Vraag

Schooldokter Belgie

  • 10 August 2017
  • 19 reacties
  • 17695 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,,
Ik zit iets met een vraag of dat ook zo gaat in Nederland. Ik zit op een internaat landbouwschool 3de jaars in België. Er zitten alleen maar jongens geen meisjes jammer.
Ik heb in januari een medische onderzoek gehad voor de groep 14/15 jaar. Het is echt verplicht in België. In België gaat dat iets verder. Daar meten ze ook hoe groot de balletjes zijn gegroeid.








De dokter voelt met een hand aan je balletjes en vergelijkt dat met een soort van kralenketting. Zo zien ze of de ontwikkeling goed verloopt.
Ik wist dat wel wat dat zeiden oudere vrienden van mij. Na een vragenlijst ingevuld te hebben moest ik een douche nemen en wachten in een voorkamertje . Daar zaten 2 jongens voor mij ook in hun boxer alleen. Het was een Franstalige jongere arts kon dat goed horen sprak wel Nederlands. Ik moest nog wat vragen extra beantwoorden eerst. Bij sommige schaamde me ik wel. Hoe groot mijn penis in erectie was of ik dat kon in schatten. Ik zei eerlijk heb ik na gemeten 20 cm. Zei hij weer heb je wel dat goed gedaan jongen is best een flink formaat. En hoe lang ie slap is ik zei 11 cm. En of ik aan zelfbevrediging doet.. ik zei ja. En of ik sperma had en hoeveel ik klaarkomt in de week.. ik zei ja 5x of zo. Ik had een rood gezicht en was aan het zweten van die intieme vraagje. Hij zag dat en zei doe gewoon relax ik doe je niks.. je hebt het warm hé. In dat geval lijkt mij beter dat je naakt voor me staat boxer uit.

Ik was nu bloot en hij keek echt rechtsom mijn kruis. Zei ie.. je hebt niet opgeschept je zaakje tussen je benen is erg goed ontwikkeld. Na mijn ogen , oren , rug, gewicht en lengte gecheckt te hebben kwam de geslachtsdeel. Het was net of hij op mij geilt misschien is ie homo weet niet.

Ik moest op een tafel met mijn rug erop liggen en mijn benen wijd gespreid in de been steunen. Ik had mijn ogen dicht vond ik maar genant en eng allemaal .Zei ie kijk maar jongen naar mijn handen wat ik ga je nu intiem onderzoeken.
Hij had latex witte handschoenen aangetrokken en zat aan mijn balzak te voelen en te kneden. Hij was dus mijn testikels aan het opmeten. Hij zei iets dat het volume 6 cm lang en 3.5 cm doorsnede . En alweer die opmerking waar ik begon te zweten..Echt dikke zaadballen van een man heb jij al komt niet vaak voor wist je dat? Ik zei nee wel dat ik best veel sperma spuit. Hij weer.. ik geloof je je bent eerlijk. En toen moest mijn voorhuid gecheckt worden. Ik ga die nu terugtrekken of dat makkelijk gaat. Ik wist dat die strak zat om mijn eikel en de schoolarts zei.. Oei dat gaat niet makkelijk. Hij zei met wat druk ga ik je voorhuid losser maken. Hij was echt zo aan mijn eikel zitten duwen en trekken.. yes een erectie had ik snel. Lachte die met een grijns daar hebben wel meer puber jongens last van. Maar nu kan ik beter je voorhuid soepel maken. Het voelde echt of hij mij aan het aftrekken was.
Kreeg alweer een opmerking van dat als je hele grote penis hebt stijf dat de voorhuid vaak te strak zit vanwege de grote eikel. Bloos bloos..
Na 5 minuutjes oprekken van de voorhuid hij deed dat echt ruw.. kon ik niet langer . Ik zei stop ik hou het niet vol.. hij weer wat bedoel je.. Ik wou zeggen ik ga spuiten maar durfde niet. Hij zei weer.. stel je niet aan je voorhuid is nu al wijder het gaat makkelijker over je eikel. Nog een minuutje en hij begon hard heen en weer te trekken. Echt niet normaal want het deed best pijn. Ergens maakte hij een ruk beweging waar ik een zaadlozing van kreeg. Kreeg ik een lullig opmerking terug dat dit zeker niet de bedoeling was Dat hij daar niet van gediend was . Hij zat te vloeken met in het Frans merde . Keek ie me kwaad aan in het gezicht en zei dat het voorhuid oprekken niet bedoeld was om opgewonden van te raken. Ik was een vieze jongen die zijn handen en tafel vies had gemaakt. Als ik met iemand durft te praten wat er gebeurt is dan wordt ik van school verwijderd. Hij had dit nog nooit meegemaakt. Hij nam me mee naar de douche om de hoek van de wachtkamer. Gelukkig zat er niemand. Hij zei dat hij nu ook vies was en we gaan samen douchen. Ik voelde me nu echt aangeraakt=aangerand... hij zat met zeep mijn piemel in te wrijven . En hij was zichzelf aan het wassen en ik moest toekijken. Na we klaar waren liepen we met handdoek terug in zijn kantoor.
Kreeg weer te horen..zwijgen wat er gebeurt was het was mijn schuld . Anders zorgde hij dat ik van de internaat wordt getrapt ...
Best heftig voor mij want ik kon er niks aan doen.
Moet ie maar niet zo lang aan mijn penis en voorhuid spelen.

