Vraag

sportschool?

  • 6 July 2021
  • 2 reacties
  • 106 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heeee! 

Ik ben een meisje van 13 jaar. Ik ben best wel onzeker dus ik wil graag afvallen. Hiervoor zou ik best graag naar een sportschool willen gaan. Alleen weet ik echt niet hoe ik dit aan m'n ouders moet vragen. Hebben jullie misschien tips? 


2 reacties

Hoi Potato

ik zou het in een brief schrijven tegen je ouders en dan neer leggen wanneer jij na school gaat of ergens anders heen je kan ook even met de kindertelefoon chatten of bellen voor tips ik ben zelf in opleiding tot verpleegkundige dus ik weet wel wat ik zeg 

groetjes van mij

Hey!

Wat @marik zei over die brief vind ik een goeie mocht je het spannend vinden om te vragen. Maar ik weet niet in hoeverre jij het lastig vind want als je het gewoon met ze durft te bespreken hoef je het niet onnodig ingewikkeld te maken. Hoe meer je ermee bezig gaat HOE je het moet vragen hoe zenuwachtiger je wordt. Ik zou het, als je dat kan, gewoon eens aan ze vragen, aan de keukentafel of waar dan ook in huis. Ik denk dat ze dit wel goed zullen vinden en anders kan je uitleggen waarom het belangrijk voor je is.

Succes!

Lucas 

Reageer