Vraag

Selfharm cuts verdwijnen

  • 17 June 2021
  • 1 reactie
  • 64 Bekeken

Badge

Hoi,

3 weken geleden heb ik helaas weer selfharm gedaan. En het is nu al Juni en ik wil graag dat mijn wonden verdwijnen. Ik wil geen lange mouwen dragen omdat ik het niet aankan met het weer. Ik weet ook niet of het littekens zijn toen ik het deed bloedde het niet drie weken later zijn het gewoon rode strepen. Ik gebruik vaseline maar geen idee of dat nog werkt. Iemand tips hoe het verdwijnt?


1 reactie

Heyy

 

Snijwonden verdwijnen niet zomaar die moeten namelijk helen en er is een kans dat het littekens worden. Je kan de wonden verbergen door middel van het dragen van pleisters. Je kan ook armbandjes dragen of een horloge en je kan kijken of je make-up kan gebruiken om de wonden te verbergen.
 

Verder heb je misschien iets aan dit artikel van WikiHow. Daar staan wel wat tips die je kan gebruiken om je snijwonden te verbergen.

 

Als je denkt dat je jezelf weer wilt snijden kan je misschien kijken of je een alternatief kan vinden.. Iets wat je kan doen ipv het snijden. In dit topic hieronder van xLotx staan veel alternatieven tegen zelfbeschadiging misschien staat daar iets tussen wat je kan doen als je weer drang krijgt om te snijden.

 

Groetjes van mij!

Reageer