Moet ik effe kwijt niemand weet het. Wat vinden jullie dan ben ik fout of hij ook een beetje schuld als arts?

19 reacties

Hoi!

Die arts is serieus te ver gegaan. Jij hebt helemaal niets verkeerd gedaan en je hebt alle recht om naar de schoolleiding te stappen. Je meldt dit best. Deze arts verdient het niet om arts te zijn, misschien valt hij nog andere jongens lastig.

Je kunt dit aan het CLB vertellen. Het CLB heeft zwijgplicht en kunnen dit heel discreet oplossen. Je kunt met ze praten of ze een mail sturen.

Als je dit niet alleen wilt doen, kun je het aan een vriend vertellen, iemand die je vertrouwt. Misschien heeft hij hetzelfde meegemaakt en kunnen jullie samen naar het CLB stappen. Een goede vriend zal je vast begrijpen.

Nogmaals, jij hebt niets verkeerd gedaan, het is de arts die heel, heel erg in de fout is gegaan. Blijf hier alsjeblieft niet alleen mee zitten, de kans is groot dat die arts nog andere jongens lastiggevallen heeft.

Groetjes
x
Hey meisje super dat je het leest en me helpt. In België wordt de intieme delen bij jongens altijd gecheckt. Toen ik 11 jaar was zat ik op de 5 leerjaar gebeurde dat ook zo. Maar had ik nog een kleinere piemel, balletjes en geen sperma. Het was toen ook een vrouw die mijn voorhuid een paar keer naar achter schoof.

Toen ik 13 jaar was weer gecheckt voor het CLB. Dit keer was het een oudere mannelijke schoolarts. Ik zat nu wel in de puberteit.. had schaamhaar gekregen en mijn piemel was in 2 jaar flink gegroeid.. was 8 cm slap en 15 cm stijf. Er kwam nu wel sperma sinds een paar maanden uit. Dus was dat best eng mijn veranderde body en dan verplicht naakt. Die arts zei dat mijn voorhuid iets strakjes was en dat hij in het medisch rapport zette. Als ik dan in het 3de jaar last nog had ik besneden beter moest worden.

Ik weet zeker dat die jonge Franse arts dat gelezen had dat ik als 13 jarige last had van mijn voorhuid.
Bij de medische vragen had hij mij gevraagd of ik bij het wassen de voorhuid over de slappe piemel de eikel makkelijk kon wassen.
En dan hoe het is als ik een erectie had bij het masturberen of de eikel bloot kwam. Ik ben snel verlegen en zei gaat wel. Zei ie we zullen dat wel merken als je naakt bent. En anders probeer ik het met wat glijmiddel en kracht jouw voorhuid wijder te maken. Kan zijn woorden goed onthouden. Dan hoef ik geen besnijdenis te doen.
Ik moet zeggen de schoolarts heeft mijn voorhuid nu veel ruimer gemaakt. Ik durft dat niet zelf zo hard met volle kracht.. het bloedde wel een beetje aders huid waren opengegaan. Hij zei dat we beter uit hygiëne moeten douchen. Hij had mijn eikel ongerept met een antibacterieel zeep.

