Vraag

spieren te kort

  • 15 July 2018
  • 3 reacties
  • 112 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Me spieren zijn 2mm te kort het doet fucking pijn wat kan ik doen dat het minder pijn doet

3 reacties

Hoi

Je spieren zijn twee mm te kort. Heeft een arts dit bij je vastgesteld? Je huisdokter zou je advies kunnen geven hoe je hiermee om kan gaan. Misschien bestaan er oefeningen die je kan doen. Ga niet op internet vanalles opzoeken, want verkeerde oefeningen kunnen de pijn verergeren.

Misschien heb je last van groeipijnen. Dat is normaal in de puberteit, maar fijn is het niet. Ook hier kan je huisarts je adviseren.

Groetjes
x
Daarvoor moet je bij een arts zijn.

(https://www.hagaziekenhuis.nl/a-tm-z/behandelingen/verlengen-van-de-kuitspier.aspx)
Ookal gaat het hier over de kuitspier, ik neem aan dat er in jouw geval ook rekoefeningen worden gegeven.
Misschien zijn er ook van de braclets of dergelijke dingen die ze daar noemen.
Hoi,

De spieren in mijn knie zijn tekort, omdat ik ooit te snel gegroeid ben. Toen zijn mijn botten te snel gegroeid. Mijn spieren konden dat niet bijhouden, dus die bleven te kort. Daarom trekken ze aan een pees net onder mijn knie. Als ik 5 meter ren zonder braces heb ik al een week last.

Ik heb fysiotherapie hiervoor gehad waarbij ik oefeningen meekreeg die mijn spieren gingen oprekken. Het heeft geholpen, maar ik kom er pas vanaf als ik uitgegroeid ben en ik groei nog een (erg) klein beetje.

Zo kon ik vroeger nooit met mijn hak mijn kont aanraken, nu wel omdat mijn spieren langer zijn.

Moraal van het verhaal:
Via je huisarts kun je naar een fysiotherapeut die jou kan helpen met het oprekken. Zelf niet forceren en luisteren naar de pijn.

Gr. Pin

Reageer