Stijve penis

  • 16 May 2018
  • 5 reacties
  • 395 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Is het raar dat ik bijna elke ochtend wakker word met een stijve penis en het lijkt alsof ik in mijn bed geplast heb?

5 reacties

Hoi!

Ik spreek niet uit ervaring, maar voor zover ik weet zijn ochtenderecties normaal. De vlek op je lakens kan een natte droom geweest zijn. Dat wil zeggen dat je een zaadlozing in je slaap hebt gehad.

Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken en hoort dit bij de ontwikkeling van je lichaam.

Op deze site kan je nuttige info vinden: https://www.sense.info/ontdek-je-lichaam/jongenslichaam/puberteit/je-lichaam

Groetjes
x
Dit is niet raar, ik heb dit zelf ook. Na een tijdje wen je eraan en gaat alles weer gewoon hoe het eerst ging
Reputatie 2
Badge +9
Dit hebben meerdere jongens op z'n leeftijd. Het hoort bij de puberteit dus het is heel gewoon!

Gr: Mr.S
Badge +5
Ik begreep dat veel jongens 's morgens een erectie hebben, omdat die er voor zorgt dat je dan niet kunt plassen (zodat je lichaam dus niet kan plassen als je slaapt).

Mijn bestfried-with-benefits gaat dan uit bed en eerst plassen en komt daarna met een slappe piemel terug in bed.
Is normaal,en zelfs heel gezond denk ik.

Reageer