een string? (ik ben 13)

-En hoe vertel ik dit aan mijn moeder? Want die string moet toch ooit in de was

Hopelijk kunnen jullie mij helpen xxx

nee mijn zus had ook haar eerste op 13

ik zou zeggen bv. als je haar voor dat ze haar gaat wassen en ze een bh en string pakt uit haar lade vraag dan zou je mij een string laten dragen als ze ja zegt vraag dan of ze 1 kan kopen voor jou. meestal zou ze dat wel begrijpen en 1 kopen voor jou. En als ze hem vind in de was zeg dan dat je hem had genomen van haar uit de onderste gedeelte van de la

Reageer