Vraag

Snijwonden verbergen

  • 15 November 2022
  • 6 reacties
  • 90 Bekeken

Badge

Hallo, 

Ik snij mijzelf al een tijdje en wil graag weten hoe ik de littekens het beste kan verbergen. Vooral ook voor bij de gymles. We hebben een schoolshirt met korte mouwen dus daar kan ik niks aan veranderen. 
Dit waren mijn vragen, fijne dag nog 

Groetjes


6 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Heyy,

Vervelend om te horen zeg!

Ik heb wel een paar tips hoor!

  1. Doe er iets van mascara, of schmink ofzo overheen.
  2. Doe lange mouwen aan, of een vestje tijdens de GYM les en zeg dat je het koud hebt
  3. Zeg gewoon dat je je ergens aan hebt gesneden tijdens een val ofz. (Licht er wel aan hoeveel wonden je hebt)
  4. zeg dat je schoolshirt in de was is en doe een ander shirt met lange mouwen aan.
  5. Vertel je docent wat er aan de hand is, en waarom je een ander shirt draagt!

 

Voor eventuele hulp kun je natuurlijk ook:

Chat (kindertelefoon.nl)     vraaghetdepolitie.nl        Chatten | 113 Zelfmoordpreventie

 

Als je andere tips wilt, of er nog over wilt praten. Zeg het dan vooral!

 

Groetjes,

Lucky Luke

Reputatie 3
Badge +2

Laat even weten of je er iets mee kunt!!

Groetjes,

Je maat, Lucky Luke

Reputatie 7
Badge +7

Zou je misschien van je school een shirt met lange mouwen onder je schoolshirt mogen dragen?

Reputatie 4
Badge +1

Hoi, als je je schoolshirt over een lange mouwen shirt onder je schoolshirt doet mag dat wel denk ik. Een jongen in mijn klas doet dat ook weleens en is er nog nooit op aangesproken.

Groetjes

Badge

Hoi lucky Luke, 

heel erg bedankt voor je reactie en ik ga het zeker gebruiken.💙💙💙

Groetjes

het beste is om te zeggen waarom je snijd ik deed dat ook een paar weken geleden maar ben gestopt omdat ik open kwam het is ENORM LASTIG maar helpt echt. Bij mij komt het omdat ik depressief was. en bij jou?

Hallo, 

Ik snij mijzelf al een tijdje en wil graag weten hoe ik de littekens het beste kan verbergen. Vooral ook voor bij de gymles. We hebben een schoolshirt met korte mouwen dus daar kan ik niks aan veranderen. 
Dit waren mijn vragen, fijne dag nog 

Groetjes

 

Reageer