Sixpack bij Meisjes

• 28 december 2016
  • 6 reacties
  • 812 Bekeken

Haaii mensen,

Ikzelf ben een jongen (14) maar ik vind het heel mooi als een meisje gespierd is en dus een sixpack heeft. Is dit raar?
Ik zoek vaak plaatjes op van fitness modellen en vrouwen die atletiek doen. Ik merk wel dat er weinig meiden zijn die een sixpack hebben of willen, ben ik misschien veeleisend als ik een vriendin met een sixpack zou willen? en wat vinden jullie van gespierde meisjes (jongens)? of zouden jullie zelf een sixpack willen trainen of hebben er al een (meisjes)? Alvast bedankt voor de reacties! :)

Grtz Kokos

6 reacties

Heeyy, ik vind sixpaxs bij vrouwen ook mooi. Alleen kan je als vrouw bijna geen sixpack krijgen. Zelfs als je elke dag traint lukt het de meeste vrouwen niet. Dus ik denk dat je iets te veeleisend bent.
Ik vind sixpacks sowieso niet per sé aantrekkelijk, maar wel mooi als iemand er een heeft, zowel bij de vrouwen als bij mannen.

Het is niet raar dat je dit mooi vind. Iedereen heeft wel iets dat ie mooi vind, toch? Dit vind ik geen uitzondering.

Hermione
Heei kokos,

Nee het is helemaal niet raar dat je een gepierd meisje mooi vindt, meisjes vinden toch ook een gepierde jongen mooi?
Als je een vriendin wil dan zou ik niet op het uiterlijk letten. Sommige fitnessen wel, sommige niet. Een vrouw die geen sixpack kan krijgen vind ik een beetje onzin, een vrouw kan best een sixpack krijgen. Ik vind een gespierd iemand wel mooi, maar ik vind het karakter van die persoon belangrijker. Of ik een sixpack heb... ehmm nou niet zo als op die foto 😉 een beetje, ik fitness wel 🙂.

Groetjes X
Ik val zelf ook op meisjes met een sixpack en daarom heeft mijn vriendin er ook 1 Ik ken maar een paar meiden met sixpacks maar het is best normaal hoor
Reputatie 7
Badge +17
Het kan mooi zijn, maar het hoeft niet per se van mij.
Als ik een vriendin zou willen, dan is waarschijnlijk het karakter het belangrijkste.
Bedankt voor de reacties! Fijn om begrip te krijgen en jullie mening te lezen

Reageer