Toen we uit de douche waren en in zijn kantoor waren. heeft hij een drukverband overgedaan. Moest die 3 dagen laten zitten. Hij zei dat hij me wou helpen om zo een pijnlijke besnijdenis te vermijden. Maar dat het zijn schuld niet was dat ik opgewonden raakte en een zaadlozing kreeg. Ik moet eerlijk zijn en jou meisje zeggen ..dat zijn grote handen mijn penis zo grof bewerkte dat ik sexueel gestimuleerd werd . Terwijl de arts zij dat hij een medische penis massage doet om de voorhuid ruimer te maken. Maar het voelde lekker aan ondanks de pijn aan mijn voorhuid.

Misschien bedoelde hij het goed.. ik was ook geil voordat ik bij die arts kwam. Had me nog niet afgerukt dus daar ligt het aan van dat klaar komen. Ook mijn schuld een beetje. Weet niet hoor. Mijn vrienden zeggen dat het ook bij hun zo gaat. Alleen hun voorhuid daar was niks mee.
Hoi,
Jij hebt niks fout gedaan! Je kan er niks aan doen dat je ging spuiten. Je hoeft dit ook echt niet voor je te houden. Het is niet jouw schuld. Denk maar logisch na. De enige reden dat hij dreigt, is omdat er iets voor hem te verliezen valt. Waarom zou hij anders dreigen? HIJ heeft dus iets fout gedaan, niet jij. Je hebt alle recht dit te melden!
Gr. Pin
Hoi!

Die dokter heeft jou misbruikt. Jij moest kijken toen hij zich aan het wassen was, dat kan echt niet! Hij mag dat niet doen! Het heeft ook helemaal geen medisch nut, snap je? Het is seksueel misbruik van een minderjarige. Nogmaals, jij hebt niets, maar dan ook niets verkeerds gedaan. Hebben jouw vrienden ook met die arts moeten douchen? Ik denk echt dat je dit aan de leerlingenbegeleiding moet vertellen, het gaat je heel erg helpen en je gaat je er opgelucht door voelen. Het is niet fijn om met zoiets te blijven zondlopen, je bent misbruikt geweest. Jij verdient hulp om dit te verwerken en die arts verdient een straf! Wie weet wie hij nog allemaal lastig gevallen heeft.

Groetjes
x
Ik weet niet of je het weet zit in een gesloten internaat. Daar zit leiding waar ik moet naar luisteren. Ik ben er terecht gekomen omdat ik een moeilijke jeugd had. Vader en moeder boden depressief konden mij niet aan. Daar krijg ik disciplines vanwege mijn ADHD en autisme.
Ik ben bang dat ik niet weet waar ik terecht dan komt. In de internaat heb ik goeie vrienden jongens allemaal. We zitten daar allemaal om een reden.. sommige voor ergere redenen.

Maar ik vind dat douchen naakt niet gek of zo. Na het gymen douche de gymleraar heeft een vriendin gewoon mee met ons.
Sommige jongens slapen naakt in bed in een grote slaapkamer voor 12 jongens . Er is altijd een jeugdbegleider voor toezicht die mee slaapt sommige ook zonder boxer . Dus da's voor mij gewoon hoor hier.
Hoi!

Ik vind het redelijk vreemd dat je moet douchen met je gymleraar, zeker met zijn vriendin erbij... Dat jouw leeftijdsgenoten naakt slapen is niet echt een probleem, maar de begeleider zou toch meer moeten dragen.

Ik denk dat je best naar de leiding gaat. Die mensen zijn verplicht jou te helpen en als ze dat niet doen, chat of bel je best even met de KinderTelefoon, die kunnen je doorsturen naar iemand die dit professioneel kan aanpakken.

Een vriend van me is ook seksueel misbruikt geweest en hij zegt altijd dat het heel goed helpt om erover te praten. Hij heeft er heel lang mee gezeten, is dan ingestort, heeft dan alles verteld, heeft dan hulp gekregen en nu gaat het veel beter met hem. Dus alsjeblieft, praat met iemand, best een psycholoog of iemand die in de internaat/schoolleiding zit.

