Vraag

Striemen (stretchmarks)

  • 26 April 2018
  • 5 reacties
  • 163 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik heb sinds een tijdje last van striemen en dan vooral rond m’n kont en m’n bovenbenen, en ik begin me er heel erg voor te schamen, want ik heb er heel erg veel. Dus mijn vraag is; zijn er meer mensen met dit? En moet ik me er eigenlijk wel voor schamen?

5 reacties

Er zijn naar Mijn kennis echt een hele boel mensen (vooral meisjes) met stretchmarks
Je hoeft je er dus niet voor te schamen
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Er zijn inderdaad een hele boel meisjes die stretchmarks hebben.
Daarnaast hoef je je er echt niet voor te schamen. Niemand zal er iets negatiefs over zeggen en als iemand dit wel doen, gewoon van je af laten glijden.
Hoi,

Er zijn inderdaad heel veel mensen met stretchmarks. Je bent dus zeker niet de enige!

Ook al zou je wel de enige zijn, dan hoef je je daar nog steeds niet voor te schamen hoor! Het is toch jouw lichaam en daar is toch niks geks aan? Dat vind ik in ieder geval niet!

Strechmarks geven alleen maar aan dat het daar (wat sneller) groeit en dat is helemaal niet erg en laat alleen maar zien dat jouw lichaam zijn werk doet in de puberteit.

Gr. Pin
Heel erg bedankt voor alle reacties! Ik had eigenlijk dat rond m’n kont beter weg kunnen laten, want dat is toch prive haha
Ah joh, je bent hier toch anoniem! 🙂

Reageer