Vraag

Scheren en aftrekken vingeren 16 jarige meisjes en jongens

  • 16 January 2018
  • 6 reacties
  • 1821 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy
Ik heb wat vragen

1. Wat ben je? Jongen of meisje
2. Hoe oud ben je?
3. Hoe vaak trekken jullie je af of hoe hoe vaak vinger je jezelf?
4. Scheer jij je zelf en zo ja wat?
5. Koop je zelf scheermesjes en zo ja wat voor soort?
6. Waar vinger jij je? Douche bed buiten etc
7. Voor de meisjes; hoe vaak scheren jullie de benen de oksels en de bikinilijn?
8. Voor de jongens; hoe vaak scheren jullie de oksels en de penis?
9. Als je klaar komt waar laten jullie het orgasme? Zakje, in de douche iets anders.
10. Hebben jullie nog een tip over scheren of over vingeren of aftrekken?

Bedankt voor de tips

6 reacties

Hallo
hallo

1.jongen
2.ik ben 14 jaar
3. 1 keer per dag
4. ik scheer mijn balzak en penis
5. ik gebruik venus
6. in de douche bed op de grond in de speeltuin in het bos eigenlijk overal waar je alleen kan zijn
7. Voor de meisjes; hoe vaak scheren jullie de benen de oksels en de bikinilijn? geen antwoord
8. 1 keer per 2 weken
9. ik laat het gewoon liggen op de grond in het bos of speltuin en in de douche spoel ik het weg en thuis vang ik mijn sperma op met wc papier
10. aftrekken is spannender in een openbare plek en voelt ook lekkerder daardoor zoals in het bos op naaktstrand speeltuin openbaar wc zwembad:P

Bedankt voor de tips[/quote]


1. Wat ben je? Jongen of meisje een jongen
2. Hoe oud ben je? 15 jaar
3. Hoe vaak trekken jullie je af of hoe hoe vaak vinger je jezelf? Meerdere keren per dag
4. Scheer jij je zelf en zo ja wat? Balhaar
5. Koop je zelf scheermesjes en zo ja wat voor soort? Ik gebruik een kleine schaar
6. Waar vinger jij je? Douche bed buiten etc bed 
7. Voor de meisjes; hoe vaak scheren jullie de benen de oksels en de bikinilijn?
8. Voor de jongens; hoe vaak scheren jullie de oksels en de penis? Iedere week
9. Als je klaar komt waar laten jullie het orgasme? Zakje, in de douche iets anders. Handoek
10. Hebben jullie nog een tip over scheren of over vingeren of aftrekken? Nee sorry

1. Wat ben je? Jongen of meisje

jongen
2. Hoe oud ben je?

12
3. Hoe vaak trekken jullie je af of hoe hoe vaak vinger je jezelf?

doe het nu een klein jaartje doe het ½ x in de week


4. Scheer jij je zelf en zo ja wat?

ik heb daar nog nix


5. Koop je zelf scheermesjes en zo ja wat voor soort?

/
6. Waar vinger jij je? Douche bed buiten etc

douche, bad en buiten is ook spannend ja


7. Voor de meisjes; hoe vaak scheren jullie de benen de oksels en de bikinilijn?
8. Voor de jongens; hoe vaak scheren jullie de oksels en de penis?

ik heb nog niks bij m'n piemel en oksels ook nog niet


9. Als je klaar komt waar laten jullie het orgasme? Zakje, in de douche iets anders.

ik heb alleen een beetje voorvocht


10. Hebben jullie nog een tip over scheren of over vingeren of aftrekken?
nee

1. Wat ben je? Meisje
2. Hoe oud ben je? 15
3. Hoe vaak trekken jullie je af of hoe hoe vaak vinger je jezelf? 4 keer per week ongeveer
4. Scheer jij je zelf en zo ja wat? Elke dag mijn oksels en vagina, 1 keer per week benen en in zomer elke dag benen.
5. Koop je zelf scheermesjes en zo ja wat voor soort? Ja, ik koop mannen scheermesjes want die zijn scherper.
6. Waar vinger jij je? Douche bed buiten etc douche en bed
7. Voor de meisjes; hoe vaak scheren jullie de benen de oksels en de bikinilijn? Elke dag
8. Voor de jongens; hoe vaak scheren jullie de oksels en de penis? -
9. Als je klaar komt waar laten jullie het orgasme? Zakje, in de douche iets anders. In de douche
10. Hebben jullie nog een tip over scheren of over vingeren of aftrekken? Scheer rustig en gebruik scheerschuim tegen bultjes. Gebruik mannen scheermesjes gaat dubbel zo snel. Doe het elke dag anders gaat het jeuken. Scheer voordat je seks hebt nog een keer extra anders schuren de stoppels over de penis en dat is niet fijn voor je vriend.
 


1. Wat ben je? Jongen of meisje meisje
2. Hoe oud ben je?16
3. Hoe vaak trekken jullie je af of hoe hoe vaak vinger je jezelf?elke dag
4. Scheer jij je zelf en zo ja wat?ja alles
5. Koop je zelf scheermesjes en zo ja wat voor soort?scheerapparaat
6. Waar vinger jij je? Douche bed buiten etc bed, douche op de bank
7. Voor de meisjes; hoe vaak scheren jullie de benen de oksels en de bikinilijn? Elke dag
8. Voor de jongens; hoe vaak scheren jullie de oksels en de penis?
9. Als je klaar komt waar laten jullie het orgasme? Zakje, in de douche iets anders. In mijn mond
10. Hebben jullie nog een tip over scheren of over vingeren of aftrekken? Doe het gewoon
 

Reageer