Groetjes
x
Maar wat is je punt 1000diverge ..ik zit in een gesloten internaat

Lees effe

De Jeugdwet kent:
· vrijheidsbeperkende maatregelen, zoals vastpakken/vasthouden,
· beperkende maatregelen zoals gedwongen hulpverlening, en
· beperkende maatregelen ter controle, zoals lichamelijk onderzoek.
Oké, dan wordt de keuze erg simpel;
Als je er mee zit, breng je het naar buiten.
Als je er niet mee zit, omdat het gewoon voor jou is, dan laat je het.
Gr. Pin
Ik sluit me aan bij wat Pin zegt. Misschien ben ik helemaal andere dingen gewoon. Ik zou het heel erg vinden als dit alles met me gebeurd is, maar misschien ben jij en wel mee opgegroeid.
Als je nog eens aangerand wordt of er gebeuren dingen die je niet ok vindt, dan kun je naar mensen buiten het internaat bellen, zoals de hoofdorganisatie van internaten of de politie.
Als je denkt dat je hier niets aan overgehouden hebt kun je het gewoon negeren.

Groetjes
x
Hey meisjes, in een gesloten internaat gaat het allemaal strenger. Je moet je houden aan regels. Ze willen je ongewenst gedrag corrigeren. Werk je niet mee zit je dwars krijg je te maken met hulpverleners en bewakers. Die hebben speciale bevoegdheden volgens instructies.

Zie het als een jeugd gevangenis ben je dwars ga je de isoleercel in of controle kamertje . Als je doordraait in je kop en de boel kapot slaat of met iemand vecht wordt er hard opgetreden. Dan mogen ze vastpakken en isoleer ruimte stoppen. Je kleding en alles wordt uitgetrokken maar ze vloeren je eerst op de grond . Dit is ook uit veiligheid met kleding kun je zelf verwonden of met een riem gevaarlijk om je heen slaan of je zelf ophangen ermee.
Je ligt dan naakt vastgepakt voor 2-3 bewakers terwijl een medische verpleger bij noodzaak een spuitje met kalmerende middel in je billen steekt.

Dit zijn discipline straffen waar ze laten zien wie de baas is Een soort vernedering dat ik niks ben zegt maar een soort slaaf die ongehoorzaam is. En naakt ben je kwetsbaarder en het geeft schaamte. En soms wordt er 1 corrigerende harde klap in gezicht of buik uitgedeeld .
Die bewakers zijn beresterk en dominant en schreeuwen naar je, dat je moet onderwerpen.
Dan kom een gedrag coach binnen die met je heel serieus praat. Je zit dan nog steeds naakt nu dan in een stoel .Hij praat dan net zo lang rustig op je in waarom je onhandelbaar en ongewenst gedrag vertoont.

Dan moet je als extra discipline straf als je het te bont maakt 1 dag of enkele uren om af te koelen de isoleercel ruimte in. Ligt er een matras op de grond, wc-pot en wasbak . Je bent naakt en ziet niemand. Brood en water krijg je door een doorgeefluik. Een bewaker check wel regelmatig door een spiegel glas op de deur boven . Je ziet hem niet hij jouw wel maar dat wordt direct duidelijk gezegt dat ze een jongen zo in de gaten kunnen houden. Het bespioneren dus.
Er wordt gezegd voordat de bewakers de isoleercel verlaten dat ze ingrijpen als je zelf verwond bv met je hoofd tegen de muur. Dan fixeren ze je naakt op een ligt stoel. Dus weet je dan dat je rustig moet zijn. Het beste is om te slapen. Je mag ook niet gaan masturberen uit verveling anders staat er plots een bewaker voor je neus. Dit is omdat je dan sexueel handelingen verricht wat aanstootgevend is als een bewaker dat merkt. En bij een straf hoort lichamelijk genot als orgasme niet... dus zeer ongewenst!
Na de isoleercel tijd komt een medisch arts nog je body bloot checken, bloeddruk , hartritme, verwondingen of kneuzingen etc.

Dus ja.. hou je aan de regels ben je een good boy zoals ze zeggen gebeurt dit niet. Gedraag je super goed dan krijg je extra beloningen als langer gamen. Sporten of chatten. Dus je leert het wel te gedragen.. met mij gaat het goed al een tijd en over 1.5 jaar zal ik vrij zijn uit de gesloten internaat.
Dan ga ik op kamers wonen waar nog wat begeleiding is tot mijn 18de jaar of in een gastpleeggezin. Er wordt werk voor mij geregeld na mijn landbouwschool bij een boerderij .
Mijn droom is dan om in die tussentijd een vriendin te vinden.
En als ik dan werk en een eigen huisje hebt snel een baby te maken. Kan niet wachten ik wil met 19-20 Jaap papa zijn.
Iets wat samen uit liefde is ontstaan. En dan goed en leuk opvoeden wat ik niet gehad had door mijn depressiefe ouders beiden. Mijn kindje moet gelukkig zijn.

