Vraag

Slaapkleding

  • 1 October 2017
  • 19 reacties
  • 1027 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi, ik had een vraag,
Wat dragen jullie tijdens het slapen?
Ik was nieuwsgierig omdat ik eigenlijk wil weten wat voor jullie normaal is. Ik heb namelijk wel is gehoord dat mensen naakt slapen doen jullie dat bijvoorbeeld?

Laat weten wat jij draagt als je gaat slapen! XxMeisje_321

19 reacties

Hoi,

Ik draag altijd een pyjama. Zomers worden dat dan korte mouwen en alleen onderbroek. In de winter lange broek en lange mouwen. Zit hartstikke lekker.
Gr. Pin
Ik slaap meestal in mij onderbroek en als het koud is een gewone pyjama.
Ik draag altijd een pyjama zomer in hempje en broekje korte dan en winters lange mouw met lange broek haha vind ik gewoon heel erg lekker en veilig voor mezelf
Hoi!

Ik draag vaak een combinatie van pyjama's en oude sportkleding. Pyjamashortjes in de zomer, pyjamabroeken in de winter, oude topjes in de zomer, oude T-shirts met lange mouwen in de winter. Vaak wordt oude kleding bij mij een pyjama :D

Groetjes
x
Ik draag in de zomer gewoon een hemd en een onderbroek, soms als ik net ging hard sporten of heel warm had gwn onderbroek en sportbh/topje
En in de winter eigenlijk hetzelfde maar dan soms met een oude hoodie ?? en 2 dekens
Meestal slaap ik naakt. Dat voelt aan mijn penis ook het lekkerst.
In de winter, pas als het koud is, een pyjama of heel soms een sportbroekje. (dat vind ik zelf wel geil)
Als ik samen met een meisje of jongen slaap, dan is het naakt!
Hi XxMeisje_321,

Ik slaap gewoon in mijn blootje, net als mijn twinbroer. Dat doen we al een paar jaar. Als we ergens blijven logeren bij iemand op de kamer vragen we of die er een probleem mee heeft en als ze dat hebben, houden we onze boxer wel aan voor een keertje. Maar meeste vrienden hebben er geen probleem mee, ook niet als er iemand bij ons blijft slapen. Het voelt gewoon lekker als je niks aan hebt. Alleen als het ergens echt koud is, bijv. in een tent ofzo, dan trek ik wel eens een t-shirtje aan en verder niks.

Groetjes,
M&M’s
Ik heb niet echt een pyjama, maar ik draag gewoon een joggingbroek en een shirtje. Ik slaap in ieder geval nooit naakt, mij lijkt dat echt heel onprettig voelen.
Een rituals pyjama en happy socks als het koud is. En naakt als het heel warm is gr anno boy
Meestal gewoon in ondergoed en in de winter soms een (lange) pyjama
Winter een pyjama met langen mouwen en lange broek zonder onderbroek en in de zomer in onderbroek of zomer pyjama ik slaap meestal in de winter zonsder onderbroek omdat ik dat fijn vind voelen
Hi, ik had een vraag,
Wat dragen jullie tijdens het slapen?
Ik was nieuwsgierig omdat ik eigenlijk wil weten wat voor jullie normaal is. Ik heb namelijk wel is gehoord dat mensen naakt slapen doen jullie dat bijvoorbeeld?

Laat weten wat jij draagt als je gaat slapen! XxMeisje_321

heel eerlijk.. Meestal of naakt of in een onderbroek natuurlijk, als ik bij vriendinnen ga slapen zeg k altijd eerlik dat ik stik ik een pjama en ze vinden het niet erg als ik dan in mijn ondergoed slaap
een sport bh met een voetbal broekje dat is mijn slaapkleding
Meestal in de zomer een pyjama met kortr mouwen of zonder t-shirt in de winter lange mouwen lange broek soms met ik doe nooit sokken aan in bed. Ik slaap nooit naakt omdat ik dan steeds heel geil word ga dan snel mastruberen
Altijd onderbroek en als het warm is naakt
een onderbroek en als het heel warm is niks🤣 ik kan echt niet met kleding slapen dat gaat dan helemaal om je benen heen wringen enz blegh🤣
Ik draag altijd een pyjama of oversized shirt, als het echt te heet is houd ik alleen mijn onderbroek aan.
Ik draag meestal gewoon ondergoed en als het echt koud is een shirt/trui en (lange) broek.
Naakt alleen sportbroekje wel zonder onderbroek als ik thuis kom van school doe ik meteen schoenen sokken uit en sportbroekje aan

Reageer