Vraag

Scheren 13 jaar

  • 1 March 2018
  • 5 reacties
  • 454 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey! Ik ben Quin.
Ik ben 13 jaar en ik heb al schaamhaar
Ik heb het paar maanden geleden voor het eerst geschoren is dit dom?!? Het groeit nu heel snel en het jeukt veel als ik Mn schaamhaar weer heb blijft dit nu heel mijn leven?!

5 reacties

Jep. Het blijft je hele leven. Er is een spray die je na het scheren op kan sprayen zodat de jeuk verminderd. Google daar anders even op. Misschien helpt dat
"is dit dom"
Alleen als je het had willen houden.

"Het groeit nu heel snel "
Neh, het groeide daarvoor ook zo snel.

"heel mijn leven?!"
Onder deze omstandigheden, ja.
Ik scheer zelf ook, de fout die ik maakte de eerste twee keer was dat ik overal heen scheerde en je moet een kant op scheren met de haren mee en dan jeukt het niet. Okk altijd scheerschuim ofso gebruiken en daarna bodylotion er op doe ik dan
Tuurlijk niet, is voorkomen normaal! Ik moest het al toen ik 12 was. Dus maak je geen zorgen. 🙂
Hoi,

Jeuk is heel erg normaal als je daar hebt geschoren. De huid daar is namelijk veel gevoeliger. Je kunt er wat crème (zonder parfum!) op smeren tegen de jeuk en irritaties.

Het lijkt alsof het heel snel terug groeit, omdat je van 'kaal' naar haar gaat. Het groeit nog steeds even snel.

Heel veel mensen scheren / knippen hun schaamhaar. Je kunt trouwens ook ontharingscrème gebruiken.

Gr. Pin

Reageer