Vraag

schaamhaar scheren?

  • 14 February 2021
  • 5 reacties
  • 205 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Heyy

 ben een meisje van net 13 en ik heb al best veel schaamhaar. Ik denk dat dit opzichzelf gwn "normaal" is maar, moet of zou ik dit scheren. Ik scheer wel m'n oksels en benen en m'n "bikini lijn" als je snap wat k bedoel. Ik weet niet hoe ik het dan zou moeten scheren, iemand tips? En zou ik het wel scheren? Doen jullie dat? Ook voor jongens trouwensss:)  

Groetjes meisje :) hoor t graag


5 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Hey ik ben een jonge en ik scheer mij niet en zou het ook niet raar vinden dat een meisje dat niet zou doen. Maar als je dat lastig vind kan je dat wel doen. 

Reputatie 2
Badge +1

Hey, je moet zelf doen wat je fijn vind, als jij het fijner vind om jezelf te scheren dan doe je dat, wil jij dat niet dan doe je t niet.. er zit geen moet bij scheren iedereen doet het ook op zijn/haar eigen tempo qua leeftijden, wel 1 tip: gebruik geen scheermesjes van anderen en als je al wat '’ervaringen'’ hebt gebruik dan een jongens scheermes (wegwerp ofzo) want die zijn veel scherper.

Reputatie 2
Badge +1

Als jij het wilt doen moet je dat zeker doen zo niet dan doe je het niet.

Ik vond het eerst ook heel eng maar het komt echt goed, neem een scheermesje met veel individuele mesjes, gebruik scheerschuim en ik zou het ook gewoon onder de douche doen. Het helpt om vooraf te schrubben of met koud mater te spoelen tegen in gegroeide haren. Zorg dat je alleen bent en dat je alle tijd hebt.

 

Ik heb hier een stappenplan.

  1. zorg voor een nieuw scherp ongebruikt mesje
  2. stap de douche in
  3. ff scrubben en/of met koud water spoelen.
  4. ga zitten je kan je rug tegen de muur en je benen wijt overal bij
  5. gebruik scheerschuim of olie maakt het 10x zo makkelijk (ik gebruikt zelf 100% natuurlijke zeep werkt prima)
  6. begin bij je bikini lijn zoals je altijd doen
  7. doe nu de voorkant van je vagina.
  8. nu kan je je schaamlippen doen trek ze strak.
  9. je haalt gewoon alle haren weg in dat hele gebied.
  10. de haren zijn waarschijnlijk gewoon weggespoeld
  11. smeer het in met olie 
  12. tadaaa!

Als je het niet wilt niet doen! en gewoon rustig blijven.

Hoop dat je hier iets aan hebt.

Reputatie 1
Badge

heyhoi,

 

Ik ga het morgen voor het eerst doen en ik heb het gewoon aan mijn moeder gevraagd.

Ze heeft me verteld hoe het moet enzo.

Ik vind het zelf ook frisser en ik denk dat je het gewoon aan je moeder moet vragen.

Wat zij bijvoorbeeld doet.

 

Hoop dat ik je een beetje heb geholpen. xoxo

Reputatie 2
Badge +1

heyhoi,

 

Ik ga het morgen voor het eerst doen en ik heb het gewoon aan mijn moeder gevraagd.

Ze heeft me verteld hoe het moet enzo.

Ik vind het zelf ook frisser en ik denk dat je het gewoon aan je moeder moet vragen.

Wat zij bijvoorbeeld doet.

 

Hoop dat ik je een beetje heb geholpen. xoxo

suc6

Reageer