Is niet veel bijzonders, gewoon:
piemel uit je broek
plassen
klaar
(Trek alleen niet je broek naar beneden, wij hoeven je billen niet te zien ;))
Hoi hoi!
Staand plassen is niet mijn favoriete onderdeel, maar ik doe het zelf meestal als de wc bril niet zo hygiënisch is. Als er een pisbak is, kan het makkelijk zijn bij op een normaal toilet staan.
Ik zou zeggen, goed richten en goed uit laten druppelen. Wat vindt je precies lastig @Anoniem_naamzegikniet
Het lijkt me best simpel, maar dat is voor iedereen weer anders. Je gaat naar de wc je haalt je pik uit je broek en je gaat pissen. Goed vasthouden natuurlijk en ik doe zelf me voorhuid een beetje naar achteren omdat het anders alle kanten op schiet. Ook dat verschilt weer per jongen. Wat je ook kan doen is onder de douche oefenen of ergens buiten. Dan maakt het niet uit waar je naar toe richt. Wel op een plek waar niemand er last van heeft natuurlijk
@Anoniemp2010 hoi ik vind het beetje lastig hoe want in natuur lukt wel maar bij zo’n staan wc ding daar lukt niet echt omdat ik niet echt weet hoe ik moet staan enz
@Anoniemp2010 hoi ik vind het beetje lastig hoe want in natuur lukt wel maar bij zo’n staan wc ding daar lukt niet echt omdat ik niet echt weet hoe ik moet staan enz
@Anoniem_naamzegikniet probeer zo dicht mogelijk bij de WC te staan en trek de voorkant wat van je broek wat naar beneden, niet de achterkant zoals @jngenvndebuuurt al zei ;)
Ik zou hem wel vasthouden en goed richten. Probeer gewoon recht te staan en niet op je tenen want dan wankel je een beetje.. Nogmaals, goed uit laten druppelen anders heb je nog steeds een natte (onder)broek..
Ik vind het lastig uit te leggen want ik heb er zelf nooit problemen mee gehad. Heb wel moeten wennen, maar ik oefende veel thuis, waar je het nog schoon kan maken zonder dat je misschien raar aan wordt gekeken..
Succes!!