Vraag

sixpack (aantrekkelijk en nodig of anders)

  • 18 January 2020
  • 3 reacties
  • 153 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

 sixpack (aantrekkelijk en nodig of anders)  (en ik wil opzich ook wel alleen heb al een bmi van 18,6 allen krijg ik dan niet ondergewicht

wil wel enigzins een mening van zowel jongens als meiden 


3 reacties

Heyo,

Ik begrijp niet helemaal wat je precies bedoeld met de titel van je topic?

" Sixpack aantrekkelijk en nodig of anders"  

Of anders wat? En Nodig? Waarom zou een sixpack nodig moeten zijn? 

Ik als jongen vindt andere jongens met gewoon een strak lichaam veel mooier dan een jongen met een sixpack. Een sixpack is wel tof, maar voegt in mijn ogen niet veel toe.  Ik denk dat meisjes het wel mooi zullen vinden als je een sixpack hebt, maar of je nou een sixpack hebt of een gewone strak lichaam, maakt volgens mij niks uit.

Je zou gewoon extra je buikspieren kunne trainen,  en proteïnen shakes nemen om zo een sixpack te kweken. 

Door goed op je eten te letten, en veel te trainen zul je binnen enkele weken of maanden een sixpack krijgen,  zonder dat je afvalt. 

 

See ya!

Spookyzx. 

Hey, net zoals spookyzx snap ik niet helemaal wat je bedoelt. Bedoel je gewoon te vragen of een sixpack aantrekkelijk is? Ik ga er even vanuit van wel.

Ik (meisje) vind het persoonlijk wel aantrekkelijk. Het moet alleen niet héél erg gespierd zijn, zoals je vaak ziet bij van die bodybuilders enzo. Een beetje spieren vind ik mooi. Gewoon dat je buik net niet 'plat' is, maar een beetje getraind.

Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel! 

Xx 

 

 

 

 

hey 

 

ik vind het (als trans jongen) zelf totaal niet nodig als iemand een gespierd lichaam heeft. een beetje getraint oke maar ik vind dat het uiterlijk niet meetelt. het gaat om je innerlijke. als iemand op je lichaam valt dan is het het niet waard om samen met die gene samen te zijn. 

 

groetjes blue 

Reageer