Mijn big dream een lang verhaal hoop niet al te schokkend meisje
X
Hoi!

Ik vind het er heftig aan toe gaan in dat internaat. Dat er met je gepraat wordt totdat je rustig bent en dat je even in isolatie moet snap ik, maar dat ze tegen je schreeuwen en soms een mep verkopen mag niet. Ik ben blij dat het goed met je gaat en dat je een droom hebt. Blijf je goed gedragen, je bent goed bezig, en hoe beter je je gedraagt, hoe beter ze voor je gaan zorgen, maar dat wist je waarschijnlijk al.

Groetjes
x
Ach dank meisje 100diverge!

Ja klopt. Maar wij zijn ook niet brave boys. Ik heb wel eens zelf met een bewaker gevochten. Hij was op dat moment alleen en hem rake klappen op zijn bek gegeven en hem tussen zijn ballen geschopt. Maar toen kwamen zijn collega's. Ze hadden mij naar de doucheruimte gesleurd mijn trainingsbroek en T-shirt weggetrokken. En toen met koud water de brandslang op mij gericht. En die wat ik sloeg schreeuwde geef mij die slang ik richt op zijn penis. Nou dat deed zeer hoor met die water.. had blauwe ballen en pijn. Maar ja ik had hem ook tegen zijn kloten geschopt. Dus daar leer je van een hard losjes voor mij.
Ik gedraag me al 2 jaar super goed. Geen problemen gemaakt en ben nu rustiger en luistert als een afgericht hondje. Ik doe precies wat ze willen omdat ik dat ook wil. Ik wil niet alleen een mooie jongen zijn wat ik ook ben echt waar. Maar een toekomst en mentaal rustig. Dan vond n de meisjes mij leuk nu al. Zie ze wanneer wij buiten voetballen zonder T-shirt echt naar mij kijken. Maar er zit een hoge omheining voor en een muurtje. Helaas dan geen contact alleen uit de verte.

Xx
Wauw, dat is wel heftig! Er gebeuren ook erg veel dingen naakt... Hoe ben je hier nou terecht gekomen? Alleen omdat je depressief was/bent? Dit lijkt wel een jeugdgevangenis inderdaad.
Het is fijn dat je iets hebt om je aan vast te houden! Het gaat je vast lukken!
Gr. Pin
Nee mijn ouders waren uit hun gezag gezet als voogd. Verwaarloosde mij en ze slikken veel medicijnen tegen depressief zijn. Ik had zelf ADHD en een beetje autistisch . Was heel moeilijke schreeuwde veel. Maakte veel dingen kapot buiten auto's en ruiten van woningen was mijn hobby. Ik vocht ook met jongens van de straat. Ik steelde in winkels. Toen ik 11 jaar was ben ik in de gesloten inrichting geplaatst heet internaat hier klinkt vriendelijker. Dat kwam door de kinderrechter in België. In België net als Frankrijk kun je een gesloten internaat vergelijken met een jeugdgevangenis. Alleen heb je geen cel maar gemeenschappelijke slaapruimtes. Metolek voor spullen en boeken en zo.
Er zitten bewakers, begeleiders, artsen, leerkrachten verbonden aan de internaat.

Xx
.
Aah oké, dat is wel heftig! Goed dat het nu veel beter gaat!
Gr. Pin
Het stelt me gerust dat het nu goed met je gaat, zeker als je je gedrag vergelijkt met je gedrag van vroeger. Veel succes!

Groetjes
x
Badge
Welk internaat zat je? Het is bij mij ook besloten maar heb het daar liever niet over
Badge
Welk internaat zat je? Het is bij mij ook besloten maar heb het daar liever niet over
@Iemand die geheim is

Ik denk dat Damien zit in (verwijderd door De Kindertelefoon).. daar zit een gesloten internaat bij de jeugdgevangenis. We wonen daar vlakbij ken deze verhalen van probleem jongeren aan de drugs of criminaliteit. Ze zijn daar heel streng en naakt richtigen zo noemen ze het daar om discipline met dwang te geven of zo..

Topic aangepast door De Kindertelefoon in verband met regel 6
Reputatie 2
Badge +1

Hoe gaat het nu met je?

Reageer