snijden

  • 27 August 2012
  • 11 reacties
  • 2286 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo allemaal,,


ik zit met een groot probleem: sinds een paar dagen snij ik mezelf. ik heb geen idee waarom.
niet tot bloedends toe, maar vele krassen. niet op m'n pols
hebben jullie misschien tips, hoe ik kan stoppen?
niemand weet het.
help me alsjeblieft.

11 reacties

Elke keer als je een mesje pakt, of waarmee je jezelf ook pijn doet, bedenk dan dat het niet goed is. Bedenk alle angst die je zou hebben om ze te verstoppen voor mensen, de leugens die je zou moeten verzinnen. Bedenk dat je dit niet écht wil, en zorg dat je bij andere mensen in de buurt bent als je de drang krijgt je te beschadigen.

Ik kon stoppen omdat ik mezelf niet meer wou verstoppen, en omdat een vriend van me het oneerlijk vond als ik wel sneed terwijl ik hem zei dat hij het niet moest doen omdat hij zo zijn leven kapot maakt.

STOP ermee nu het nog kan, op ten duur wordt het een verslaving en gaat het echt een probleem worden en komen er ook nog meer problemen bij, alsjeblieft wees sterk en probeer er zo snel mogelijk mee te stoppen.
heel erg bedankt, ik ga je tips zeker gebruiken!
ik teken nu ook een klein vlindertje op m'n arm waar ik normaal snij, dat helpt gek genoeg ook heel goed!
xxxx
Ik geloof eigenlijk niet dat je uit het niks gaat snijden, maar ik weet wel dat het fout is. Zorg er dus voor dat je ermee stopt, voordat het te laat is en het een verslaving wordt. 

Dus mijn vraag aan jou, waarom heb je het geprobeerd?
Ik weet het echt niet, ik was nieuwschierig. in het begin weet je nooit waarom je snijdt.  ik heb t inmiddels aan m'n ouders verteld en ik heb nu hulp. ben dr wel blij mee.x
heejj,

het is goed dat je het tegen je ouders hebt verteld en hulp krijgt.
eens dat je bent begonnne is het heel moeilijk om te stoppen,
ik wens je nog heel veel succes en sterkte!!

xx
Suc6 nog
- onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon.-

ik zo heel snel hulp zoeken bij je ouders voor je geen controle meer heb

Reageer